Citat:
Ursprungligen postat av
Smartare1dig
Hej Stenhammarskolan! Bra att du skapade ett nytt konto! Inte snyggt att uppge sig för att vara någon man inte är. Nu passar det bättre in.
Svar på dina frågor och tyckanden kommer löpande i texten. Alkoholpolicyn ska såklart följas i den kommunen man jobbar i. Det har inte följts här. Huruvida vem som druckit mest eller kontrollerat hur mycket alkohol någon tagit med sig på någon aw, vem som spytt på någon toalett, hur mycket denna C har druckit, allt detta är irrelevant. Man ska ej dricka alkohol i kommunens lokaler och det har C tydligen inbjudit till.
Sen kommer du in på något som du kallar ”sexorgierna”? Här verkar du mer prata om egna tankar och tycken på hur du vill ha det i sänghalmen. Något ”svensson-sex” verkar du inte vilja ha. Har du varit med i dessa orgier du kallar det för? Har du verkligen läst utredningen?
Appropå dina reflektioner kring visselblåsaren så kan det säkert vara som du säger eller bara en person som känner att barn ska skyddas från olämpligt beteende.
Alkohol och sex verkar vara ett laddat ämne för dig. Utöva det på rätt platser så blir det bättre än när man gör det på fel plats som ansvarig chef för en skola.
Nu tror jag du är ute och cyklar. För jag är inte Stenhammarskolan
Så du menar att det inte förtärs någon alkohol i kommunens byggnader? För stadshuset är en kommunal byggnad om jag inte har tolkat det helt fel?
När det gäller dessa så kallade sexorgier som det skriv som i utredningen så är det TVÅ tillfällen. Som hon har erkänt. Sen kan det vara många fler. Det vet ju bara hon. Men då tycker jag att den/dem on jag läste rätt så är det 2 olika kandidater. Men vilka var det? Och kallar man två tillfällen för sexorgie?
En sexorgie (eller orgie) är en tillställning eller sammankomst där en större grupp människor ägnar sig åt sexuella aktiviteter tillsammans. Så det innebär att att det är flera personer ska hängas ut. Någon borde ju veta vem/vilka det är.
Nog för att har gjort fel och erkänt så har den/dem andra gjort rätt?
Men eftersom hon har en högre position så är det rätt att hänga ut henne?
Ang visselblåsaren så är jag 100% säker på att det är personligt. Och ska jag vara helt ärlig så tror jag att man spär på mer för att få bort henne. Enligt utredningen så har C varit kanske lite för snabb att öppna munnen med vissa saker. För enligt utredningen så hon sagt något till någon som inte blev som det var tänkt. Sen kanske C har lovat lite mer än vad hon kan hålla.
Men att barnen ska bli lidande för Sexorgiena som tydligen har varit i lokalerna då det har skett efter stängning. Då tycker jag mer synd om hennes barn och familj.