2026-09-11, 12:33
Medlem
En man i 18 årsåldern är gripen. Det hände runt Ågatan 32 i Bromölla i de gamla hyreshusen nära tågstationen. Bor mycket missbrukare där. En pundare som fått ett ryck. Sossarna går bara till lägenheter inte till hus eftersom folket i husen röstar SD i Bromölla.

Hur som helst BO var 20 år hemmahörande i Lund och fick föras till CSK för vård.
Senast redigerad av Vespasianus 2026-09-11 kl. 12:43.
Citera
2026-09-11, 12:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeirdRaccoon
personen fick åka ambulans in till sjukhuset så gissningsvis har han blivit slagen med knuten näve mot huvudet t.ex. hade han bara fått några örfilar hade dom knappast tagit med honom in tänker jag
Det betyder inte grov. Grov så är det typ med rejäla tillhyggen eller att man stampar en försvarslös i huvudet.
Citera
2026-09-11, 12:37
Medlem
RGB-belysnings avatar
Förstår att folk blir irriterade av dessa uppsökande sossar, det hade jag blivit. Men att misshandla är att gå för långt.
Citera
2026-09-11, 12:39
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
En man i 18 årsåldern är gripen. Det hände runt Ågatan 34 i Bromölla i de gamla hyreshusen nära tågstationen. Bor mycket missbrukare där. En pundare som fått ett ryck. Sossarna går bara till lägenheter inte till hus eftersom folket i husen röstar SD i Bromölla.

Hur som helst BO var 20 år hemmahörande i Lund och fick föras till CSK för vård.

I hyreshus röstar alla röd/grönt så det var säkert en pundarkommunist som blev störd under sitt 'arbete' i att söka bidrag.
Citera
2026-09-11, 12:39
Medlem
Erik Östs avatar
Jag skulle aldrig rösta på S men vem f-n är idioten?
"Hvem er den idiot"!

https://youtu.be/hpmD2h_AF1k?is=x15Gl5R2dnqLuIrh
Senast redigerad av Erik Öst 2026-09-11 kl. 12:42.
Citera
2026-09-11, 12:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
När högerns argument är slut får nävarna tala.

Min röde broder, det kan ju mycket väl handla om att du inte vill bli störd i din vardag mer än höger/vänster-politik?
Citera
2026-09-11, 12:43
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
När högerns argument är slut får nävarna tala.

Förmodligen har den respektlösa sossen inte haft vett nog inte skallen när han trakasserat folk i deras hem. Antagligen började sossen käfta emot och vara hotfull, varför den utsatte gick till angrepp.

Sossar är extremt vana vid att kunna tvinga på sin skit på andra, oemotsagda. Dom behöver vakna till och inte minst lära sig respektera andra.

Sossen ska uppenbarligen vara från Lund. Garanterat en sån där kårbög som tror sig vara förmer än alla andra. Någon lackade på kårbögen.
Citera
2026-09-11, 12:43
Medlem
Conams avatar
Lätt att skräna bakom skärmen! (Självkritik alltså)
Men kommer nån ur det onämnbara partiet och knackar på hemma hos mig vankas samma medicin!
Citera
2026-09-11, 12:44
Medlem
Helt klart i linje med Livets hårda skola som tar till våld, bara för att en person tycker annorlunda.

Grattis Sverige, hoppas det blir vänster på första gången på 20 år.
Citera
2026-09-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Hos mig är det bara äckliga sossar och vänsterpartiet som har knackat dörr

SD har tex bestämt sig för att INTE knacka dörr här men det visste du säkert redan

Nej, Sverigedemokraterna brukar tycka om att ligga på soffan, precis som sin partiledare
Citera
2026-09-11, 12:48
Medlem
Blir inte förvånad, Bromölla är en av de största white-trash hålorna som finns.
Citera
2026-09-11, 12:53
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Blir inte förvånad, Bromölla är en av de största white-trash hålorna som finns.

Det är ju sånt som får varningsklockorna att ringa.

Fan skulle sossefanen där och göra från första början?

Sossar lever i ett parallellt universum, saknar fullständigt verklighetsförankring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in