2026-09-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Sverige har tydligen slått globala värmerekord i världen.
Helt ensamma!
Perfekt!

Det är den billiga svenska bensinen som gjorde att det blev en varm sommar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Centerpartiet tål inte vänstern och de behöver driva sina egna frågor i en slutdebatt. Hur det ska gå efter valet är ett mysterium., om rödgröna blir störst.

Det bästa vore väl om SD backade från kravet på ministerposter mot att C byter till höger. Jag vet en fantasi, C vill inte ha med SD att göra men var lite realistiska.
Varför skulle det göra att c byter till höger, hela deras väljarbas består av sd-hatare? De har varit väldigt tydliga med att ALLT samarbete med sd är otänkbart, vore troligare att typ m byter till vänstersidan (dvs kommer inte hända).
Citera
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Vi blir ju förfan beroende av ryssarna om man lägger ner kärnkraft och bygger vindkraftverk. Idiot

Vi importerar ingen energi från Ryssland om du inte visste det. Kärnkraft kan vara färdigt om 10-15 år. Så ska vi till dess inte göra något? Väldigt korkat om du tycker så.
Citera
Medlem
Vilken katastorf även Uffe är på klimatfronten, totalt värklighetsfrånvänd, ett svart hål på detta område...
Citera
Medlem
Varför får Mohasson ordet hela tiden. Hon får ordet typ 5 ggr oftare än Jimmie som får det absolut minst av alla. Opartiskt my ass..
Citera
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Amanda Lind, vilken pajas

Hela vänstersidan är otroligt dum, känslostyrd och helt utan förankring i verkligheten

Otroligt att det här är vad vi har att välja på
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunoo
Jimmie har ingenting att komma med i klimatfrågan, det enda han kan komma med är att vi skulle haft kvar kärnkraft, krossad av Amanda L.
Amanda krossar svenska folket med svinhöga el- och bränslepriser.
Citera
Medlem
PingPongZongs avatar
Nu borde Åkesson börja sjunga. Sommar, sommar och sol. Hajksången om sommaren.

Lugn inledning

När livet blir för tråkigt eller dagen blir för grå
Då tar jag till ett eget litet knep
En fånig liten ramsa som jag hittat på
Som handlar om det bästa jag vet

Sommar, sommar och sol
Citera
Medlem
Jag är stolt över mig själv har idag beställt en Porsche cayenne s electric byter ut min Audi rsq8 undrar om jag ska rösta på miljöpartiet också? Nä fy fan med en rödgrön regering hade jag inte haft råd
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Klimat. Vi kan avsluta det med att säga att inget Sverige gör har någon påverkan. Nästa ämne.
Haha eran spermiekvalitet har ju iallafall påverkats rejält. Kvalitet har sänkts med 50% sedan 70-talet.

Men fortsätt ät dina mikroplaster, kemikaliebesprutad mat och andas in avgaser, du kanske ändå inte behöver föra dina gener vidare.
Citera
2026-09-11, 20:48
Medlem
Bilderberg78s avatar
När Åkesson talar så zoomar de in gökboet när hon himlar med ögonen
Citera
2026-09-11, 20:48
Medlem
picapicans avatar
Är Amanda Lind (psykolog) och Magdalena Andersson (civilekonom), de enda som är utbildade av dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in