Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Givetvis fattar väl alla att hans avsikt inte var att stöta bort sina musiker genom att påstå att det knarkades i bussen. Han ville bara hitta på en ursäkt och drog till med detta. Men som med alla hans lögner fick även den konsekvenser. I detta fall en inställd turné.
Ah, eftersom Armstark ignorerar frågan om varför Ciara medvetet och bevisligen ljuger så mycket, till exempel i sitt sms om den 27 februari, så hoppar du in istället? Och eftersom ni undviker ämnet så ihärdigt, verkar det kanske ligga något i det?
Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
En missbrukare ljuger om allt och säger det som passar in för stunden. Inga ljuger så bra och mycket som dessa människor. [...] En missbrukare saknar verklighetsförankring. Punkt,slut.
Eftersom CJ uppenbarligen också ljuger om allt möjligt, precis som det passar henne just då, så måste hon alltså också vara missbrukare?
Hmm... Vem vet, det har ju ofta diskuterats att Ciara uppenbarligen gärna och ofta dricker vin. Och även det nämns i boken – tydligen hade hon druckit ett par glas vin för mycket vid det tillfället?
Citat:
I "När allt faller" skriver Måns att kvällen börjat med en middag på O'Learys – ett stort gäng från Måns skivbolag, management, låtsrkivare – och Måns familj. Han skriver att redan där är stämningen spänd.
"Efter att du snabbt druckit ytterligare några glas vin är det något som händer. Plötsligt börjar du svara mig med korta, enstaviga svar, samtidigt som du blänger mot kvinnan snett över bordet. Hon arbetar på mitt skivbolag, och har hittills gjort ett fantastiskt jobb i vårt team. Men du har bestämt dig. Jag har en affär med henne", skriver Måns i boken och fortsätter:
"Kvinnan, som är mycket yngre än oss båda, stirrar nu ner i golvet och bestämmer sig snart för att lämna restaurangen. Antagligen på grund av rädsla för dig", skriver Måns i boken.
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1509917-hon-pekas-ut-som-kvinnan-mans-zelmerlow-var-otrogen-med
Låter också mycket som en sjuklig svartsjuka från CJs sida mot MZ? Hon verkar tydligen också hitta på en hel del saker som hon anklagar MZ för?
Konstigt, jag får en sådan déjà vu-känsla när det gäller andra anklagelser...