2026-09-11, 19:19
Avstängd
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Äh, att en kvinna med stora internationella framgångar, dussintals miljoner på banken, miljoner fans över hela världen, slutsålda konserter runt hela Globen och en kommunikativ plattform att uttrycka vad hon tycker där hennes åsikter kablas ut världen över, detta är alltså en kvinnlig loser, beroende på att hon pga sin framgångsrika karriär beslutar sig att skaffa barn förhållandevis sent i livet, det är svårt att hänga med i hur ni tänker. Eller, i tänker ju inte alls, detta är beviset!
Hon är ju en flashigare version av en cat lady.

Tycker du fortfarande att hon är grym om hennes son får autism pga att hon prioriterade karriären framför en lågrisk-graviditet?
Citera
2026-09-11, 19:23
Medlem
Citat:
Det gick ju bra när Trump skulle arrangera en musikfestival i samband med Freedom 250, till och med de avdankade och trötta fd artisterna de fått ihop i startfältet hoppade av eventet och det slutade med att Kash Patels flickvän fick sjunga några sånger.

Och vad har det med något att göra?
Citera
2026-09-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Hon vill det alla normala människor vill. Ge ett präktigt "fuck you" till apan Trump.

Han skulle vinna nästa val igen om han kunnat ställa upp. Mainstream etablissemangets åsikter om honom representerar inte befolkningens.
Citera
2026-09-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung

Tycker du fortfarande att hon är grym om hennes son får autism pga att hon prioriterade karriären framför en lågrisk-graviditet?

Jösses vad du ältar, lilla maga-retard. Vad fan har Robyns barn med saken att göra?
Citera
2026-09-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebetalaren23
Han skulle vinna nästa val igen om han kunnat ställa upp. Mainstream etablissemangets åsikter om honom representerar inte befolkningens.

Hur vet du detta? Har din sektledare sagt det?
Citera
2026-09-11, 20:13
Medlem
Citat:
Han skulle iallafall hävda det 🤣
Citera
2026-09-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Robyns attack mot Trump i natt: ”Skit”

Robyn tog New York med storm i natt.
Under den bejublade showen i Brooklyn kom den svenska stjärnan med en bredsida – mot Donald Trump.
– Ni har en sån skitregering, säger hon till publiken.
Utspelet möttes av ett jättejubel.

https://www.expressen.se/noje/musik/robyns-attack-mot-trump-i-natt-skit/
===
Vad tycker ni om detta?

Freedom of speech!

Hon tycker väl det är fantastiskt, då detta inte finns till 100% i sverige.
Citera
2026-09-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung

Varför skulle ett barn till vilken framgångsrik förälder som helst, ha en större chans till autism än för vilken average Joe som helst?

Då är ju mördar-RFK jr ett större hot mot många fler barn särskilt över hela USA. Där handlar det inte autism, utan risk för ond bråd död.
Citera
2026-09-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och vad har det med något att göra?

Du skrev ju om artister som borde hålla käft, detta var ju just vad de artister Trump bjudit in till jubileet gjorde, detta genom att vägra delta i hans Kalle Anka Event.
Citera
2026-09-11, 20:25
Medlem
Citat:

Den mest hatade Presidenten någonsin med de sämsta approval siffrorna genom alla tider skulle alltså vinna en majoritet av de röstberättigade. Tänk om, tänk rätt!
Citera
2026-09-11, 20:32
Medlem
Citat:
Du skrev ju om artister som borde hålla käft, detta var ju just vad de artister Trump bjudit in till jubileet gjorde, detta genom att vägra delta i hans Kalle Anka Event.

Nä det skrev jag inte. Kan du inte läsa? Jag skev att idioter kan hålla käft. Tydligen bör det gälla dig också då du uppenbarligen faller under samma kategori.
Citera
2026-09-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Du behöver inte vara så svartsjuk. Det är bara att gå till torget därhemma och göra något liknande.Du menar att du aldrig har kritiserat utländska politiker och regeringar för hur de sköter sitt land eller uppträder privat. Det tror jag inte på. Den enda skillnaden är att du inte har gjort det mer offentligt än på Flashback, i personalmatsalen på jobbet eller när du hänger med polarna.

Nu hänger jag i Spanien över vintern och skulle aldrig få för mig att deltaga i de riksomfattande protester som genomförts även där jag befinner mig. Ska jag som icke-spanjor lägga mig i det politiska styret här? Bara vänsterblivna agerar och tänker så felaktigt, och självklart även muhammedaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in