2026-09-08, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Trist att det är på länk och inte i studion.
Jimmie är ute på turne
Citera
2026-09-08, 21:05
Medlem
MumsarMazarins avatar
"Ta inte den risken" att rösta på SD. Rösta i stället på S som förstört Sverige via massinvandring och total kravlöshet.
Citera
2026-09-08, 21:05
Medlem
BombaySaphires avatar
Hon är en riktig häxa.
Citera
2026-09-08, 21:06
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Sossarnas enda strategi är att skrämmas för att slippa berätta vad man får om man röstar på sossarna. Fortfarande inte en jävel som vet vad en röst på S innebär.

Måste vara den vidrigaste partiledaren genom tiderna och då är ändå inte sossarna det parti jag hatar mest.
Jag tror inte ens sossarna själva vet vad man får om man röstar på sossarna.

Håller med. Jag klarar inte av att se henne. Alla andra partiledare funkar bra även om en del är helt förvirrade, men att sitta och lyssna på Magda funkar inte.
Citera
2026-09-08, 21:06
Medlem
MumsarMazarins avatar
Det enda sossarna gör är att varna för högersidan men har inte ett enda besked att ge väljarna vad man får om man röstar på vänsterblocket. Hon kommer också undan varenda gång.
Citera
2026-09-08, 21:07
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hon är en riktig häxa.

Ögonen på en människa talar sitt tydliga språk. Som idag när hon fick en kritisk fråga av en journalist om skärmar i skolan. Häxblicken direkt. Hon är en klassisk härskarteknik utövare som blir berusad av makt utan att ha konkreta bra planer för Sverige.
Citera
2026-09-08, 21:07
Medlem
Nordfeldts avatar
Magda med feting-kedja runt halsen och flottigt montage bakom. Jimmie ser ut att fått en random ståplats i en svt korridor , men likväl står
stadigt.
Citera
2026-09-08, 21:08
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Alltid sånt jävla tjat om "vanligt folk" från sossarna i allmänhet och Magdalena Andersson i synnerhet. Vilka är de? Det finns fan inget vanligt folk. Och nu "de rikaste"... Retoriken känns så förlegad.
Citera
2026-09-08, 21:08
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Kommer garanterat vara nazist-tourettes från Magda efter dagens avslöjande om Jimmies kompisar.

Gnällande kring Putin osv.

Jimmie är kolugn. Och verkar som han kör över Maggans politik.
Citera
2026-09-08, 21:09
Medlem
MumsarMazarins avatar
Inte förvånande att S är nere på 25% i undersökningar. Fullständig katastrof. Ett parti i förfall.
Citera
2026-09-08, 21:09
Medlem
Jag förstår inte hur någon människa kan ha något som helst förtroende för Magdalena Andersson. Jimmie har en poäng i det han säger att Magdalena inte frivilligt nämnt sin egen politik en enda gång under hela valrörelsen.

Vill man inte ha en statsminister som är tydlig med vad hon vill göra för landet? Jag kan verkligen inte förstå vad någon människa ser i henne.
Citera
2026-09-08, 21:10
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Inte förvånande att S är nere på 25% i undersökningar. Fullständig katastrof. Ett parti i förfall.

De måste omgående byta partiledare. MA har ingen pondus, ingen stil, ingen finess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in