2026-09-07, 08:18
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
han skriver på hemsidan att han "vägleder kändisar". En stor man detta. mmm. #828

Mycket stor, säsrkilt eftersom att en av medlemmarna i bandet KIZZ var den som hjälpte honom att förstå sin "gåva" i början

Citera
2026-09-07, 09:23
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Om han nu "kämpar och är stark" varför stod 588 inte emot sitt begär efter tonårsflickor då? Att låta honom ansvara för godisbutik utanför högstadieskola är som att sätta bocken till trädgårdsmästare.

Och om han var sugen på tonårsfitta, varför raggade han inte på 18-åringar? 16?

Så nej, han är ingen "stark" person. Ytterst svag skulle jag påstå. Finns mer info i Gräv.

Ja. Förstår att flertalet av er tycker så. Jag tycker han är rätt stark i sig själv. Man kan vara en stark människa utan att vara en bra människa. Han har inte kastat in handduken utan kör sitt race, fast motståndet är intensivt. #588
Citera
2026-09-07, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det är så att man får skämmas som skåning, vilka dårar vi levererar! Spåman och pedofil, han hade nästan passat in i en tredje film om orten efter minigolfare (förlåt, bangolfare), inomhusgrillare, akvarieklubbar, småfåglar, konstklubbar, Holger och Jacko-Jackonelli. Han kunde fått en ny scen efter sitt nära förestående självmord: "-E de inte Tommy? -Nä, han e väl dö?".

Hässleholms kommun levererade tyvärr för många sista 2 åren.

618 som bara glömdes bort, som skulle stämma de också. Hans fru försvarade hans äckel
616 Gruvan som tog hårdare på sambon.
624 som det rann av
572 ingen aning om de blev värre än konfrontationen?'
821

Innan
104 Förståndshandikappad man

Och utanför dumpen har det ertappats fler svin
Citera
2026-09-07, 09:45
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Mycket stor, säsrkilt eftersom att en av medlemmarna i bandet KIZZ var den som hjälpte honom att förstå sin "gåva" i början

Ja jag menar ju detta. #828 är förmer än andra.
Citera
2026-09-07, 10:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Här tycker jag faktiskt att den synske gäddan borde ha redogjort för vem i bandet det var som tog kontakt med honom. Ett medium i världsmetropolen Vinslöv borde såklart ha blåst upp detta till enorma proportioner för att marknadsföra sej själv. Istället nämner han det närmast i förbigående i en löptext. Jag gissar att det förmodligen handlar om en medlem i något skånskt tributeband eller möjligen ett okänt dansband som kallar sej typ KIZZERZ när dom bokas för spelning på hembygdsgården tvärs över gatan. #828
Citera
2026-09-07, 10:26
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:

Det är lite bedrägligt att skriva KIZZ, många kommer att missta det för det kända rockbandet Kiss.
Citera
2026-09-07, 10:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Ja. Förstår att flertalet av er tycker så. Jag tycker han är rätt stark i sig själv. Man kan vara en stark människa utan att vara en bra människa. Han har inte kastat in handduken utan kör sitt race, fast motståndet är intensivt. #588
#588 är under inga omständigheter en person som uppvisar någon styrka. Han är snarast ett skolboksexempel på hur en rättshaverist heter sej. Den som googlar begreppet rättshaverist hittar en hel del, men sammanfattningsvis kan man säja att det är ett vanföreställningssyndrom. Inom psykiatrin kallas en person med utpräglade tecken på detta för kverulansparanoiker. #588 är inte det minsta stark. Han är däremot helstollig.
Citera
2026-09-07, 10:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Det är lite bedrägligt att skriva KIZZ, många kommer att missta det för det kända rockbandet Kiss.
Jag vet inte om du kanske är ironisk, men det är faktiskt det alldeles riktiga KISS som mediumgäddan skriver om på sin hemsida. 😅 #828
Citera
2026-09-07, 10:33
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight

Från hans hemsida

Vägleder kändisar från andra världsdelar, en av medlemmarna i KISS var den förste som fick mig att verkligen inse min träffsäkerhet, när han sökte upp mig en kväll för några år sedan

Vilket band tror du han menade ?

Citera
2026-09-07, 10:37
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag vet inte om du kanske är ironisk, men det är faktiskt det alldeles riktiga KISS som mediumgäddan skriver om på sin hemsida. 😅 #828

Jag förstod det, det var mest stavningen jag reagerade på.

Citat:
Från hans hemsida

Vägleder kändisar från andra världsdelar, en av medlemmarna i KISS var den förste som fick mig att verkligen inse min träffsäkerhet, när han sökte upp mig en kväll för några år sedan

Skriver han KISS menar han nog KISS, inte KIZZ.
Citera
2026-09-07, 10:54
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Från hans hemsida

Undrar hur mycket svamp han fått i sig den kvällen han blev uppsökt av medlemmen i KISS. #828
Citera
2026-09-07, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caramboll
Det här med alla äckliga "leksaker" som de här grisarna så stolt visar upp, är det normalt och standard att hålla sig med sån skit ute i stugorna i dagens Sverige?

Knappast. Jag har ingen leksak alls, har du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in