2026-09-12, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag kopplar samman dina svar med hur du försvarat Julia tidigare.

Jag försvarar inte Julia jag kritiserar Christopher.
Citera
2026-09-12, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillvetanu
Säkert en dum fråga, men visste de inte könet själva eftersom de blir så förvånade?

De visste, iaf Linnea. Var så sjukt dåligt skådespel.
Citera
2026-09-12, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Du tycks inte fatta problemet.
De flesta som följt den här sjuka häxjakten som det varit på Christofer o Linnea vet att det finns en ”Puppetmaster” i den här soppan. Det är en människa som är ond rakt igenom och saknar känslor andra normala har. Denna människa har haft ett syfte från första dagen C valde L, och det har varit att förstöra mellan dem. När det inte fungerade, gjorde denne istället allt för att umgängessabotera, vilket man kan se i Operation Kobra. Del 1 visar tydligt att Julias ”sätt att uttrycka sig i sina sms” skiljer sig väldigt åt olika dagar eller vad saken gäller. Man kan tro att Julia påverkas av någon att uttrycka sig som hon gör.
Christofer har som sagt umgängesrätt och har alltid prioriterat sin dotter.

Eller så beror det på att detta är två knarkare som inte borde vara nära barn.
Citera
2026-09-12, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Du kan börja med att se Operation Kobra på Medvikts kanal.

Han började skita i sin dotter sommaren 2025 vad som hände i februari 2025 är helt ointressant.
Citera
2026-09-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Han började skita i sin dotter sommaren 2025 vad som hände i februari 2025 är helt ointressant.
Men nu har Lillen en ny dotter. History repeats itself.
Citera
2026-09-12, 22:33
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Nu är du igång och ljuger igen.

Han förvägrades umgänge av Julia pga att han gifte sig.
Citera
2026-09-13, 00:50
Avslutad
Citat:

Nej pga droger kring paret.
Citera
2026-09-13, 07:35
Medlem
Citat:

Ingen aning om vad som hände men har fått uppfattningen att om hon vägrade var det pga hon ansåg att L inte var/är bra för barnet? C fick möjlighet till umgänge men utan L och det passade inte? Isf moget och bra beslut av en ansvarstagande J men oerhört barnsligt och omoget beteende av C och L som inte ville gå med på det för barnets skull.
Citera
2026-09-13, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Så han har prioriterat sin dotter för att han har skickat ett tiotal sms om att han vill träffa henne?

Skojar du med mig nu eller?
Det är absolut en bevisbörda. Barnet bor väl 100% hos mamman, folkbokförd och har sin förskola(?) där också. Samt med ensam vårdnad. Han kan ju ta det juridiskt och få en dom på umgänget istället, annars ser jag inte konkret vad mer han kan göra än att visa att han vill träffa C?
Kanske missar något iof.
Citera
2026-09-13, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Ingen aning om vad som hände men har fått uppfattningen att om hon vägrade var det pga hon ansåg att L inte var/är bra för barnet? C fick möjlighet till umgänge men utan L och det passade inte? Isf moget och bra beslut av en ansvarstagande J men oerhört barnsligt och omoget beteende av C och L som inte ville gå med på det för barnets skull.

Exakt och av samma anledning har Julia sagt nej till lilla farmor och farfar, då de lät lilla frun träffa lillflickan, när de hade henne. Julia är klok och gör det rätta!
Citera
2026-09-13, 08:46
Medlem
GammelSkrackens avatar
Minns jag fel eller gnällde inte chrippa inifrån fängelset om att han inte kunna lämna in sin deklaration? Hoppas han är lika aktiv nu när det är valdag så han kan rösta på sitt favoritparti
Citera
2026-09-13, 09:15
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Minns jag fel eller gnällde inte chrippa inifrån fängelset om att han inte kunna lämna in sin deklaration? Hoppas han är lika aktiv nu när det är valdag så han kan rösta på sitt favoritparti

Tänkte på det. Hur gör dom med röstning från fängelse? Får dom skicka in eller var dom en egen vallokal tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in