2026-09-11, 20:52
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fick sms från en gubbe. Han har förtidsröstat på SD. Nu tänker han ångra sin röst. Och rösta på KD... Han är speciell. Civilingenjör. Vet att han röstade på Folkpartiet förr i tiden så var inte svårt få han och ändra sig och rösta på LIBERALERNA... Trodde aldrig jag skulle rekommendera han och rösta på Liberalerna.

Men vem vet vad den där kommer rösta på på söndag? Antagligen inte rösta alls så hans förtidsröst kommer gälla. Och då blir hans röst på SD.

Dom borde ha söndagsöppet på systembolaget på valdagen.

😆
Har jag SMS:at Dig??
Jag är ju nykter, så det borde jag väl märkt?
För det är precis den resan jag själv gjort.
Och jag är också ingenjör.
FP tills Göran Westerberg lämnade tv-studion.
Sedan SD.
Men nu blev det 3 små rätter; varav en blev Partiet Arkitektupproret.
Jag och 50 till, kanske.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunoo
Noterar att ingen på högersidan kan peka på något annat än kärnkraft och bränslepriser när det gäller miljöfrågan, skrämmande faktiskt

Ja dom är tyvärr fruktansvärt bakåtsträvande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ebba är slät som en bäbis. Simona trimmar den lite. Resten har en regnskog, full av skit och löss.

Ebba är ju löjligt jävla snygg. Hade hon stått bredvid mig i en debatt hade jag glömt både partiprogrammet och mitt eget namn!
Citera
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
BEKRÄFTADE EBBA PRECIS TIDÖ 2.0 NU????

???
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Vänstern är för naiva och högern är iskalla människor.

Det är jävligt svårt att välja parti. Hoppas L åker ut iallafall, deras partiledare har sålt sin själ för att passa in. FALSKT

Som politiker måste du vara kall och beräknande, och inte nån känslosam kärring
Citera
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy