2026-09-11, 22:49
Medlem
Hejdå Uffe Desperados incoming...
Citera
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Tycker hon C-ledaren höll sig kontrollerad och sansad samt var ljusår bättre än Annie Lööf i tidigare debatter.
Ebba är dominat och självsäker, Jimmie fick fram det han ville och hade några sköna repliker. Mp kvinnan var helt ok. L-kvinnan är alert med hög svansföring, helt framåt.
Sämst och ibland lite off var både vår statsminister och Anderssonskan.

Nooshi var sämst
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Tror de som såg debatten i hög grad redan bestämt sig.

Det spelar nog större roll vilka betyg partiledarna får i media, för det är dessa rubriker som de som inte bestämt sig kommer att väga in.
Vem läser recensioner idag, påminner om förr med musikrecensenter för konserter och album. Men de verkar hålla i om typ kläderna på nobelfesten och liknande.
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Håller med.
Barth-Kron på Expressen antydde att Magda var nära en tvåa och skrev rakt av att Simona var bäst ikväll.

Den där Oisin kan faktiskt inte ha varit seriös. Ännu ett tecken på att man ska rösta höger. Äckligt att Sveriges största kvällstidning försöker manipulera svenska folket.
Intressant, hur uttryckte han sig?

Nej, bara det faktum att AB utsåg Oisin till politisk kommentator är ju något av ett skämt.
Citera
2026-09-11, 22:50
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Aftonbladet är ju skit i ordets mest utpräglade betydelse. Jag har inte öppnat en Aftonhora på säkert 20 år och det var säkert 10 år sedan jag gick in på deras webb. Expressen är ju skit men Aftonbladet ja det är total värdelöshet

Sportbladet är ok, resten skit.
Citera
Medlem
Elisabeth Thand Ringqvist fattar inte att hon får röster från folk som inte gillar SD eller Vänsterpartiet
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Vem läser recensioner idag, påminner om förr med musikrecensenter för konserter och album. Men de verkar hålla i om typ kläderna på nobelfesten och liknande.
Jag tror rätt så många av de som inte bestämt sig besöker ex Expressen och AB för att se hur debatten gick. Tror du inte det?
Citera
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Eller var det en bild på hennes klanmedlemmar från hemlandet månne?
Det är väl bara Åkesson som håller sig med klanmedlemmar och låter dessa gå på hans partyn.
Citera
2026-09-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Min slutsats efter denna debatt är fortfarande att vi bör slippa extremisterna i SD och V och köra en mittenregering med S+C+KD+L. Kanske MP om det absolut krävs.

Precis alla i Sverige skiter i den åsikten.

Tack för mig.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashcanSweden
Jag har hört gamla inbitna sossar som jobbat inom rörelsen säga att liberalernas livsåskådning är det absolut värsta, värre än moderater. Vad är det då de tycker är farligt? Jo, precis det AI säger här om liberalismen:
Tanken är att en persons framgång i livet ska avgöras av dennes egna talanger, ambitioner och hårda arbete – inte av faktorer man föds med, såsom:Föräldrars ekonomi eller klasstillhörighetKönsidentitet eller sexuell läggningEtnicitet eller religion.

Ärligt talat så tycker jag väl det här är en otroligt sund inställning. Men de sossar jag hört uttrycka sig negativt om detta, säger det är typ omöjligt. Du måste ha massa stöd och bidrag om du kommer från sämre förhållanden för att lyfta dig. Tycker det är bullsh-t. Så rösta på Mohamsson för all del. Ser jag tillbaka på min far, farfar och farfarsfar, så började det med en helt medellös dräng utan kontakt med sina föräldrar, hårt arbete under 3 generationer och med mig; person i 5 mille lgh och miljonlön som arbetar hårt för det ligger i generna och uppfostran. Det är hårt arbete under flera generationer som lett hit. Ingenting annat. Inte bidrag, gå före i kön och sänkt kravribba.

Det är väl bara självklarheter. Har alltid varit och kommer alltid att vara. Alla kan inte bli en Duplantis, en Musk eller en Gates men alla kan försöka göra så gott de kan utifrån sina förutsättningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Tagga ner, vännen.

Finns ingen anledning till.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Jag tycker Thand är sexig. Hon ser jävligt kåt ut.

Fy vad ruskig du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in