Citat:
Ursprungligen postat av
toalettdykare
Det roliga är att 99 % av oss som tittar på den här debatten redan har bestämt vad vi ska rösta på. Debatten lär knappast förändra särskilt många röster.
Vänsterns starka mobilisering i utanförskapsområdena är tyvärr en stor nackdel för högern. Jag tror dessutom att det här mycket väl kan vara den sista högerregeringen vi får se på länge i Sverige. Om utvecklingen fortsätter med en mer generös migrationspolitik och fler nya väljare som i större utsträckning röstar vänster, förändras det politiska landskapet ytterligare.
Grattis Sverige – vi är förlorarna.
Nej då, det finns många Sossar som har röstat Sossarna hela sitt liv nu och men som fortfarande knyter näven i fickan efter kaosåren 2014-2022 och ökningen av kaos-Abdullahs, som lett till skit i samhället, blandannat våldtäkter på ålderdomshemmen.
Min morsa är gammelsosse, men det här valet går hon till SD, hon tittar på debatten nu och detta lär säkra henne ännu mer.
TIDÖs totala dominans och Jimmies totala klarspråk under invandringen kommer definitivt locka över väljare till SD och högern från Sossarna.
Att TIDÖ även dominerade i miljöfrågan och fick fram budskapetet att miljön-frågan är totalt meningslöst i Sverige och enbart kommer pissa på den hårt arbetande Svensken om MP får som de vill tror jag får många att tänka om också-