2026-09-11, 03:23
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Allt det om sexköp dementeras i detalj i detta avsnitt av Jocke och Jonnas podd, så jag vill påminna dig om att du spelar dum:
https://poddtoppen.se/podcast/1564904281/jocke-jonna-sanningen-maste-fram/252-drev-mot-jocke-vad-har-hant-egentligen

Att Jockiboi LJUGER om fakta som redan är bevisat är inget nytt under solen. Allt han påstår där är efterhandskonstruktioner.

Jocke har en livlina kvar: att erkänna att ALLT han påstått före 2025 är lögner och påhittade minnen. Pudla, be om ursäkt.

Han kan inte ha kakan kvar och äta den.
Citera
2026-09-11, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Att en hel drös advokater självmant valt att avträda som Jockeboys advokat vittnar om vilken störd människa han verkligen är.

Om jag var advokat skulle jag aldrig försvara ett äckel som Jockeboy.

Vad finns det för bevis på att en hel drös advokater självmant valt att avträda?
Citera
2026-09-11, 04:38
Medlem
KungPungPats avatar
Vad skönt att jag hade rätt om att Medvikt valde att betala en "mindre summa" till Jockiboi, samt att hålla käften om att dom betalade till jockiboi eftersom dom hade ju fel när dom trodde att andras varumärken får man tjäna pengar på.. så länge den klandervärda är klandervärd.

Idag vann iaf yttrandefriheten en liten seger, men jag fattar inte vad hon menar med det.

Cissi är den som förklarar hur Medvikt insåg att dom skulle förlora, och valde då att förhandla om att betala mindre än summan som Jockiboi krävde.
Snäll som han är så gick han med på att få en mindre summa, som jag tippar på är cirka hälften av det som Jockiboi krävde.

Bevisvideon: https://youtube.com/shorts/Ibl9LMcJZlY?si=EY2xK7hddX0Bdlp9

Idag vann Jockiboi iaf lite gratis pengar av Medvikt som har begått brott.
Citera
2026-09-11, 04:54
Medlem
KungPungPats avatar
För mig spelar det ingen roll att den där Cissi hävdar att jockiboi ville förlika, fast det var han som hade vunnit, och därför är det Medvikt som ville förlika och få ner kravet summa så mycket som möjligt.
Jag väljer inga sidor när sidorna är lika efterblivna. Cissi är partisk och försöker manipulera tittarna till att tro mer på Medvikts och axels hyperverklighet där dom äger jockiboi hela tiden, genom att betala skadestånd till han.

Jag tror vi har nått peaken nu för svensk underhållning på Youtube.. när stämningar och hemliga förlikningar ger tittarna nått att skriva om.. i total brist på underhållning
Citera
2026-09-11, 04:55
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vad skönt att jag hade rätt om att Medvikt valde att betala en "mindre summa" till Jockiboi, samt att hålla käften om att dom betalade till jockiboi eftersom dom hade ju fel när dom trodde att andras varumärken får man tjäna pengar på.. så länge den klandervärda är klandervärd.

Idag vann iaf yttrandefriheten en liten seger, men jag fattar inte vad hon menar med det.

Cissi är den som förklarar hur Medvikt insåg att dom skulle förlora, och valde då att förhandla om att betala mindre än summan som Jockiboi krävde.
Snäll som han är så gick han med på att få en mindre summa, som jag tippar på är cirka hälften av det som Jockiboi krävde.

Vad babblar du om?
Hon säger ingenting om att medvikt betalade några pengar till jocke.
Om de kommer överrens så betalar varje part sina egna rättegångskostnader, så Jocke betalare sin del och medvikt betalade sin del. Det betyder inte att medvikt betalade några pengar till jocke.
Citera
2026-09-11, 05:01
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vad babblar du om?
Hon säger ingenting om att medvikt betalade några pengar till jocke.
Om de kommer överrens så betalar varje part sina egna rättegångskostnader, så Jocke betalare sin del och medvikt betalade sin del. Det betyder inte att medvikt betalade några pengar till jocke.

Lyssna igen då.
Hon säger att Jockiboi ville förlika, men att medvikt var den som förhandlade fram ett lägre skadestånd... (samt att dom ska sluta med t-shirts, och aldrig snacka om förlikningen. ).. och att allt detta bevisar att Jockiboi förlorade idag.. genom att få för lite skadeståndspengar av Medvikt som lyder orders och betalar till Jockiboi vilket dom ljög om att det aldrig skulle hända lol.
Citera
2026-09-11, 05:12
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Lyssna igen då.
Hon säger att Jockiboi ville förlika, men att medvikt var den som förhandlade fram ett lägre skadestånd... (samt att dom ska sluta med t-shirts, och aldrig snacka om förlikningen. ).. och att allt detta bevisar att Jockiboi förlorade idag.. genom att få för lite skadeståndspengar av Medvikt som lyder orders och betalar till Jockiboi vilket dom ljög om att det aldrig skulle hända lol.
Jag har lyssnat, och jag hörde ingenting om att medvikt betalade någonting till Jocke.

