2026-09-04, 22:43
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
#826 finns på lexbase, det råkar inte vara någon här som vet vad han är dömd för?
Finns 11,000 barn där också. Pga vårdnadstvist. Minsta lilla grej så är du på lexbase. Även som målsägare. Så inte säkert han är dömd för nånting

Gött med antaganden. Vi är ju ändå svenskar.
Citera
2026-09-04, 22:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag har nog spräckt en trumhinna. VEM har sagt till #826 att han kan sjunga? Den personen borde ju göra harakiri.
Ja, #826 saknar allt vad självinsikt heter på mer än ett plan. Han kan definitivt inte sjunga och han är dessutom pedofil. Det kan inte bli sådär värst mycket värre. Han är totalrökt.
Citera
2026-09-04, 22:46
Medlem
Korv-Bajss avatar
Det har varit många och springiga gäddor på sistone.

Jag skulle vilja se dumparna stämma träff med 10 gäddor på en gång.
Samma tid. Samma plats.
Och först få se alla gäddorna irra omkring förvirrade, och sedan samtidigt panikspringa iväg när dom får se P&S.
Gärna på något kul ställe.
En ny-svin-gödslad åker.
Vid ett litet stup som man kan ramla ned för och slå sig ordentligt, men utan att dö.
Framför Pride-paraden.
På en udde där enda flyktvägen är ut i det kalla vattnet, alldeles efter islossningen.

https://www.youtube.com/shorts/X7vftoc4lo0
Citera
2026-09-04, 22:48
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, #826 saknar allt vad självinsikt heter på mer än ett plan. Han kan definitivt inte sjunga och han är dessutom pedofil. Det kan inte bli sådär värst mycket värre. Han är totalrökt.

Verkar även kriminell. Inte så där att jag är förvånad precis... Den här är ju kiss kass utedass på precis allting. #826 har gjort dåliga val i livet! Kommentarerna på hans bölande "döda mig" är inte alls till hans fördel som vissa feltolkar. Istället talar det för att han ofta kör med sånt här bohoo tyck synd om mig och folk har tröttnat på honom. Ungefär som alla som han lånat pengar utav har tröttnat på honom.
Citera
2026-09-04, 22:51
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det har varit många och springiga gäddor på sistone.

Jag skulle vilja se dumparna stämma träff med 10 gäddor på en gång.
Samma tid. Samma plats.
Och först få se alla gäddorna irra omkring förvirrade, och sedan samtidigt panikspringa iväg när dom får se P&S.
Gärna på något kul ställe.
En ny-svin-gödslad åker.
Vid ett litet stup som man kan ramla ned för och slå sig ordentligt, men utan att dö.
Framför Pride-paraden.
På en udde där enda flyktvägen är ut i det kalla vattnet, alldeles efter islossningen.

https://www.youtube.com/shorts/X7vftoc4lo0
Ja, det skulle vara roligt att se på och sen Benny Hill musik på det så blir det extra roligt lol
Citera
2026-09-04, 22:55
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Du det där ska jag citera hädanefter! Kan man söka barn i sexuellt syfte kan man FAN I MIG JOBBA!! #ALLAGÄDDOR
Ja några stenbrott och djupa avloppskulvertar finns det väl kvar som bemannas?
Citera
2026-09-04, 23:00
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Finns 11,000 barn där också. Pga vårdnadstvist. Minsta lilla grej så är du på lexbase. Även som målsägare. Så inte säkert han är dömd för nånting

Gött med antaganden. Vi är ju ändå svenskar.

Minsta lilla grej? SÅ konstigt att jag inte är där. Jättekonstigt. Kanske är det "minsta lilla GÄDD-grej". Och JA han är FÖREKOMMANDE som man säger. Så där hade du fel. #826
Citera
2026-09-04, 23:05
Medlem
Nationalromantiks avatar
#826 har på sin Facebook skrivit (för tre timmar sen) att han hoppas någon dödar honom
Citera
2026-09-04, 23:08
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
#826 har på sin Facebook skrivit (för tre timmar sen) att han hoppas någon dödar honom

och på sin andra fb självmordshotade han såklart år 2018. Hans omgivning är nog rätt less på alla hans försök till uppmärksamhet. #826
Senast redigerad av tindravarg 2026-09-04 kl. 23:12.
Citera
2026-09-04, 23:15
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
och på sin andra fb självmordshotade han såklart år 2018. Hans omgivning är nog rätt less på alla hans försök till uppmärksamhet. #826
Jag kollar på den profilen och han verkar också vara en som röstar på SD lol #826
Citera
2026-09-04, 23:17
Medlem
Samtliga #826s problem skulle lösa sig om han tog av sig offerkoftan och tog ansvar för sitt liv och sitt egna mående. Om han bytte namn, flyttade och rakade skägget skulle ändå ingen känna igen honom.
Citera
2026-09-04, 23:33
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag kollar på den profilen och han verkar också vara en som röstar på SD lol #826

Blir svårt det där nu #826
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in