Citat:
Ursprungligen postat av
BubbaZenetti
Dina exempel bekräftar ju min poäng.
Ontario: prematur med allvarliga medicinska komplikationer. Förmodligen ännu en Amish lethal microcephaly.
Pennsylvania: palliativ vård och en sprucken mjälte.
Du radar upp BIVA, respirator, immunsupprimerade, och de är exakt de sköraste som riskerar att duka under för vilken infektion som helst. Inte friska, välnärda barn.
Tar givetvis bort dina rekommendationer att låta barn lida och dö i onödan.
Allt som kommer från dig rent medicinskt är falsarier och pseudovetenskap.
Mitt exempel bekräftar ingenting som du påstår.
Exemplet från Kanada visar ett snudd på identiskt fall angående kontext, hur det rapporterades.
Barnets tillstånd via dina killgissningar kan lämnas där hän.
"Mässling var en betydande bidragande faktor till detta barns för tidiga död, men barnet hade också andra allvarliga medicinska komplikationer som inte var relaterade till viruset."
Det är även renodlat skönt när myndigheter är normala. Fritt från kvacksalveri.
Till skillnad från RFK.
Psykot Kennedy Jr, rusade ut på X och påstod att de två dödsfallen kan ha varit helt påhittade.
"the deaths may even have been altogether fabricated by one of the Governor's hopeful staffers."
Nu skrev han ett inlägg som ville betona att det BARA är ett dödsfall i mässlingen.
Det andra har han satt under utredning - som snarare pågår och det är inte klart.
Det bästa vore om rättsläkaren som är rättspatolog uttalade sig istället för Diamantoni.
Kennedy har påverkat CDC och tagit bort statistiken.
Vilket är en markant avvikelse från hur CDC hanterar rapporter från staterna.
Any way.
Han skrev att flickan, sex veckor, var två månader och "typically live only about six months".
Och?
Du som faller inom ramen "retarded men think alike" kan ju förklara vad detta tillför ämnet rent medicinskt och relaterat till aktuellt utbrott.
Som måste stoppas. Det absolut primära.
Eller flörtar han med antivaxxare via socialdarwinism och vill betona att det inte var så noga?
Flickan skulle ju ändå dö...
1. Detta barn smittades av mässlingen och dog tidigare.
Det visar hur potent viruset är.
2. Detta visar att barnet utsattes för onödigt lidande.
3. Var mamman smittad och hade kunnat förhindra detta - om HON varit vaccinerad?
Jag ska backa till dina tidigare kommentarer och sätta dem i nämnt perspektiv.
Citat:
Barn med det här tillståndet lever max ett halvår. Det finns inget att göra. Hon lades på palliativ vård direkt vid födseln.
Så berätta för mig, exakt vilket vaccin i världen skulle ha räddat henne?