2026-09-18, 11:50
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Jaha, det är han som gjort den där låten som gick på radion nästan varje dag ett tag.

"Han är inte riktigt så opolitisk som många verkar tro".

Vad hände med att bara ta en bärs, göra musik och råka få en hit?

Måste alla artister idag ta politisk ställning istället?

Word. Numera går jag inte på mycket konserter men var en flitig roskilde-hultsfred-besökare förr om åren, även Statt Hamburg i Malmö och Vega i Köpenhamn. Nästan ingen hade något politiskt budskap, musiken stod i centrum. Visst fanns det band som var politiska (vissa punkband t ex), Neil Young var väl mot vissa saker (no nukes) Rage against the machine etc men annars inte så värst
Ingen efterfrågade heller var Iggy Pop stod i abortfrågan, Sisyets of mercy i Palestina frågan, Nitzer Ebb i miljöfrågan, Popsicle i kärnkraftsfrågan
Allt har blivit så absurt ta en bärs och njut av konserten för fan
Citera
2026-09-18, 12:15
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ah du är en medgångssupporter.
Jag är definitivt INTE en supporter av muslimska terrorister. Vad för jävla spånskallar stödjer terrorister?
Ni borde bli uthängda och bli tvingade att löpa gatlopp.
Citera
2026-09-18, 13:13
Medlem
Citat:
Vore ju bra om du kunde lägga till vad det är som har hänt den där Sheeran. Vem är det?

En man med en mycket bra klocksamling!!!
Citera
2026-09-18, 13:19
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Vore ju bra om du kunde lägga till vad det är som har hänt den där Sheeran. Vem är det?
En engelsk sångare, gör sin egen musik, soloartist. Musiken är absolut inte i min smak men jag stödjer honom till 100% i detta.
Alla som fördömer honom för att han inte stödjer terrorister kan äta skit och dö!
Citera
2026-09-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP2026
När Sheeran antagligen trodde att det inte kunde bli värre, meddelar nu Tommy Robinson att han stöttar honom

Är det över för den fega och giriga lilla trubaduren nu?

Om det är någon som kan köra turnéer utan band så är det ju Ed Sheeran. Han har ju kört hela konserter helt ensam med bara loop-pedal, även på stadium-nivå.

https://www.youtube.com/watch?v=wTlij1dtoPM&list=RDwTlij1dtoPM&start_radio =1
Citera
2026-09-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
En engelsk sångare, gör sin egen musik, soloartist. Musiken är absolut inte i min smak men jag stödjer honom till 100% i detta.
Alla som fördömer honom för att han inte stödjer terrorister kan äta skit och dö!
Alla som inte förrdömer honom för att han stödjer folkmord kan äta skit och dö!

Lika cool som dig nu 😎
Citera
2026-09-18, 17:37
Medlem
Glödskals avatar
Helt otroligt hur israeler och palestinier lyckas nästla in sin konflikt överallt.
Citera
2026-09-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Plus hans kompband! Ska han genomföra resten av turnén helt ensam med en gitarr, så blir det kanske en aning enformigt.
Du har nog missat vem Ed Sheeran är. Han brukar vara ensam. Live konserten på Wembley Arena som gick på tv så var han helt ensam. Han spelar med loopstation. Jag var förvånad när jag läste att han hade kompband på den här turnén.
Citera
2026-09-18, 20:26
Medlem
Det kan det säkert. Han kommer oundvikligen ställa in och det kommer inte spela roll för alla kommer säga att det är för sent yada yada.
Citera
2026-09-18, 21:30
Medlem
Bra gjort av Ed att göra sig av med hobby-terroristerna
Citera
2026-09-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Tycker lite synd om honom. Själv har han sagt att han vill vara neutral och inte blanda in politik.

Sen dyker det upp en massa palestina-idioter som förstör hans tour. Självklart ska dom hålla käften och ägna sig åt underhållning och musiken.

Ni ska ha medmänniskor sen gnälla.
Är det tarmfickor ni ska ha hellre?
Citera
2026-09-18, 23:56
Medlem
Ed Sheeran har definitivt gjort bort sig.
Han säger sig inte vilja göra politiska ställningstaganden men han pratade gladeligen om Ukraina och tillägnade en konsert till just Ukraina.

Samma Ed Sheeran plockade bort Macklemore först efter att arena-ägaren Robert Kraft blev kränkt. Samma Robert Kraft finns i Epstein-filerna och han har även blivit busted när han exploaterade prostituerade, en dom han enbart slapp undan med anledning av hans tillgångar och sitt juridiska team.

Så Ed Sheeran gör bara ställningstaganden när extremt förmögna och mäktiga individer säger vad han ska göra. Att samma individer exploaterar prostituerade och finns med i Epstein-filerna verkar dock inga göra Ed någon skillnad.

Ed Sheeran är en syltrygg utan dess like.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in