2026-09-08, 15:22
Medlem
MuhammedSvensks avatar
Nu vet jag inte vilka dessa är, men var tar dom vägen nu? Nyans? Partiet Rättvisa? Annat?
Citera
2026-09-08, 15:53
Medlem
GustavAnders avatar
Som av en händelse är Dadgostar sjuk och syns inte mer i valrörelsen.

Men hon behövs inte , Vs väljare bryr sig inte om alla dessa avslöjanden, tvärtom kanske det bara gynnar dom.
Citera
2026-09-08, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det som är sjukt är drevet mot henne. Tror även du hade fått magproblem efter månader av hets och drevande om du utsattes. Vi har viktiga saker att göra framöver, ge Sverige en rejäl vänstergir och återställa trygghet och värdegrund med ordning och rättvisa.
Om V, MP och C växer ökar sannolikheten att islamismen växer i landet. Och den dagen de får kontroll över en komnundel så skulle du vara ett hatobjekt i den kommundelen. Du vet innerst inne om detta men vågar inte säga det pga. rädslan att bli stämplad som xenofobiskt lagd.
Citera
2026-09-08, 15:58
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder

Men hon behövs inte , Vs väljare bryr sig inte om alla dessa avslöjanden, tvärtom kanske det bara gynnar dom.
Ja det syntes att hon var pressad i ett inslag igår, här i tråden.
Det är raderat så det går inte kolla på det igen.
Citera
2026-09-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Jag tycker synd om de med alkoholproblem. Oftast ligger det tråkiga saker bakom.
Gudrun var tydlig med sin politik och vad hon ville. Något flera partiledare har svårt med.

Vet du vad Nooshi Dadgostar vill egentligen?
Det är inte alltid samma det man säger som man menar.

Jag tycker det börjar märkas vad Vänsterpartiet står för om vi ser till aktuella händelserna som tråden handlar om.
Jag förstår helt hur du tänker. Det går absolut att ha stor empati för de som kämpar med alkoholproblem, samtidigt som man sätter en tydlig gräns för vad som är ett acceptabelt beteende.Även om man har förståelse för att det finns svåra saker bakom ett missbruk, så är det inte okej att bete sig ovärdigt eller respektlöst mot sin omgivning. Det är fullt möjligt att skilja på personens politiska skicklighet och de handlingar som sårar eller drabbar andra människor negativt. Att visa hänsyn och respekt för gemensamma miljöer är något vi måste kunna förvänta oss av alla.
Citera
2026-09-08, 16:35
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder

Terrorist-Nooshi är kass i magen. Själv tror jag bara att allt vurmande för terrorister lockar väljare i Rosengård, Bergsjön, Rinkeby, Botkyrka, Vivalla, Hammarkullen, Navestad, och andra Svenska idyller
Citera
2026-09-08, 16:58
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Jag förstår helt hur du tänker. Det går absolut att ha stor empati för de som kämpar med alkoholproblem, samtidigt som man sätter en tydlig gräns för vad som är ett acceptabelt beteende.Även om man har förståelse för att det finns svåra saker bakom ett missbruk, så är det inte okej att bete sig ovärdigt eller respektlöst mot sin omgivning. Det är fullt möjligt att skilja på personens politiska skicklighet och de handlingar som sårar eller drabbar andra människor negativt. Att visa hänsyn och respekt för gemensamma miljöer är något vi måste kunna förvänta oss av alla.
Det som hänt V är en katastrof.
Alltså det anseende man bygger upp under många år kan raseras på kort stund.

Liknande exempel är privatpersonerna Martin Timell och Paolo Roberto.
De byggde upp sina profiler under många år men blev snabbt av med allt.

Det som hänt V nu behöver hårt arbete för att återupprätta, om det överhuvudtaget går.
Citera
2026-09-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab
Terrorist-Nooshi är kass i magen. Själv tror jag bara att allt vurmande för terrorister lockar väljare i Rosengård, Bergsjön, Rinkeby, Botkyrka, Vivalla, Hammarkullen, Navestad, och andra Svenska idyller
Ja Vs islamistvurmande svans och skriverierna om den attraherar garanterat den islamistvurmande S-svansen.
Citera
2026-09-08, 17:23
Medlem
V måste väl ha bortimot 100% blattar och muslimer som sympatiserar med dem nu?

Etniska svenskar som röstar på dem måste lida av någon form för utvecklingsstörning eller genfel.

Jag ser ingen annan rimlig förklaring.
Citera
2026-09-08, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
V måste väl ha bortimot 100% blattar och muslimer som sympatiserar med dem nu?

Etniska svenskar som röstar på dem måste lida av någon form för utvecklingsstörning eller genfel.

Jag ser ingen annan rimlig förklaring.
Utvecklingsstörning och genfel är väl snanare budna till SD då man röstar på ett parti där man förmodligen tillhör en klass där de skiter i en.

Nä, en riktig arbetare röstar på V om man faktiskt vet vilka som gynnar en bäst.
Citera
2026-09-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Utvecklingsstörning och genfel är väl snanare budna till SD då man röstar på ett parti där man förmodligen tillhör en klass där de skiter i en.

Nä, en riktig arbetare röstar på V om man faktiskt vet vilka som gynnar en bäst.

En kommunal sådan i så fall, det är den enda typen av arbetare som kan tro något sådant. Dom är ju såpass hjärntvättade att dom tror att deras fack faktiskt gör något och talar för deras sak. Kommun och Kommunal sitter ju och äter från samma kakfat, dumjävlar.
Citera
2026-09-08, 18:00
Medlem
Tolerans, mångfald och allas lika värde, ända tills det gäller judar.
När människor som kallar sig antirasister ursäktar terror, relativiserar antisemitism och hyllar våld mot judar har den moraliska kompassen gått sönder.
Hat är hat. Även när det kommer från vänster. Vänsterpartiet är genomruttet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in