2026-09-19, 18:19
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vanligtvis en dröm bara det för IKS.
Efter ett årtionde i allsvenskan har man glömt bort hur det är i den gärdsgårdsserien. Du som är luttrad veteran kanske kan dela med dig av dina upplevelser?
2026-09-19, 18:26
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
Efter ett årtionde i allsvenskan har man glömt bort hur det är i den gärdsgårdsserien. Du som är luttrad veteran kanske kan dela med dig av dina upplevelser?
Förväntar mig inte ens att du skulle ha upplevt några motgångar. Du kan behöva lära dig exakt hur det känns.

HIF-BoIS 0-3 eller Oddevold-HIF 3-1 var ungefär samma sak som när min mamma dog. Bottenlös misär. Å andra sidan var jag på BoIS-HIF också. Den segern och stämningen på läktaren kommer att överträffa erat förväntade guld.
2026-09-19, 18:31
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIPsAndraKonto
Några steg fram, några steg bak. Väntat med så många unga som spelar. Bra att man bygger på erfarenhet som kommer visa sig nyttigt till nästa år.

Med det sagt så får Västerås alldeles för enkelt att spela sig igenom mittfältet.

"Nyttigt inför framtiden." Det återstår att se. Förutom vad gäller Lundbergh kan de redan ha nått peaken.

Men, det är kul med ombyggnad. Laget kan se väldigt annorlunda ut om ett år.
2026-09-19, 18:32
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Förväntar mig inte ens att du skulle ha upplevt några motgångar. Du kan behöva lära dig exakt hur det känns.

HIF-BoIS 0-3 eller Oddevold-HIF 3-1 var ungefär samma sak som när min mamma dog. Bottenlös misär. Å andra sidan var jag på BoIS-HIF också. Den segern och stämningen på läktaren kommer att överträffa erat förväntade guld.

Vi lär av våra misstag, till skillnad från heif
2026-09-19, 18:33
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
Vi lär av våra misstag, till skillnad från heif
Är ditt supporterskap ett misstag? Det är inte mitt.
2026-09-19, 18:39
Medlem
karlsoons avatar
Kan Malmöspelaren bli avstängd i efterhand efter förstärkningen i syfte att filma till sig straff?
2026-09-19, 18:45
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Kan Malmöspelaren bli avstängd i efterhand efter förstärkningen i syfte att filma till sig straff?
Man kan inte få rött för filmning...
2026-09-19, 18:49
Medlem
baggebo1s avatar
Dålig match av Sirius. De måste vakna till om de ska ta 3 poäng. Illavarslande kroppspråk på Bjerkebo också.
Medlem
ZlatanManias avatar
0-2 och guldet är ett steg närmre.
Medlem
baggebo1s avatar
Som på beställning...
Medlem
Citat:

Du är ju inte frisk.

Citat:
Är ditt supporterskap ett misstag? Det är inte mitt.
Ditt val av klubb är ett stort misstag. Det mest tragiska är att du följer ett lag i gärdsgårsserien men envisas att hänga i tråden för allsvenskan och försöker finna nöje i att olika lag förlorar matcher. Ganska ironiskt då samtliga lag som denna tråden gäller spelar i en högre division än ditt lilla lag. Snacka om att kasta sten i glashus. Men men, upp med hakan lillebror.
Medlem
Såja, Svensson 2-0.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in