2026-09-11, 20:35
Medlem
jhww82s avatar
Har JÅ damglasögon och löständer?
Citera
Medlem
Hur kan V få så mycket talartid. Hoppas att någon räknar på hur många procent som V får i tid. Känns som betydligt mer än 12,5 %. S, C och L har ju inte ens fått tillfälle att prata alls.
Citera
Medlem
Maggan och Ulf får tydligen endast prata i morgon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Thand fattar ekonomisk politilk, blir därför löjeväckande med att hon bundit sig till vänstersidan.
Håller med, förstår inte varför hon så gärna lierar sig med sifferanalfabeterna till vänster.
Citera
Medlem
Jösses vad oppositionen blir ägd av Tidö i debatten.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Haha, u mad bro?
Jag tror på KD. Men åt helvete med alla omkring just KD. Jag gillar alla i vänstern mer än högern förutom just KD vilka jag röstade på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Djävlar vad Bra Mohamsson är i dom här debatterna här snackar vi självförtroende.

Jag är övertygad om att L stora uppgång den senaste tiden inte helt beror på stödröster. Hon har varit grym i debatterna!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutgiltigfantasi
Kristdemokrater är bästa som hänt oss. Jag förlåter er aldrig om ni inte röstar på KD

Varför i helvete skulle man rösta KD framför SD
Citera
2026-09-11, 20:36
Medlem
Tratten52s avatar
Högre skatt är det enda sättet att betala notan för alla kostnader. Har man råd med hus i Spanien, Åre och bor inne i stan och reser runt på alla möjliga jävla lyxsemestrar så kan man vara med och betala notan. Den typen av personer finns det hur många som helst av i Sverige i dag. Sverige har blivit ett skatteparadis för mångmiljonärer och miljardärer. Allt handlar om inkomst av kapital. Till och med USA har högre skatt.
Bort med den dieselstinkande betongregeringen som har förpestat Sverige.
Tjena 😎
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Ångrar att jag inte stödröstade L.

Jag litar inte på ebba. Hon verkar dela ut smockor till sina egna
Det är inte för sent. Bara att gå och rösta på valdagen!
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
Det är invandrareleverna som presterar "sämre".

Såg en jämförelse någon postade med alla länder i EU indelat på ursprungsbefolkning, första och andra generations invandare. Och det var typ 5, kanske 6 länder som var bättre än Sverige. Tyskland, Österrike, Storbritannien, Estland... kanske något till. När man selekterar för icke-utländsk bakgrund.

Att resultaten i PISA sjunker är för att vi har många invandrare. Inte för att vi har friskolor. Inte för att vi har internet.

Ganska löjligt att kasta skit på våra elever. Som inte ens presterar dåligt jämfört med andra länder.
Citera
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Jävlar vad Nooshi är värdelös... Skämskudden är ett faktum.
Hon verkar tro att hon får rätt ju högre hon ropar, nu skrek hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in