Citat:
Ursprungligen postat av
Inspirit81
Ja det är ingen slump att det är fula tjocka kvinnor som blir feminister och även lebbar, fö ser deras klädstil ut som en felbeställning ifrån aliexpress med, därför är de lätta lokalisera även på avstånd så man kan ta omvägar tidigt.
att de röstar rött för ta hit flera våldtäktsmän som de sedan vill ge minimala straff är sjukt samtidigt säger de att de vill motverka just det här.
den gemensamma nämnaren är att det är män som begår sexbrott heter det ju.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/nya-gruppen-kvinnor-som-domts-for-sexbrott/
verkligheten vittnar dock om något annat.
dessutom är det vanligare med våld i relationer hos homosexuella par och framför allt kvinnor men det vill de inte heller kännas vid.
Det påståendet som du hänvisar till gällande att det är vanligt med våld i nära relationer och då i homosexuella relationer skulle vara vanligt har jag också hört.
Jag vill minnas att för några år sedan hörde jag något radioprogram som tog upp det ämnet.
Jag känner dessutom en tjej som är lesbisk och som råkat ut för samma erfarenhet.
Det är dock inte så ofta som man får höra om det i debatten , utan då är det locket på.
Jag älskar kvinnor men tjockis feministerna kunde jag gärna slippa se.
Skulle t.o.m. dra det så långt att om man är kvinna och har ett BMI som överstiger ett visst nummer inte borde ha rösträtt.
Dom har förstört så mycket i samhället med sin dubbelmoral samt den vidriga synen vi svenska män måste utstå att se när dom kommer gående i sina urtvättade tights, korta linne, foppatofflor samt en troskant som ser ut som en blöja (riktiga kvinnor använder stringtrosor) och fulla med skrot i deras tjocka gristryne.
Dom är verkligen andra klassens medborgare samt samhällets fiender nummer 1.
Hoppas Tidö vinner valet idag!