Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Ge mig nu länkar till information om ryska nazistbataljoner eller organisationer som är nära militär och regering som i Ukraiana.
Sorry Moretex, trådens största lögnare historiervisionist, Putinpropagandist och fascist/nazist.
I all din fascist/nazisttpropagamda (man mår illa av din fascistpropaganda, det är lätt hänt att man spyr eller tröttnar efter halva inlägget) missade jag dina frågor till mig.
Av många nazisiska bataljoner i Ryssland kan nämnas
Rusitj, vidriga människor med en propaganda lik din, fullproppade med hakkors.
Ryska Imperiska Legionen (RIL), riktiga nazister, (kan vara Moretexidoler)
Ett annat favvoMoretexförband är
Melodiya, synnerligen obehagliga, skryter med sina hakkors över ryggarna.
Naturligtvis
Wagnergruppen som gjorde sig kända med grundaren Utkins kända SS-tatueringar över kroppen
Jag såg att du nämnde
Ryska volontärkåren som strider för Ukraina, de borde falla dig i smaken då de strider för ett rasrent Ryssland
Du kan väl reflektera över dina ”hur går det för Ukraina i kriget” där du nämner ”befriade byar”
Du har haft
nazistsajten Southfront som källa, inte i något fall har dina hånfulla frågor haft någon bäring i verkligheten. De har varit ”hittepå” för den ryska oupplysta marknaden. Märkligt att du faller för så enkla trick.
…och bespara mig från att du åter skriker ”HÅLL KÄFTEN” när jag drar ner byxorna på dig, det gör bara Moretex, trådens störste lögnare ännu mer löjlig.