2026-09-09, 09:32
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Nej, längre ner i artikeln hittar du länken med timestamp. Det är länken till hela duellen men den börjar som noterat på Maggan.
Ja, dvs det som artikeln handlade om, Maggans påstådda hatiska replik följt av Jimpas respons på det.
Menar du på fullt allvar att läsaren bara skulle utgå från att Jimpa hade rätt i sin uppfattning och bara klippt in hans respons? Det om något hade varit grovt partiskt.
Citera
2026-09-09, 09:32
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Kärring-jäveln ska knäcka gängen...det är ju för fan hon som har importerat in skiten, jävla fitta.
Ja, det är helt sjukt. Man måste vara bra galen om man tror att just de som skapat problemen och inte "såg det komma", också ska kunna lösa problemen.
Citera
2026-09-09, 09:33
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Vi har kommit fram till helt motsatta svar på samma fråga, intressant!

Mitt svar är nämligen "vem annan som helst, men inte Tidö igen".

Fast det gäller i stort, inte bara skolan.
Tror vi är närmare varandra än du verkar tro, men ironi är svårt i skriven text.
Citera
2026-09-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Så varför har då S då snott Tidös politik i alla viktiga frågor? Och varför ens försöka då extremistpartierna V och MP aldrig kommer släppa igenom denna politik? V och MP vill tillexempel importera fler bidragsmuslimer som belastar välfärden.

Vi alla vet att Sossarnas högersväng aldrig kommer bli verklighet då man är beroende av extremistpartierna på vänsterkanten.

Förövrigt, när det kommer till deportering så får man räkna med enstaka fall vettiga personer stryker med också. Det viktiga är att vi får färre bidragsparasiter och mindre Islam i samhället.
På vilket sätt påverkas din vardag av islam?
Nu påverkas inte min vardag av Tidö men de påverkar vardagen för många i min närhet och då negativt.
Min påverkan i vardagen när det gäller islam är att jag ser muslimerna när de går till/från vår lokala moské.
Citera
2026-09-09, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
På vilket sätt påverkas din vardag av islam?
Nu påverkas inte min vardag av Tidö men de påverkar vardagen för många i min närhet och då negativt.
Min påverkan i vardagen när det gäller islam är att jag ser muslimerna när de går till/från vår lokala moské.

På vilket sätt påverkar Tidö alla stackare i din närhet? Hamnar i fängelse för grova brott buhu

Fråga folket i iran och Afghanistan om de påverkas av islam. El Syrien. Osv. Men "du såg det väl inte komma".
Citera
2026-09-09, 09:45
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Varför ska sossarna alltid vaska fram meningslösa partiledare som jag föraktar?

Efter Göran Persson har det bara varit folkölspartiledare. Så jävla lagom så jag spyr
"Ryssvänner" sa hon 35 ggr. Jaha? Det skiter väl jag i.
Citera
2026-09-09, 09:49
Medlem
9zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Ja, dvs det som artikeln handlade om, Maggans påstådda hatiska replik följt av Jimpas respons på det.
Menar du på fullt allvar att läsaren bara skulle utgå från att Jimpa hade rätt i sin uppfattning och bara klippt in hans respons? Det om något hade varit grovt partiskt.

Nej, återigen tittar du på fel video!

Såhär står det längst ner i artikeln på https://www.svt.se/nyheter/inrikes/akesson-har-agnat-hela-valrorelsen-at-att-hata-mig

Citat:
Se hela debatten mellan Magdalena Andersson och Jimmie Åkesson på SVT Play.

Det som länkas till är inte hela debatten, utan SVT censurerar början av debatten iochmed att de har ett timestamp på 214 sekunder.
De som inte är uppmärksamma kommer då inte se hela debatten. Det Åkesson säger i början hoppas över om man följer länken.
Citera
2026-09-09, 09:53
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Tror vi är närmare varandra än du verkar tro, men ironi är svårt i skriven text.

Så är det. T.ex. pokerface är en helt avgörande del, och det liksom bara inte funkar i text.
Citera
2026-09-09, 09:59
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Nej, återigen tittar du på fel video!

Såhär står det längst ner i artikeln på https://www.svt.se/nyheter/inrikes/akesson-har-agnat-hela-valrorelsen-at-att-hata-mig

Det som länkas till är inte hela debatten, utan SVT censurerar början av debatten iochmed att de har ett timestamp på 214 sekunder.
De som inte är uppmärksamma kommer då inte se hela debatten. Det Åkesson säger i början hoppas över om man följer länken.
Hahaha, högst upp i artikeln är det en stor bild med video om man klickar på den. Den börjar med det påstådda hatet från Maggan följt av Jimpas svar. I länken efteråt, som inte syftar på artikeln är större delen av Maggans bortklippt till förmån för Jimpas svar. Summeringen hos somliga utifrån ovanstående är att SVT är partiska. Så ja, om man söker i skogen tillräckligt länge, kan man nog inbilla sig både ett och annat troll bakom träden.
Citera
2026-09-09, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Varför ska sossarna alltid vaska fram meningslösa partiledare som jag föraktar?

Efter Göran Persson har det bara varit folkölspartiledare. Så jävla lagom så jag spyr
"Ryssvänner" sa hon 35 ggr. Jaha? Det skiter väl jag i.

Jag tycker nog ändå att Åkesson kunde sparka de som sympatiserar med Putin
Det kan, i och för sig, vara helt oviktigt.
Men det kan också vara en direktlänk till Kreml.

Varför då inte plocka bort alla tvivel? Snabbt och enkelt på 5 min ???
Vore ännu värre, för SD, om känsliga saker dök upp senare
Kanske tom dagen före valdagen
Citera
2026-09-09, 10:33
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Tycker Åkesson har varit trött senaste tiden men hör körde han över Magda något överjävligt. Helvete alltså, det är inte ofta man ser den här typen av överkörning.
Han har nog skäl att vara trött. Han jobbar hårt så här i valslutspurten. Igår var han t.ex. i flera städer, och valtalade i Jönköping tidigare samma kväll som han debatterade Maggan. Han är en riktig fighter.
Citera
2026-09-09, 10:34
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Maggan visade klart en rakryggad statsminister pondus, applåder.
Krossade epa jimmie o visade att en ny regering är på väg med starka steg.

Adjö blåsidan o välkommen Maggan som statsminister o en röd regering.

Heja Maggan
Såg vi samma debatt? Jimmie Åkesson var ju den med pondus och körde över Maggan. Hon stod ju mest och såg nervös ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in