2026-09-12, 18:51
Medlem
Perser brukar väl vara öppna för analt?
Är Mohamsson det.
Citera
2026-09-12, 19:16
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Är Mohamsson det.

Beror på om du frågar åt en kompis eller inte.
Citera
2026-09-13, 01:11
Medlem
slaskball1s avatar
Jag läste någonstans en undersökning om människor i maktpositioner och deras sexliv. Skribenten noterade att människor som bejakar en frisläppt livsstil i sängkammaren är mer benägna att ge utlopp för fetishliknande akter. Det intressanta i det hela var att enligt undersökningen fanns det en stark korrelation mellan maktposition i arbetslivet och undergivenhet i sexlivet. Med bakgrund av detta är Simona Mohamsson en intressant karaktär att analysera. Här har vi en relativt attraktiv och ung kvinna med rötter i Mellanöstern i en stark maktposition som partiledare för ett regeringsunderlag. En annan konfronteras genast av viktiga frågor.

Hur många sexpartners har Simona haft?
Vilken typ av män attraheras Simona av? Finansbros, gymbros eller enklare vanliga Svensson-bros?
När Simona engagerar sig i avsugning, vilken teknik applicerar hon? Går mottagaren iväg med en känsla av att ha upplevt något nytt eller medelmåttigt?
Tycker Simona Mohamsson att spermasats smakar gott?
Och slutligen, ger hon tillträde till bakluckan för den rätta?

Det här är spännande frågor. Simona har lyckats hålla ett bra lock på alla dessa detaljer trots allt vilket är synd.

Rent spontant så slår hon mig som en kvinna med väldigt hög standard. Här kan ingen pappskalle komma och tro något, utan många kriterier ska klaffa för att få romantisk tillgång till Simona. Däremot så är klimatet ändå som det är i Sverige och att tro att Simona skulle ha noll eller få sexuella partners är nog naivt. Intressant att höra vad Flashback tror om denna gåta.
Senast redigerad av slaskball1 2026-09-13 kl. 01:14.
Citera
2026-09-13, 11:24
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaskball1
Med bakgrund av detta är Simona Mohamsson en intressant karaktär att analysera. Här har vi en relativt attraktiv och ung kvinna med rötter i Mellanöstern i en stark maktposition som partiledare för ett regeringsunderlag. En annan konfronteras genast av viktiga frågor.

Tycker hon framstår som väldigt osympatisk, en driven karriärskvinna med hetsigt humör och ytligt leende. Typisk karaktär som armbågar sig fram och offrar andra för sin egen vinning.

Citat:
Vilken typ av män attraheras Simona av? Finansbros, gymbros eller enklare vanliga Svensson-bros?

Simona dejtar uppåt. Så här gäller diplomat eller investment banker, ev. affärsjurist. Alltså en elit-man. Åldern spelar ingen roll, skulle inte förvåna mig om hon är ihop med en 60 årig VD. Själv ser hon minst 10 år äldre ut än sina 31.
[/quote]

Citat:
Rent spontant så slår hon mig som en kvinna med väldigt hög standard. Här kan ingen pappskalle komma och tro något, utan många kriterier ska klaffa för att få romantisk tillgång till Simona.

Simona attraheras av män med makt, så om du har stort politiskt inflytande och är kompis med Wallenbergarna och kungen så har du chansen.
Senast redigerad av Arne Bajse 2026-09-13 kl. 11:26.
Citera
2026-09-13, 11:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaskball1
Jag läste någonstans en undersökning om människor i maktpositioner och deras sexliv. Skribenten noterade att människor som bejakar en frisläppt livsstil i sängkammaren är mer benägna att ge utlopp för fetishliknande akter. Det intressanta i det hela var att enligt undersökningen fanns det en stark korrelation mellan maktposition i arbetslivet och undergivenhet i sexlivet. Med bakgrund av detta är Simona Mohamsson en intressant karaktär att analysera. Här har vi en relativt attraktiv och ung kvinna med rötter i Mellanöstern i en stark maktposition som partiledare för ett regeringsunderlag. En annan konfronteras genast av viktiga frågor.

Hur många sexpartners har Simona haft?
När Simona engagerar sig i avsugning, vilken teknik applicerar hon? Går mottagaren iväg med en känsla av att ha upplevt något nytt eller medelmåttigt?
Tycker Simona Mohamsson att spermasats smakar gott?
Och slutligen, ger hon tillträde till bakluckan för den rätta?

