2026-09-10, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessn
Men hon måste ju ha gjort en bbl och fettsugit sig? Ser verkligen ut så.

Säkert, men gett ett bättre utseende
Citera
2026-09-11, 06:50
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Blir lite full i skratt med hennes inlägg om Dagens look där hon visar vad hon har för kläder på sig idag och berättar vilka skor och vilken väska hon ska ha till och hon står och viftar med håret och ibland lyfter på benet som en kissande hund för att visa upp sina skor. Tonårsfasoner 😆

Man kan nästan tro att hon är påverkad av något.
Citera
2026-09-11, 08:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Man kan nästan tro att hon är påverkad av något.

Ja, kanske. Märkligt beteende i alla fall. Å ena sidan ska hon vara så seriös med politik och vett och etikett och vinprovning och grejer. Å andra sidan har hon stenåldersidéer gällande män, poserar halvnaken i sociala medier och har modevisning a la Dagens look som man gjorde på bloggarna för 20 år sedan. Ibland vet jag inte om jag ska se henne som en tant som försöker verka seriös eller om jag ska se henne som snart medelålders som försöker bete sig som en tonåring. Confusing...
Citera
2026-09-11, 08:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ja, kanske. Märkligt beteende i alla fall. Å ena sidan ska hon vara så seriös med politik och vett och etikett och vinprovning och grejer. Å andra sidan har hon stenåldersidéer gällande män, poserar halvnaken i sociala medier och har modevisning a la Dagens look som man gjorde på bloggarna för 20 år sedan. Ibland vet jag inte om jag ska se henne som en tant som försöker verka seriös eller om jag ska se henne som snart medelålders som försöker bete sig som en tonåring. Confusing...

Den ständigt ljugande ministern

Isabellas påståenden om hennes blivande politiska karriär inom Moderaterna är ren lögn, Moderaterna som parti vill inte ha med henne att göra.

"Jag kan tänka mig en ministerpost" är skrattretande, det är fria fantasier, Isabella är inte riktigt frisk.

Vett och etikett vet Isabella ingenting om.
Senast redigerad av trottwell 2026-09-11 kl. 08:29.
Citera
2026-09-11, 10:35
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Den ständigt ljugande ministern

Isabellas påståenden om hennes blivande politiska karriär inom Moderaterna är ren lögn, Moderaterna som parti vill inte ha med henne att göra.

"Jag kan tänka mig en ministerpost" är skrattretande, det är fria fantasier, Isabella är inte riktigt frisk.

Vett och etikett vet Isabella ingenting om.

Kan faktiskt inte låta bli att undra om hon ljuger och överdriver om olika saker medvetet och är rakt igenom fejk eller om hon är störd och inbillar sig saker och inte förstår hur saker och ting egentligen förhåller sig. Hur som helst är det inte friskt, oavsett orsak.
Citera
2026-09-14, 07:49
Medlem
trottwells avatar
Var Isabella bjuden till Moderaternas valvaka?

Jag har inte sett några intervjuer med Isabella om valet.

Har någon sett Isabella uttala sig i media ubder valdagen?

Hur kan media missa att intervjua en person som är så viktig för Moderaterna som Isabella är?
Senast redigerad av trottwell 2026-09-14 kl. 08:03.
Citera
2026-09-14, 10:58
Medlem
KuReLuBs avatar
Moderaterna gör ett bra val. Är det Bella-effekten?
Citera
2026-09-14, 21:21
Medlem
Och då var hennes nya snubbe avslöjad som digitalainfluencerpodden på Instagram. Kul att hennes ex intervjuades strax innan.
Citera
2026-09-15, 07:57
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illm
Och då var hennes nya snubbe avslöjad som digitalainfluencerpodden på Instagram. Kul att hennes ex intervjuades strax innan.

Säker på det? Bor en annan kvinna med honom som är 8 år yngre än honom... Var avslöjades detta?
Citera
2026-09-15, 10:55
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illm

Ok, kollar runt lite på detta och det är tydligen folk som lagt ihop två och två. Men verkar ju inte finnas någon som helst bevis på att det faktiskt ligger till så att det är han?
Citera
2026-09-16, 11:32
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Lyssnar inte på poddar nämnvärt, såvida jag inte redan vet att något intressant tas upp, så vet inte om min fråga har ett svar i podden. Men vad är grejen att podden plötsligt tar en paus under hösten? Sprack det totalt mellan Isabella och Sheila tro?
Citera
2026-09-16, 13:07
Medlem
Citat:
Lyssnar inte på poddar nämnvärt, såvida jag inte redan vet att något intressant tas upp, så vet inte om min fråga har ett svar i podden. Men vad är grejen att podden plötsligt tar en paus under hösten? Sprack det totalt mellan Isabella och Sheila tro?

De har inte pratat alls om det i podden heller. Så konstigt gentemot lyssnarna. Tror inte de är osams så antingen har de så mycket annat på agendan el så har de ingen betald reklam i höst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in