2026-09-09, 11:15
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Högermännen är ju de som släppt in flest invandrare av alla dess slag genom modern historia i Sverige. Hur många invandrare kom det under Tidö? Hur många arbetskraftsinvandrare kom det under Tidö?

250.000 mellan 2023 - 2025 (så inte ens 26 inräknat)

80.000 arbetskraftsinvandrare under samma period

Sluta sätta er på så jävla höga hästar när ni själva är en del av ert problem.

Skitsnack.

Sossarna tog beslut och låste upp dörren.

I mitten på 60-talet.

Vilka hade behov att att införa selektiv statistik?
Sällan dem utan agenda.
Citera
2026-09-09, 11:21
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Högermännen är ju de som släppt in flest invandrare av alla dess slag genom modern historia i Sverige. Hur många invandrare kom det under Tidö? Hur många arbetskraftsinvandrare kom det under Tidö?

250.000 mellan 2023 - 2025 (så inte ens 26 inräknat)

80.000 arbetskraftsinvandrare under samma period

Skitsnack.

I mitten på 60-talet.

Sällan dem utan agenda.
Citera
2026-09-09, 11:23
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Hudfärg är inte viktigt.

Vita hudfärgen är viktig.
De andra är oviktiga.
Citera
2026-09-09, 11:54
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Skitsnack.

I mitten på 60-talet.

Sällan dem utan agenda.

jackob två två, lev i din drömstuga som inte finns. Det finns inget du kan ändra på med din röst ändå. det kommer fortsätta komma in 100.000 nya invandrare årligen vare sig du röstar på SD eller MP. Puss puss
Citera
2026-09-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det har det inte men politikerna tittar väl på siffrorna och inser att svenskarna inte har det som krävs för att hålla ett samhälle flytande.
Det blev ju fantastiskt bra att ersätta människor med araber och afrikaner som är kända för att bygga starka samhällen och framgångsrika företag.
Citera
2026-09-09, 13:01
Medlem
boomers är besatta att mörda och förstöra för sina barn.
all politik från boomers utgår i hur kan jag förstöra för yngre
Citera
2026-09-09, 13:30
Medlem
llundberg57s avatar
Därför att de flesta svenskar är helt enkelt urblåsta i skallen. Det finns ingen annan förklaring.
De tror att det är fel att vara rasist.
Citera
2026-09-09, 13:46
Medlem
Citat:
Högermännen är ju de som släppt in flest invandrare av alla dess slag genom modern historia i Sverige.

Jag är inte höger, jag undrar bara om det är män på ytterhögern som dom som skriker och gapar om invandring här inne dagarna ända om dom i själva verket är ängsliga av sig och inte vågar prata högt om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Ja, Ulf Kristersson får nog ändå anses vara ansiktet utåt för den svenska ängslighet.
Adopterade barn, gift med en präst som är ateist, kompenserar för sin längd genom att snöa in sig på militära frågor. m.m.

Hellre nån som åtminstone försöker framstå som empatisk till skillnad från andra i riksdagen, inte för att jag röstar höger men varför ska en stå och vara otrevlig eller slå sig för bröstet i talarposition? Det går väl att föra fram sitt budskap ändå.
Nu handlade dock ditt inlägg om "svennen" och jag svarar här i samma inlägg på det andra som jag citerat.
Citera
2026-09-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Nu stör jag mig inte på icke-svenskar så mycket som du tydligen gör
Man får intryck att bara åsynen av en turk får dig att må illa i månader

Så länge de jobbar och sköter sig så lägger jag knappt märke till dessa
Jag bor i ett område där de flesta har ett jobb att gå till
Naturligtvis finns det familjer med utländsk bakgrund
Men de är absolut inte i majoritet på långa vägar

Däremot finns det ett fattigt socialt utsatt område, med hyreslägenheter, en bit bort
Där är förhållandena motsatta, där är svenska namn ganska ovanliga
Men det området dominerar inte stadsbilden alls

Fråga: var någonstans ska Sverige få finns med allt vad det innebär om inte i Sverige?
Citera
2026-09-09, 15:27
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Vår befolkning håller på att bytas ut genom invandring av alla dess slag. Idag hotas vi av den så kallade arbetskraftsinvandringen från Indien primärt som alla applåderar. Svenskar blir en allt mindre majoritet för varje dag som går och vissa städer är redan helt invandrardominerade idag och ingen bryr sig. Titta i skolkatalogen från när du var barn och titta i dagens skolkataloger, det kan inte ha undgått någon alls att andelen svenskar krymper i rasande fart.

Förr värnade man om sitt folk, sin kultur, sina gränser, sitt land. Man kände en stolthet. Idag bryr sig ingen, inte ens sverigedemokrater.

"Bara dom jobbar och sköter sig" är det otroligt tröttsamma och ständigt återkommande argumentet från fjollhögern idag och dom flesta verkar ha denna synen på massinvandring.

Svenskar accepterar att bli minoritet i sitt eget land, så länge invandrarna betalar skatt. Skatten är viktigare än att våra barn får växa upp i trygga, svenska städer med likasinnade som delar språket, kulturen, traditionerna, värderingarna och historien. Skatten är viktigare än att bevara den svenska identiteten, som redan idag ingen knappt vet vad det är längre. Debatter om "vem som är svensk" pågår hela tiden. Vi har tappat bort oss själva fullständigt.

Utomeuropéer tar upp allt fler platser i riksdagen på höga poster och på myndigheter. Allt fler utomeuropéer röstar i svenska val. Allt fler moskéer byggs i våra städer. Men svensken står och applåderar, för att dessa människor skickar in sin deklaration en gång om året.

När blev folkutbytet så accepterat i Sverige och även bland stora delar av Sverigedemokraterna? Hur kan det vara så få människor som vill att svenskar förblir en stor majoritet? Vi har ju bara ett litet land på jorden så jag förstår inte hur ni kan behandla det så illa..
Muslimerna har inte lärt sig att organisera sig politiskt ännu så deras värderingar påverkar inte vanliga människors liv speciellt mycket. När (om?) dom lär sig det kommer nog opinionen bland svenskar att ändras radikalt. Tyvärr är det för sent då.
Citera
2026-09-09, 15:46
Medlem
Ja det är deprimerande att det finns etniska svenskar som tycker det är helt ok att skänka bort vårt land och välfärd till andra länders medborgare, ett land som har varit i krig många gånger just för att vi skulle ha ett eget hemland.

Sedan bestämde sig politiker för att allt skulle skänkas bort till dom mest efterblivna människor som finns i världen.

Men titta på vad som händer i england, tyskland, spanien....osv, alla har tröttnat på ockupationen av västeuropa och snart kommer det vara inbördeskrig mot ockupanterna över hela europa, måtte den dagen snart komma!
Citera
2026-09-09, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigbak
Det blev ju fantastiskt bra att ersätta människor med araber och afrikaner som är kända för att bygga starka samhällen och framgångsrika företag.

Deras samhällen verkar ju i alla fall klara sig utan invandring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in