Hon säger att Jocke ville förlika eftersom han insåg att han skulle förlora, de kom till en överrenskommelse som kostade väldigt lite för medvikt (deras egna rättegångskostnader), och Jocke kräver att de inte pratar om vad de kom överens om. (Varför skulle Jocke kräva tystnad och sekretess om han vann?)

Hon säger också att det var enbart Jocke som förlorade på det här, varför skulle Jocke ha förlorat ifall han fick pengar ifrån medvikt?

Du verkar inte höra vad Cissi säger.

För en tid sen skrev du att Jocke var en psykopat, extremt utvecklingsstöd, lögnare, galen, mm.
Du sa att Jockiboi använder sina barn för att tjäna pengar på dem.
Detta har du skrivit om Jocke "men bakom scenen där styr han likt Hitler själv"

Varför har du plötsligt börjat försvara Jocke? Vad fick dig att ändra åsikt om Jocke?
Citera
2026-09-11, 05:24
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Jag har lyssnat, och jag hörde ingenting om att medvikt betalade någonting till Jocke.

Hon säger att Jocke ville förlika eftersom han insåg att han skulle förlora, de kom till en överrenskommelse som kostade väldigt lite för medvikt (deras egna rättegångskostnader), och Jocke kräver att de inte pratar om vad de kom överens om. (Varför skulle Jocke kräva tystnad och sekretess om han vann?)

Hon säger också att det var enbart Jocke som förlorade på det här, varför skulle Jocke ha förlorat ifall han fick pengar ifrån medvikt?

Du verkar inte höra vad Cissi säger.

För en tid sen skrev du att Jocke var en psykopat, extremt utvecklingsstöd, lögnare, galen, mm.
Du sa att Jockiboi använder sina barn för att tjäna pengar på dem.
Detta har du skrivit om Jocke "men bakom scenen där styr han likt Hitler själv"

Varför har du plötsligt börjat försvara Jocke? Vad fick dig att ändra åsikt om Jocke?

Cissi och du är partiska och kan inte ens höra ärligt. Ni lever i Medvikts hyperverklighet om ni tror att den dåren vann fast han tar ner t-shirten och är knäpptyst som en liten hund som ägs av Jockiboi.

Tror du Medvikt hade varit tyst om det var han som vann?

Nej, för igår förlorade Medvikt , som förlikade vilket innebär att Medvikt både betalar en del av skadeståndet, och slutar sälja t-shirts, samt håller tyst om detta för att Jockibois ord är Medvikts lag.

Medvikt insåg hur dyrt det höll på att bli, och valde förlikning då och att förhandla ner skadeståndskravet. Det förklarar Cissi men hon förklarar det på ett vilseledande och partiska sätt eftersom hon vill att Jockiboi förlorar även när han har rätt.
Citera
2026-09-11, 05:34
Medlem
Citat:

Det var inte till Jockiboi Medviktarna betalade en mindre summa pengar.
Citera
2026-09-11, 05:35
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Cissi och du är partiska och kan inte ens höra ärligt. Ni lever i Medvikts hyperverklighet om ni tror att den dåren vann fast han tar ner t-shirten och är knäpptyst som en liten hund som ägs av Jockiboi.

Tror du Medvikt hade varit tyst om det var han som vann?

Nej, för igår förlorade Medvikt , som förlikade vilket innebär att Medvikt både betalar en del av skadeståndet, och slutar sälja t-shirts, samt håller tyst om detta för att Jockibois ord är Medvikts lag.

Medvikt insåg hur dyrt det höll på att bli, och valde förlikning då och att förhandla ner skadeståndskravet. Det förklarar Cissi men hon förklarar det på ett vilseledande och partiska sätt eftersom hon vill att Jockiboi förlorar även när han har rätt.
Du hör det du vill höra.

Varför försvarar du någon som du själv sagt är psykopat, extremt utvecklingsstöd, lögnare, galen, mm?
Citera
2026-09-11, 05:48
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Du hör det du vill höra.

Varför försvarar du någon som du själv sagt är psykopat, extremt utvecklingsstöd, lögnare, galen, mm?

Absolut inte. Du däremot bör fråga dig själv om du ser detta frän ett neutralt perspektiv där du inte bryr dig om en sida mer än den andra, på det viset som Cissi snackar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Det var inte till Jockiboi Medviktarna betalade en mindre summa pengar.

Vem betalade dom till då och varför?
Citera
2026-09-11, 05:54
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Absolut inte. Du däremot bör fråga dig själv om du ser detta frän ett neutralt perspektiv där du inte bryr dig om en sida mer än den andra, på det viset som Cissi snackar.

Vem betalade dom till då och varför?
Du har ju ingen källa för det du påstår. Det är bara dina fantasier.
Du hänvisar till en video med Cissi som bevis, där Cissi inte alls säger det du påstår, sen efter att du försökt använda Cissi som bevis så säger du att man inte kan lita på det Cissi säger.

Varför försvarar du plötsligt Jocke som du själv kallat för psykopat, extremt utvecklingsstörd, lögnare, galen, mm?
Varför skulle Jocke kräva tystnad och sekretess om han vann och fick pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in