Igår, 10:36
Medlem
Ska ta emot, vem bestämmer det om inte vi själv? Varför kan de nu inte fly i sin närhet eller varför inte kämpa för sitt eget land?
Citera
Igår, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
hOm det istället för unga arga ensamkommande män och skäggbarn, endast kommit fertila ensamkommande kvinnor ifrån sydamerika och asien tex, och vi svenska män stått där med regugees welcome skyltar då hade feministerna och övriga kvinnor gått i taket och blivit rå rasister och emot all invandring omgående

Haha ja utan tvekan hade det varit så 😂
Det är lustigt när man tänker på det vilken dubbelmoral som råder i samhället.

Vita medelålders feministkvinnor ( oftast tjockisar) är dom största rasisterna!
Bara kolla hur dom hanterar frågan gällande hedersvåld mot kvinnor och kolla hur dom hanterar frågor gällande kvinnor som lever under förtryck i Mellanöstern!

Slöja är ett frivilligt klädesplagg, ja visst vi säger så!

Jävla vita tjockis feminister fy vilken dubbelmoral ni ligger inne med.
Citera
Igår, 10:42
Medlem
FonkMasters avatar
Attans vilken otur.

En av anledningarna till att jag var ute och röstade på SD, nu på morgonkvisten.
Citera
Igår, 10:52
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Oh ja. Det är bara därför de tror att man blir frisk från aids genom att knulla ett spädbarn.
Nazidemokraternas partiprogram är off-topic här. Skärp dig.
Citera
Igår, 10:53
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Haha ja utan tvekan hade det varit så 😂
Det är lustigt när man tänker på det vilken dubbelmoral som råder i samhället.

Vita medelålders feministkvinnor ( oftast tjockisar) är dom största rasisterna!
Bara kolla hur dom hanterar frågan gällande hedersvåld mot kvinnor och kolla hur dom hanterar frågor gällande kvinnor som lever under förtryck i Mellanöstern!

Slöja är ett frivilligt klädesplagg, ja visst vi säger så!

Jävla vita tjockis feminister fy vilken dubbelmoral ni ligger inne med.
Ja det är ingen slump att det är fula tjocka kvinnor som blir feminister och även lebbar, fö ser deras klädstil ut som en felbeställning ifrån aliexpress med, därför är de lätta lokalisera även på avstånd så man kan ta omvägar tidigt.

att de röstar rött för ta hit flera våldtäktsmän som de sedan vill ge minimala straff är sjukt samtidigt säger de att de vill motverka just det här.

den gemensamma nämnaren är att det är män som begår sexbrott heter det ju.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/nya-gruppen-kvinnor-som-domts-for-sexbrott/
verkligheten vittnar dock om något annat.

dessutom är det vanligare med våld i relationer hos homosexuella par och framför allt kvinnor men det vill de inte heller kännas vid.
Citera
Igår, 11:02
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/beskedet-om-900-kvotflyktingar-drojer

Sverige ska ta emot 900 kvotflyktingar i år – men det är just nu osäkert om det blir så. Migrationsverket saknar besked från Justitiedepartementet, och tiden börjar rinna ut, menar myndigheten.

– Det har aldrig tagit sådan tid. Får vi inget svar nästa vecka kommer vi inte kunna ta emot de 900 kvotflyktingarna, säger Velibor Ljepoja, verksamhetsexpert på Migrationsverket.

Varför släpper regeringen inte in afrikanerna? Kommer vi verkligen klara oss utan Uganda och Rwanda?
De har alltså stått i valrörelsen och sagt att de tar emot 900 asylinvandrare. Uppenbart har de kört en lögn hela valrörelsen. Skandal är vad det är. Denna regering gör alltså ingenting för de invandrare som har mest behov av det.

SD stod ju för tio år sen och ojade sig för att vi skulle ha fler såna här invandrare istället för anhöriginvandrare men nu när verkligheten kommer står de inte längre för det.
Citera
Igår, 11:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Nazidemokraternas partiprogram är off-topic här. Skärp dig.

