Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Är det inte dags att lämna mammas pojkrum? Till skillnad från dig träffar jag dessa mnniskor dagligen.
Ja, det finns en större klick idag som missköter sig, det är ett växande problem, men de allra flesta är goda människor så som det alltid har varit.
Jag träffar dom dagligen också, det är därför jag hatar dom och vill att dom ska ut. Medans den enda interaktion ni vänstervridna sossar har med muslimer är när foodora budet kommer förbi. Och även om det finns invandrare som sköter sig betyder det inte att dom har en rätt att bo här, dom ska ut ändå. Att dom flesta inte gör det och lever på bidrag är en jävla skandal.
Ni vänstervridna människor är hycklare. Ni gapar om hur palestinierna har rätt till sitt eget land och hur synd det är om kurderna att dom inte har ett eget land tills ni blir blåa i ansiktet. Men när det gäller Sverige så är det fritt fram för världens parasiter att komma hit och ta för sig på svenskars bekostnad. Om någon säger emot så är dom "nassar". Jag vill tillägga att ni sossar har mer gemensamt med nazisttyskland än SD har för SD har aldrig tvångssteriliserat samer eller romer eller utvecklingsstörda. Det är nånting som sossarna och nazisttyskland har gemensamt.