Det här är spännande frågor. Simona har lyckats hålla ett bra lock på alla dessa detaljer trots allt vilket är synd.

Rent spontant så slår hon mig som en kvinna med väldigt hög standard. Här kan ingen pappskalle komma och tro något, utan många kriterier ska klaffa för att få romantisk tillgång till Simona. Däremot så är klimatet ändå som det är i Sverige och att tro att Simona skulle ha noll eller få sexuella partners är nog naivt. Intressant att höra vad Flashback tror om denna gåta.
Hon klär sig, för sig och verkar i allmänhet vara lesbisk. Men samtidigt (och det är ingen motsägelse) ser hon rätt osexig ut. Alltså tror jag inte hon har sex alls. Är det det som kallas pansexuell? Jag tror hon är oerhört tråkig i sängen. Men säkert en fantastisk vän och har ett smittande skratt.
Citera
2026-09-13, 11:34
Medlem
Vad har hon för ögonsjukdom? Hennes ögonlober är ju groteskt stora.
Citera
2026-09-13, 12:07
Medlem
slaskball1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Tycker hon framstår som väldigt osympatisk, en driven karriärskvinna med hetsigt humör och ytligt leende. Typisk karaktär som armbågar sig fram och offrar andra för sin egen vinning.

Simona dejtar uppåt. Så här gäller diplomat eller investment banker, ev. affärsjurist. Alltså en elit-man. Åldern spelar ingen roll, skulle inte förvåna mig om hon är ihop med en 60 årig VD. Själv ser hon minst 10 år äldre ut än sina 31.

Simona attraheras av män med makt, så om du har stort politiskt inflytande och är kompis med Wallenbergarna och kungen så har du chansen.
[/quote]

Så är det. Simona ockuperar en plats i karriärslivet som unga (relativt) tjejer oftast inte gör, det kommer garanterat med sånt som du beskriver. En annan ung tjej som klättrat till en otrolig maktposition på kort tid är Romina Pourmokhtari. Jag tycks identifiera signaler när jag ser på henne som skriker frisläppt och väldigt vild sexuellt, signaler som jag sett i tjejer i min egen omgivning som varit riktiga demoner i den bemärkelsen. Att få en insyn i hur Rominas studentboende på Uppsala universitet såg ut efter en blöt kväll hade varit guld värt.
Citera
2026-09-13, 13:57
Medlem
JasonDuvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vad har hon för ögonsjukdom? Hennes ögonlober är ju groteskt stora.
Många araber ser ut så där. Hon säger att familjen är från Libanon men jag tror nog att de kommer ursprunglige österifrån. Få från Libanon är ursprungslibaneser.

Hennes familj flydde från Hamburg i Tyskland. Precis som Ardalan Shekarabis familj flydde från Manchester i Storbritannien. Sannolikt har hon tyskt medborgarskap även om hon inte bekräftat eller dementerat detta utåt.

Man kan tycka det är speciellt men mest anmärkningsvärt är ju Lawen Redar som inte bott i Sverige på över tio år utan hon bor med sin man och barn i en villa Köpenhamn och är skenskriven på sin riksdagslägenhet. Blir lite vämjeligt när en kurd sitter bosatt i Danmark sitter och dikterar hur svenskar ska utsättas för tvångsintegration. Man känner en lätt smak av spya i munnen av det.
Senast redigerad av JasonDuval 2026-09-13 kl. 14:01.
Citera
2026-09-13, 16:19
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverryggenn
En husblatte och inget annat - vem fan kommer på att byta efternamn till Mohamsson!?

Någon som vill kunna tänka själv och inte bli identifierad som tillhörande den skitreligionen för folk med lägre IQ.
Citera
2026-09-13, 21:29
Medlem
Balisers avatar
Simona framstår nu som en hjälte för partiet. Liberalerna ser ut att hänga kvar i riksdagen. Det var många som gav upp. Men det gjorde inte hon. Det måste man ge henne!
Citera
2026-09-13, 23:42
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Är Mohamsson det.

Är hon inte libanes?
Citera
2026-09-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Simona framstår nu som en hjälte för partiet. Liberalerna ser ut att hänga kvar i riksdagen. Det var många som gav upp. Men det gjorde inte hon. Det måste man ge henne!

Medierna har också gett henne full uppbackning, förmodligen för att ta väljare från Sd.

Svt tex pumpade ut artiklar om henne dagligen i flera månader i sträck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in