2026-09-11, 20:52
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fick sms från en gubbe. Han har förtidsröstat på SD. Nu tänker han ångra sin röst. Och rösta på KD... Han är speciell. Civilingenjör. Vet att han röstade på Folkpartiet förr i tiden så var inte svårt få han och ändra sig och rösta på LIBERALERNA... Trodde aldrig jag skulle rekommendera han och rösta på Liberalerna.

Men vem vet vad den där kommer rösta på på söndag? Antagligen inte rösta alls så hans förtidsröst kommer gälla. Och då blir hans röst på SD.

Dom borde ha söndagsöppet på systembolaget på valdagen.

😆
Har jag SMS:at Dig??
Jag är ju nykter, så det borde jag väl märkt?
För det är precis den resan jag själv gjort.
Och jag är också ingenjör.
FP tills Göran Westerberg lämnade tv-studion.
Sedan SD.
Men nu blev det 3 små rätter; varav en blev Partiet Arkitektupproret.
Jag och 50 till, kanske.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunoo
Noterar att ingen på högersidan kan peka på något annat än kärnkraft och bränslepriser när det gäller miljöfrågan, skrämmande faktiskt

Ja dom är tyvärr fruktansvärt bakåtsträvande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ebba är slät som en bäbis. Simona trimmar den lite. Resten har en regnskog, full av skit och löss.

Ebba är ju löjligt jävla snygg. Hade hon stått bredvid mig i en debatt hade jag glömt både partiprogrammet och mitt eget namn!
Citera
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
BEKRÄFTADE EBBA PRECIS TIDÖ 2.0 NU????

???
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Vänstern är för naiva och högern är iskalla människor.

Det är jävligt svårt att välja parti. Hoppas L åker ut iallafall, deras partiledare har sålt sin själ för att passa in. FALSKT

Som politiker måste du vara kall och beräknande, och inte nån känslosam kärring
Citera
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jag är stolt över mig själv har idag beställt en Porsche cayenne s electric byter ut min Audi rsq8 undrar om jag ska rösta på miljöpartiet också? Nä fy fan med en rödgrön regering hade jag inte haft råd
Till och med en dum Porsche-ägare kan använda kommatecken.
Citera
2026-09-11, 20:53
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Citat:
Noterar att ingen på högersidan kan peka på något annat än kärnkraft och bränslepriser när det gäller miljöfrågan, skrämmande faktiskt

Varför då? Kärnkraft är inte något ont, det är ren energi till ett billigt pris. Avfallet kan vi hantera.

Jävla tomte som tror att det är döden.
Citera
Medlem
Bocconis avatar
Citat:

Sverige har lägst nettoutsläpp per capita i EU, miljöfrågan är inget man behöver lägga tid på.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
"Klimatfrågan" är inte detsamma som "miljöfrågan", även om det korkat nog låter så i den allmänna debatten.
Citera
Medlem
Simona!!
Citera
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
31 år gammal. Gör det ännu mer imponerande. Hon tar fajter som tidigare L-ledare skyggat för.

Tänkt detsamma på sistone, hon tog fighten med vänsterliberalerna och körde ut dem ur partiet. Sabuni, Leijonborg och Pehrson hade förmodligen velat göra samma men orkade inte, Mohamsson gjorde processen kort. Hjältinna!!!

Måtte vi få fler svenska miljardärer, kör Mohamsson!!!
Citera
Medlem
Musikopps avatar
Nooshi besvarar en direkt fråga om JA eller NEJ till kärnkraft med att tala om priser i kollektivtrafiken. Herregud, STOPPA vänstern innan vi är helt körda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in