Citat:
Ursprungligen postat av
RandomBelgare
Som vanligt hasbara svammel från dig.
Oklart vad du menar med hasbara. Skriv på svenska. Svenskt forum. Allt jag skriver är faktamässigt korrekt.
Citat:
Alla vet vilken stat satt i system att bomba sjukhus och skolor.
Att "Alla vet" något är ett argument man ofta får höra från barn och efterblivna. "Alla vet" aldrig samma sak i politiska frågor såvida man inte ingår i en sekt. Huruvida du ingår i en sekt eller är ett barn får andra svara på.
Men ja, Iran är de som satt skolbombningar, sjukhusbombningar och mord på fotbollsspelande barn i system.
Citat:
Att Iran vid en attack riktad mot en militär verksamhet träffat en sjukhusflygel 1400 meter därifrån förändrar ingenting, principiellt.
Jag tackar dig för att du hela tiden återkommer till Irans barnamord, bombningar av sjukhus och skolor. Många svenskar vet inte att Iran mördar barn och bombar skolor och sjukhus och därför är det bra att du genom dina vettvilliga svar hela tiden låter mig återkomma till ämnet.
Att Iran skulle ha bombat sjukhuset i Bersheba av misstag är taget direkt från den iranska regimens propaganda. Det fanns inga militära mål i närheten av sjukhuset.
Citat:
Alla vet också vilken stat som härbärgerar många människor efterlysta för sexbrott mot barn i europa och USA och det är inte Iran.
Det "alla" eventuellt vet är ju att islam är en pedofils religion och att de länder som därmed rimligen härbärgerar flest pedofiler är de muslimska, eller i detta fall då Iran.
Citat:
Oljepriset stiger,
Haha. När oljepriset stiger börjar de efterblivna direkt gapa. När det sjunker är de efterblivna tysta. Du har oavsett ingen kompetens att diskutera frågan.
Citat:
På Libanon fronten
Det går bra för IDF i Libanon. Hizbollah är i det närmaste besegrade. Soldaterna kan åka oskyddat i jeep, så lågt är terrorhotet. Iran såg bara på när deras egna terrorister dödades i tusental i Libanon.
Citat:
Och på västbanken forsätter progromerna
Vettiga människor, dvs inte äckliga judehatare som du, använder ordet pogrom i betydelsen förföljelser av judar.
Wafa är för övrigt den palestinska terrorstatens egen nyhetsbyrå och har samma trovärdighet som använt skithuspapper. Därmed är det naturligt att du lyckas klämma in dom i slutet av ditt inlägg, för om du inte kan hänvisa till arabiska statliga propagandaorgan minst en gång per inlägg är du inte riktigt dig själv.