2026-09-07, 22:26
Avstängd
Melange5738s avatar
Bra att folk börjar vakna upp ur slummern.
Citera
2026-09-07, 22:27
Medlem
Vad tror ni? Har Expressen åtta namn till som de håller inne tills på torsdag eller fredag?

Så hade jag jobbat ifall jag varit journalist.

Någon som har en sammanställning över alla V namn på alla listor? Tror att vi gemensamt, här på Flashback, lätt skulle hitta många nya namn ifall vi börjar nu.
Citera
2026-09-07, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Varför inbillar ni er att det här är en skandal? Vänstern står upp mot förtrycket.

Sant, folk tror det och de flesta är -iq100, vänstern kör bara!

Har man får från sydamerika (chi chi le le) samt oligarker från mellanöstern så fattar jag.

Citera
2026-09-07, 22:29
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Varför inbillar ni er att det här är en skandal? Vänstern står upp mot förtrycket.

I din fantasivärld ja. Det här är en skandal men de som röstar V tror enbart att skandaler kan komma från höger.
Citera
2026-09-07, 22:31
Avstängd
Komiskt med kulturkrocken med islamister som hatar judar samt chilenare som hatar "övremakten".
Citera
2026-09-07, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BenHall
Vad tror ni? Har Expressen åtta namn till som de håller inne tills på torsdag eller fredag?

Någon som har en sammanställning över alla V namn på alla listor? Tror att vi gemensamt, här på Flashback, lätt skulle hitta många nya namn ifall vi börjar nu.
Jag tror på mer självklart. Sen vil man att Ebba kontaktar tv4 o få möta Vp talesperson i morgon . Det kan bli en bra tv underhållning del 2 😂
Senast redigerad av Conny63 2026-09-07 kl. 22:37.
Citera
2026-09-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenHall

Om Expressen har gräv på V-personer på valbar plats, efter att V stått och sagt att det inte finns några terroristvurmare på valbar plats, så vore det spiken i kistan för V. Då vill vi se Ebba Busch upprepa sina frågor om det är Dadgostar själv som främjar antisemitismen i V.

Det som är extra positivt med Expressens V-gräv är att folk inte öppet kan erkänna att de röstar V utan att få misstänksamma blickar på sig. Folk som röstar V måste dölja det.

The tables have turned.
Senast redigerad av Snurrespratt24 2026-09-07 kl. 22:45.
Citera
2026-09-07, 22:42
Medlem
Skafferns avatar
Extremt pinsam utfrågning av en tjock tant från V i Tv4 Nyheterna ikväll.
Rekomenderas!
Citera
2026-09-07, 22:43
Medlem
anomaligns avatar
Boomers som inte klarar av sociala medier utan att ramla ner i sjuka kaninhål. Knappast unikt för Vänsterpartiet.
Citera
2026-09-07, 22:46
Medlem
Är det inte lustigt att det finns ganska många antisemiter på Flashback men nu hatas det på andra antisemiter?
Citera
2026-09-07, 22:48
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Boomers som inte klarar av sociala medier utan att ramla ner i sjuka kaninhål. Knappast unikt för Vänsterpartiet.
Att mala människokött till hamburgare är inget kaninhål.
Och boomers är i 80-årsåldern idag.
Om man inte är ung, dum i huvudet och hittar på egna definitioner vill säga
Citera
2026-09-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunnyboy
Kan ju bero på att detta gällde kandidater långt ner på listan i Höllebölle som fulpostat på Facebook och inte exempelvis Vänsterpartiets högsta tjänsteman med kopplingar till främmande makt.
När ngn sdare i haparanda skrivit neger har det varit intressant i veckor men inte när vänsterblattar hyllar terrorister? Tjänstemannen är ryska och skrev något positivt om putin för 10 år sen, när ALLA (sossar inkluderat) var neutrala/positiva till putin. Samma som de vevat innan förövrigt.. "Kopplingar till främmande makt" jo tjena sossesvin..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in