2026-09-14, 07:02
Medlem
Söker en gädd. Det var en som hade satt på sig typ "stay ups" som han visade bild på i chatten... Sen i konfrontationen så ser man typ att han hade på sig de, och hade åkt buss i det osv. Tänkte på det eftersom jag såg en kille äldre på FB skicka en bild på sig själv i de kläderna och tjej kläder, så trodde nästan det var samma kille... De finns så många roliga där t.ex kan komma ihåg en som hade tatuerad in Ace of spades märkte där bak och skickade bild till barn
Citera
2026-09-14, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Hur går det för gäddorna i akvariekåken?

Några som nyligen dömts eller friats/friges?

Vad menar du med akvariekåken? Inget jag känner igen
Citera
2026-09-14, 09:29
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Vad menar du med akvariekåken? Inget jag känner igen
Där gäddorna som blivit dömda får simma
Tyvärr ett fåtal
Citera
2026-09-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#834 är väl helt enkelt nybörjargädda och har inte informerat sej om riskerna. Om inte förr så i den kommande veckan har han nog blivit varse vad ett kändisskap på Dumpen kan göra för livskvaliteten. Det har funnits andra gäddor med noll koll också, men jag kommer inte på exakt vilka just nu.

Haha "Nybörjargädda" den var bra. #834 är en udda fågel bland alla mongo på Dumpen. Jag tror faktiskt inte att han primärt sökt fjortis utan helt enkelt ungt och vi vet ju vid det här laget vilka det är bakom spakarna när kåta fjortisar online drar igång.
Gubben fick väl flashbacks från ungdomen och ville ha lite kul innan kuken fullständigt säckar ihop. Han hade inte tackat nej om Dumpen kört samma stuk men ändrat 14 till 19 i sexchatten men då hade allt spruckit för Dumpen.

#834 ser ändå ganska proper ut då han saknar den klassiska ölmagen mm som är standard hos gäddorna, tydligen poppis hos fjortisar.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-09-14 kl. 10:46.
Citera
2026-09-14, 11:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Haha "Nybörjargädda" den var bra. #834 är en udda fågel bland alla mongo på Dumpen. Jag tror faktiskt inte att han primärt sökt fjortis utan helt enkelt ungt och vi vet ju vid det här laget vilka det är bakom spakarna när kåta fjortisar online drar igång.
Gubben fick väl flashbacks från ungdomen och ville ha lite kul innan kuken fullständigt säckar ihop. Han hade inte tackat nej om Dumpen kört samma stuk men ändrat 14 till 19 i sexchatten men då hade allt spruckit för Dumpen.

#834 ser ändå ganska proper ut då han saknar den klassiska ölmagen mm som är standard hos gäddorna, tydligen poppis hos fjortisar.
Om en gubbe på 64 söker en ung tjej som är 19 så är det faktiskt ett icke-problem för alla, inklusive Dumpen. Om man däremot som 64-åring får kontakt med en 14-årig flicka, så tar man sitt vuxenansvar och tackar för sej. Gör man inte det så har man en dragning till barn. Svårare än så är det inte. #834
Citera
2026-09-14, 11:34
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, han uppger det i chatten. Man måste dock ha i bakhuvudet att gäddor är ganska påhittiga, så det där behöver nödvändigtvis inte vara sant, men naturligtvis kan det också vara alldeles korrekta uppgifter. Någon som bor i Halmstad och är medlem här borde rimligen känna igen fanskapet och kunna bidra med ID. En sådan där vidrig människa ska exponeras. #831

Naturligtvis. Åldern verkar rimlig, några år uppåt eller nedåt kan det givetvis vara frågan om. Namnet kan vara påhittat. En svensk/skandinav som skickar så mycket bilder brukar identifieras fort. Lyssnade igen på konfrontationen, och Sara säger OM du arbetar med barn, inte att han arbetar med barn. Vilket han antagligen inte gör. Jag har följt Mr.Kolls Halmstad toppen, och ingenting där som kan kopplas vad jag kan utröna. Var du i Halmstad Sommarbög i helgen? Snackades det något?

Klurig denna. DomMan Halmstad #831
Citera
2026-09-14, 11:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Naturligtvis. Åldern verkar rimlig, några år uppåt eller nedåt kan det givetvis vara frågan om. Namnet kan vara påhittat. En svensk/skandinav som skickar så mycket bilder brukar identifieras fort. Lyssnade igen på konfrontationen, och Sara säger OM du arbetar med barn, inte att han arbetar med barn. Vilket han antagligen inte gör. Jag har följt Mr.Kolls Halmstad toppen, och ingenting där som kan kopplas vad jag kan utröna. Var du i Halmstad Sommarbög i helgen? Snackades det något?

Klurig denna. DomMan Halmstad #831
Man kanske inte ska låsa sej helt vid Halmstad heller, utan utvidga sökområdet lite grann. Det är inte så många mil till flera andra orter där han kanske är skriven; Varberg, Falkenberg, Laholm och Ängelholm t ex. #831
Citera
2026-09-14, 13:11
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Se inlägget ovan 😆
Tack snälla du, men det där är lite väl magstarkt.
Söker en ansiktsbild.
Citera
2026-09-14, 13:35
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Söker en gädd. Det var en som hade satt på sig typ "stay ups" som han visade bild på i chatten... Sen i konfrontationen så ser man typ att han hade på sig de, och hade åkt buss i det osv. Tänkte på det eftersom jag såg en kille äldre på FB skicka en bild på sig själv i de kläderna och tjej kläder, så trodde nästan det var samma kille... De finns så många roliga där t.ex kan komma ihåg en som hade tatuerad in Ace of spades märkte där bak och skickade bild till barn

Ace of Ass

Piggy bögslyna

https://dumpen.se/2024/10/25/piggy-bogslyna-goteborg-501/
Citera
2026-09-14, 13:38
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Håller han fortfarande på och härjar där inne? Va kul! 😄

Vad säger han, skyller fortfarande ifrån sig trots att alla utom han vet att han är pedofil ?

Citera
2026-09-14, 14:01
Medlem
Nationalromantiks avatar
#813 har gått under jorden.

Han bor inte kvar på gamla adressen, istället verkar frun bo kvar i deras hus i Borås och deras dotter har flyttat hem.

Någon skrev att han flyttat utomlands, men jag tror han sitter på Orust i deras stuga.
Citera
2026-09-14, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Vad säger han, skyller fortfarande ifrån sig trots att alla utom han vet att han är pedofil ?

Vet inte, är inte med där själv, tror det var anorto jag svarade. Oavsett väldigt kul han inte har förstånd nog att ligga lågt. Misstänker missbruksproblematik med det beteendet och noll impulskontroll.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in