2026-09-14, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hon fick många matkassar från någon anonym. Undrar hur länge det räcker innan tiggandet är igång igen?

Jag är ganska säker på att hon köpt allt till sig själv.
Citera
2026-09-14, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Det är absolut en teori.
Citera
2026-09-14, 09:58
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellerina
Hon borde gå upp flera kg i vikt ju om hon äter alla chipspåsar å gud vet allt som hon visar i senaste viden.

Nu har ju andra redan svarat men vid bulimi ingår ju att man på något sätt gör sig av med maten efteråt...

Citat:

Tror 100% på den teorin
Citera
2026-09-14, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Inte om man kräks efteråt.
Hon har solklart bulimi. Det är därför hennes flera tänder var helt förstörda också. Det enda som är konstigt med det är att hon aldrig gått ut med det, hon gillar ju diagnoser så att folk kan tycka synd om henne.
Mm vissa kanske intalar sig dom är friska fast dom är jättesjuka. Då är det ingen ide gå till psykologer. Fast sånt är la inte samma som att kalla sig Adhdmänniska å sånt. Anorexia är la nåt man kan bli frisk från
Citera
2026-09-14, 10:06
Medlem
Citat:
så 2 personer har gjort åt mat på några månader som kan räcka i ett helt år typ för 2 personer.
Citera
2026-09-14, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Oväntat.
Frågan är vad hon ska med all mat till, hon ser inte direkt ut att vara stor i maten. Räcker inte ett paket Garant te som mat? Människan är ett levande benrangel.
Mm om man inte är stor i maten ännu en anledning till att tänka att megaförpacknig med havregyn och pulvermos å gud vet allt borde räcka många månader liksom. Om hon är smart delar upp pulverpåsarna intet tar allt på en gång å slängner massa rester. Hur tro ni hon gör när hon gör maten?! ...
Citera
2026-09-14, 10:28
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kameljoint07
Såg klart videon nu, kan den verkligen vara ifrån i våras? Hon säger ”njut av den fina våren där uppe” till den som skicka all mat

Men här om dagen visa hon frys och skafferi då låg de halva chipspåsar, skulle dom bara ha ätit lite av chipsen sen i våras?

Tänkte hon ljuger ju om allt annat, så man vet ju inte när hon pratar sanning

Lyckades zooma in kalendern som hänger på väggen och på den står det maj.

Läste igenom inläggen från maj som är gjorda i denna tråden. Finns några intressanta saker som framkommer som skulle kunna stärka teorin att hon handlat själv
Senast redigerad av AnalDelRey 2026-09-14 kl. 10:44.
Citera
2026-09-14, 18:42
Medlem
Drottningaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalDelRey

Läste igenom inläggen från maj som är gjorda i denna tråden. Finns några intressanta saker som framkommer som skulle kunna stärka teorin att hon handlat själv

Tell us!
Citera
2026-09-14, 19:32
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Tell us!

I maj lägger Juvelen upp en story där hon har någon form av hantverkare i köket då det av någon anledning blivit rökfyllt. Många reagerar på att bänkarna är fyllda med matvaror, bla Nutella och en Skogaholmslimpa. Detta råkar infalla den 19:e. Vad är det som händer den 19?

Slump? Kanske. Men med tanke på vem vi har att göra med här....🤷‍♂️
Senast redigerad av AnalDelRey 2026-09-14 kl. 19:37.
Citera
2026-09-14, 19:47
Medlem
Citat:
I maj lägger Juvelen upp en story där hon har någon form av hantverkare i köket då det av någon anledning blivit rökfyllt. Många reagerar på att bänkarna är fyllda med matvaror, bla Nutella och en Skogaholmslimpa. Detta råkar infalla den 19:e. Vad är det som händer den 19?

Slump? Kanske. Men med tanke på vem vi har att göra med här....🤷‍♂️

Jag la det på minnet pga burken med Nutella, samtidigt som hon tiggde rätt intensivt vill jag minnas? Då hade hon alltså precis fått/köpt från Willys?!
Citera
2026-09-14, 20:13
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror
Jag la det på minnet pga burken med Nutella, samtidigt som hon tiggde rätt intensivt vill jag minnas? Då hade hon alltså precis fått/köpt från Willys?!

Det var den månaden hon först hade betalat hyran och sedan gick ut och påstod att de inte kunde betala samma hyra. Folk hade ju sett att mat fanns så då blev hon väl tvungen att ta till annat...
Citera
2026-09-14, 20:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Så det är en gammal video? Det förklarar varför hennes fötter är lika stora, inget bandage under strumpan för brännskadan. Sen går hon ju helt obehindrat också. Och är igång och tigger på Instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in