Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Vi har alltid haft reglerad migration.
Helvete vad lättlurad du är...
Du fattar vad jag menar spela inte dum och gör dig till åtlöje. Mest lättlurade folket är dom som litar blint på högern och Tidö, jag litar inte blint på något parti för jag är inte så naiv. Vänstern har förtjänat min tillit genom åren, det betyder inte att jag litar blint på dom för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klokakamelen
Jimmie är jätteduktig och i en klass för sig. Ingen annan är ens nära. Han fick igenom många bra beslut och han har slitit hund i många år och fått skit kastat på sig av personer son aldrig skulle kunna vara kapabla att göra en sådan resa. Hans enda svaghet är att han inte är en tillräckligt tuff förhandlare - är för snäll helt enkelt.
Folk som tror att man kan sköta ett politiskt parti genom att ligga på soffan förstår ingenting. jimmie är väl värd att ta det lugnt en period och är mer än välkommen tillbaka.
Haha, jävlar att det finns så pass naiva människor i samhället. Skrämmande. Du behöver läsa på, JÅ är bra på att spela och manipulerationer, snacka skit och vinkla. Han är inte bra egentligen, bara hans naiva fans som tror det. Han kanske inte är helt värdelös, han är bra på att framföra sin sak men det är ju inte alltid ärligt utan vinklat och stöds inte av vetenskapen, snarare känslomässigt baserat.
Dessutom så är invandringsfrågan uttjatat, folk sa att dom röstade på SD för inget annat parti tog tag i den frågan, nu när både högern och vänstern gjort det, varför ska man rösta på SD? För man gillar rasism eller homofobi?