2026-09-11, 20:49
Medlem
"Klimaaaaatet" är en fråga för pseudoreligiösa stockholmare och wokekärringar, ersatt kyrkan. Buhu, klimatmål, buhu.
Citera
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är Amanda Lind (psykolog) och Magdalena Andersson (civilekonom), de enda som är utbildade av dessa?
Åkesson har flest högskolepoäng av dem alla
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
I Bibeln står det att en kvinna inte ska leda församlingen och att det är Jesus Kristus som förlåter.
Efter att ha sett Ebba vackla fram och tillbaka mellan blocken så tappade hon min röst.
Jag bryr mig inte om jävla bibeln. Glöm inte att själva landet är kristet fundament trots allt. Är man blå så ska inte hela landet drunkna i vatten. Säg till när du pratar som en riktig människa istället. Adjö och prata aldrig mer med mig om politik.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Ljudet är ur synk på TVn. Någon annan som märker det? Jag är väldigt känslig för sånt.

Kollar du svt play? På linjära tv:n är det synkat.
Citera
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Haha eran spermiekvalitet har ju iallafall påverkats rejält. Kvalitet har sänkts med 50% sedan 70-talet.

Men fortsätt ät dina mikroplaster, kemikaliebesprutad mat och andas in avgaser, du kanske ändå inte behöver föra dina gener vidare.
Det du pratar om är inte klimatet. Ja, miljön är viktig, och gifter är viktigt att minska.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvetsLeffe
Att tro att svenska bensinpriser, plastpåseskatter eller symbolpolitik räddar planeten är en ren illusion.
Ren symbolpolitik.
Citera
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jobbigt när det är så många kvinnor i debatten. Som manlig väljare börjar man tänka på andra saker. Som vem som har rakad buske osv.

Ebba är slät som en bäbis. Simona trimmar den lite. Resten har en regnskog, full av skit och löss.
Citera
2026-09-11, 20:50
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabra
C vill vara med vänstern p.g.a SD och klimatpolitiken, annars är de höger?

Ja hon ger ett väldigt splittrat intryck.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Det är den billiga svenska bensinen som gjorde att det blev en varm sommar
Om vi bara hade haft ett literpris uppåt 30-35 kr så hade de inte kunnat starta bränder i sydeuropas skogar.
Citera
Medlem
Klosss avatar
Haha, hela vänsterröran röstar på knapparna att Sverige ska mer ambitiösa klimatmål än övriga i EU. Ridå! Ren galenskap men utmärkt information till väljarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
* Amanda
Vem är Amanda Lind och Daniel Helldén är däremot är en teknisk teaterapa och Stockholms maktelit som vill förstöra för svenska arbetstagare. Invandring och islamisering skadar och polariserar som Amanda spelar så bra som den nyttiga idiot hon är. Båda skapar bara hat.
Citera
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Klimatfrågan är en petitess som inte skall tas upp alls i den politiska debatten. Svenska politiker skall göra det som är bäst för Sverige. Klimatet kan vi inte påverka.

Precis. Vi ska vara beroende av OPEC. Det är i Sveriges intresse att vi kör på importerad energi istället för att producera den själv. Samma med mat, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in