Det var du som påstod att negrer är raketforskare jämfört med användaren du citerade. Hade de varit raketforskare hade de inte trott att man blir frisk från aids genom att knulla ett spädbarn.
Citera
Igår, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Ska ta emot, vem bestämmer det om inte vi själv? Varför kan de nu inte fly i sin närhet eller varför inte kämpa för sitt eget land?
De personer som tas ut som kvotflyktingar bor i flyktingläger i ett land nära deras eget. De har alltså redan flytt i sin närhet. I flyktinglägren blir de ofta boende i generationer under dåliga förhållanden med begränsad sjukvård och skolgång.
Sverige sluter avtal med UNHCR om hur många kvotflyktingar vi ska ta emot.
Citera
Igår, 11:23
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det var du som påstod att negrer är raketforskare jämfört med användaren du citerade. Hade de varit raketforskare hade de inte trott att man blir frisk från aids genom att knulla ett spädbarn.
Och det är bara nazidemokrater som påstår sådana saker om samtliga invandrare.
Citera
Igår, 11:26
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/beskedet-om-900-kvotflyktingar-drojer

Sverige ska ta emot 900 kvotflyktingar i år – men det är just nu osäkert om det blir så. Migrationsverket saknar besked från Justitiedepartementet, och tiden börjar rinna ut, menar myndigheten.

– Det har aldrig tagit sådan tid. Får vi inget svar nästa vecka kommer vi inte kunna ta emot de 900 kvotflyktingarna, säger Velibor Ljepoja, verksamhetsexpert på Migrationsverket.

Varför släpper regeringen inte in afrikanerna? Kommer vi verkligen klara oss utan Uganda och Rwanda?

Kvotflyktingar som verkligen är kollade från topp till tå har jag inga problem att ta in.
"Velibor", är han/hon balt eller?
-Men inga andra.
Citera
Igår, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Ja det är ingen slump att det är fula tjocka kvinnor som blir feminister och även lebbar, fö ser deras klädstil ut som en felbeställning ifrån aliexpress med, därför är de lätta lokalisera även på avstånd så man kan ta omvägar tidigt.

att de röstar rött för ta hit flera våldtäktsmän som de sedan vill ge minimala straff är sjukt samtidigt säger de att de vill motverka just det här.

den gemensamma nämnaren är att det är män som begår sexbrott heter det ju.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/nya-gruppen-kvinnor-som-domts-for-sexbrott/
verkligheten vittnar dock om något annat.

dessutom är det vanligare med våld i relationer hos homosexuella par och framför allt kvinnor men det vill de inte heller kännas vid.

Det påståendet som du hänvisar till gällande att det är vanligt med våld i nära relationer och då i homosexuella relationer skulle vara vanligt har jag också hört.
Jag vill minnas att för några år sedan hörde jag något radioprogram som tog upp det ämnet.
Jag känner dessutom en tjej som är lesbisk och som råkat ut för samma erfarenhet.

Det är dock inte så ofta som man får höra om det i debatten , utan då är det locket på.

Jag älskar kvinnor men tjockis feministerna kunde jag gärna slippa se.
Skulle t.o.m. dra det så långt att om man är kvinna och har ett BMI som överstiger ett visst nummer inte borde ha rösträtt.
Dom har förstört så mycket i samhället med sin dubbelmoral samt den vidriga synen vi svenska män måste utstå att se när dom kommer gående i sina urtvättade tights, korta linne, foppatofflor samt en troskant som ser ut som en blöja (riktiga kvinnor använder stringtrosor) och fulla med skrot i deras tjocka gristryne.
Dom är verkligen andra klassens medborgare samt samhällets fiender nummer 1.

Hoppas Tidö vinner valet idag!
Citera
Igår, 11:54
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Det påståendet som du hänvisar till gällande att det är vanligt med våld i nära relationer och då i homosexuella relationer skulle vara vanligt har jag också hört.
Jag vill minnas att för några år sedan hörde jag något radioprogram som tog upp det ämnet.
Jag känner dessutom en tjej som är lesbisk och som råkat ut för samma erfarenhet.

Det är dock inte så ofta som man får höra om det i debatten , utan då är det locket på.

Jag älskar kvinnor men tjockis feministerna kunde jag gärna slippa se.
Skulle t.o.m. dra det så långt att om man är kvinna och har ett BMI som överstiger ett visst nummer inte borde ha rösträtt.
Dom har förstört så mycket i samhället med sin dubbelmoral samt den vidriga synen vi svenska män måste utstå att se när dom kommer gående i sina urtvättade tights, korta linne, foppatofflor samt en troskant som ser ut som en blöja (riktiga kvinnor använder stringtrosor) och fulla med skrot i deras tjocka gristryne.
Dom är verkligen andra klassens medborgare samt samhällets fiender nummer 1.

Hoppas Tidö vinner valet idag!

Håller helt med tycker du är hård men rättvis

Jag tycker även de här kvinnorna du beskriver skulle få bli deporterade till gaza under säg en femårsperiod för att på närhåll få studera den kulturen de säger sig värna om och älska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in