2026-09-08, 12:08
Medlem
Threadkillers avatar
Väldigt synd att dessa människor inte står på valbar plats längre, även om de flesta fortfarande tycks vara medlemmar. Ärligt talat ser jag hellre skogstokig antisemitism än lömskt klassförakt mot svenskar som annars är vänsterns paradgren. Hade dessutom varit askul att se deras motioner i riksdagen om hur Sverige måste agera kraftfullt för att stoppa Israels handel med hamburgare av människokött.

Att judar tenderar att vara vänster och pro-massinvandring ter sig dock mer obegripligt för varje dag.
Citera
2026-09-08, 12:19
Medlem
Lilla Nooshi är sjuk idag🥺🥺 "Magont"
Ja med tanke på mer nya godsaker att Nooshi hade möte med nazisterna i Fatah och inväntar mer frågor. Klart hon vill stanna hemma med sin snutte filt
Citera
2026-09-08, 13:10
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Matförgiftning

För att kunna skylla på judarna eller?
Citera
2026-09-08, 13:34
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
För att kunna skylla på judarna eller?
Mossad lurade i henne en riktigt sur kebabrulle. De tvingade även Strandhällskan att halsa en hel vinbox och posta skit på twitter.
Citera
2026-09-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Mossad lurade i henne en riktigt sur kebabrulle. De tvingade även Strandhällskan att halsa en hel vinbox och posta skit på twitter.

Juste, det är judarnas fel att massa skäggiga bidragsmuslimer är här, begår jihad? Eller kan det kanske bero på bidrag och WOKE-vänstern ger dessa inflytande så att de kan ta deras kultur hit?

Är det på grund av judarna som vänstern helt plötsligt har blivit nazister och nu förespråkar Islamism?

Nej allt detta är våra tidigare politikers fel.

Om man bortser från Ryssen så skriver även SÄPO under på att Islam är vårt största problem.
Citera
2026-09-08, 14:01
Medlem
Sunimods avatar
Det har funnits fler partiledare för V som haft problem

"Gudrun Schyman berättade öppet att hon var alkoholist i en uppmärksammad tv-intervju 1996 när hon var partiledare för Vänsterpartiet."

"Hon berättade att hon under många år försökt bevisa för sig själv att hon kunde dricka normalt, men till slut insåg att hon var beroende. Att säga meningen ”Jag heter Gudrun och jag är alkoholist” beskriver hon som oerhört svårt men också som en stor lättnad. "

Jag har aldrig gillat Vänsterpartiet men ser upp till Gudrun Schyman som öppet berättade och att hon skulle ta tag i problemet.
Inte föröka prata bort det som Ida Gabrielsson försökte göra när hon intervjuades igår.

Ärlighet är guld värt. Något min morfar lärde mig när jag var liten. Berätta alltid vad du gjort för då kan vi lösa det.

Kanske något för dagens partiledare borde lärt sig.

Hoppas Nooshi Dadgostar blir frisk snart igen för hon har en hel del att ta tag i före och efter valet.
Citera
2026-09-08, 14:04
Medlem
Har Expo skrivit om V:s skandaler? Såg en notis på deras hemsida nu. Mot åtta uppslag om SD , Expo är en sjuk organisation.
Senast redigerad av Moppsen 2026-09-08 kl. 14:06.
Citera
2026-09-08, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Det har funnits fler partiledare för V som haft problem

"Gudrun Schyman berättade öppet att hon var alkoholist i en uppmärksammad tv-intervju 1996 när hon var partiledare för Vänsterpartiet."

"Hon berättade att hon under många år försökt bevisa för sig själv att hon kunde dricka normalt, men till slut insåg att hon var beroende. Att säga meningen ”Jag heter Gudrun och jag är alkoholist” beskriver hon som oerhört svårt men också som en stor lättnad. "

Jag har aldrig gillat Vänsterpartiet men ser upp till Gudrun Schyman som öppet berättade och att hon skulle ta tag i problemet.
Inte föröka prata bort det som Ida Gabrielsson försökte göra när hon intervjuades igår.

Ärlighet är guld värt. Något min morfar lärde mig när jag var liten. Berätta alltid vad du gjort för då kan vi lösa det.

Kanske något för dagens partiledare borde lärt sig.

Hoppas Nooshi Dadgostar blir frisk snart igen för hon har en hel del att ta tag i före och efter valet.
Dessutom har jag varit berusad många gånger men inte fan har jag då ställt mig o pissat på mattan i en biograf somn Gudrun
Citera
2026-09-08, 14:11
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Dessutom har jag varit berusad många gånger men inte fan har jag då ställt mig o pissat på mattan i en biograf somn Gudrun
Jag tycker synd om de med alkoholproblem. Oftast ligger det tråkiga saker bakom.
Gudrun var tydlig med sin politik och vad hon ville. Något flera partiledare har svårt med.

Vet du vad Nooshi Dadgostar vill egentligen?
Det är inte alltid samma det man säger som man menar.

Jag tycker det börjar märkas vad Vänsterpartiet står för om vi ser till aktuella händelserna som tråden handlar om.
Citera
2026-09-08, 14:45
Medlem
Sunimods avatar
Det verkar inte ta slut på eländet. Nu går Vänsterpartiets vice partiledare ut med förklaringar till vad som hänt.

"V-toppen: ”Lättare att anamma konspirationsteorier”"

"V-toppen Ida Gabrielsson säger att det finns forskning som visar att personer till vänster lättare kan falla för konspirationsteorier.

Magdalena Andersson avfärdar utspelet.

– Det var en av de märkligare konspirationsteorier jag har hört, säger hon."

https://www.expressen.se/nyheter/politik/v-toppen-lattare-att-anamma-konspirationsteorier/
Citera
2026-09-08, 14:45
Medlem
argaangelicas avatar
Nu vänder vi blad och går vidare med viktigare saker. Petitesser får vänta. Nooshi behöver vila så hon blir frisk. En kan inte kolla upp varje medlem eller väljare, fatta!
Citera
2026-09-08, 14:54
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Nu vänder vi blad och går vidare med viktigare saker. Petitesser får vänta. Nooshi behöver vila så hon blir frisk. En kan inte kolla upp varje medlem eller väljare, fatta!
Ja det är väl så här man ska göra inom V. Sopa undan skiten under mattan.
I detta fallet handlar det inte om väljare utan medlemmar i partiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in