2026-09-04, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Jag tycker inte att hon ska vara med, hon kommer aldrig att vinna en tävling där.
Du tycker uppenbarligen att finalen bara skulle innehålla fyra damer. Eller vem ville du byta Fanny mot?
Citera
2026-09-04, 18:58
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Någon som vet vad det är för löpgrenar som pågår i bakgrunden och som inte visas i bild?
Citera
2026-09-04, 19:02
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Du tycker uppenbarligen att finalen bara skulle innehålla fyra damer. Eller vem ville du byta Fanny mot?

Så du är väldigt nöjd vad du ser nu?
Citera
2026-09-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Så du är väldigt nöjd vad du ser nu?
Svara på min fråga istället.
Citera
2026-09-04, 19:04
Medlem
VoktorDodkas avatar
Kamga med öroninflammation kastar 62.53. Trevligt.
Citera
2026-09-04, 19:09
Medlem
VoktorDodkas avatar
Även om Fanny är "sexa i världen" så ligger hon tragiskt långt bakom toppen, det gör att hon blir en aning tråkig att se även om det är trevligt att en svenska är med. Sen är det något med henne som gör att hon blir tråkig att se, hon har en tråkig utstrålning eller nåt.

Jag hade hellre sett Axelina inkvalad, jag både tror att hon skulle prestera bättre då hon är på uppgång medan Fanny står mer eller mindre stilla. Sen ger Axelina ett mer tävlingsinriktat intryck gentemot Fannys snarare uttråkade och nonchalanta utstrålning, men det kanske är hennes gameface men i vilket fall ger hon det intrycket.
Citera
2026-09-04, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Även om Fanny är "sexa i världen" så ligger hon tragiskt långt bakom toppen, det gör att hon blir en aning tråkig att se även om det är trevligt att en svenska är med. Sen är det något med henne som gör att hon blir tråkig att se, hon har en tråkig utstrålning eller nåt.

Jag hade hellre sett Axelina inkvalad, jag både tror att hon skulle prestera bättre då hon är på uppgång medan Fanny står mer eller mindre stilla. Sen ger Axelina ett mer tävlingsinriktat intryck gentemot Fannys snarare uttråkade och nonchalanta utstrålning, men det kanske är hennes gameface men i vilket fall ger hon det intrycket.
Axelina var bättre än Fanny i början av året, men nu var det väl ett tag sen hon slog Fanny. Så under andra halvan av året har Fanny varit bäst. Men visst är avståndet till den absoluta toppen stort. Om man jämför med männens kula är det en helt annan bredd och Wictor Petersson chanslös att gå till DL-final. Men det här kan variera mellan grenarna och över tiden. Är man konsekvent borde man tycka att Mondo och Karalis skulle vara enda tävlande i stav, och Mondo t.o.m. enda tävlande under flera år. Alla andra har ju varit (eller är) långt sämre.
Citera
2026-09-04, 19:34
Medlem
Kom in i tävlingen lite sent i början. Ingen Mondo?
Citera
2026-09-04, 19:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Inte för att jag missunnar Sion/Allman men det är ändå trevligt att Feng bryter hennes segersvit, började bli tjatigt annars.
Citera
2026-09-04, 19:36
Medlem
Sion bara tvåa i diskus...
Citera
2026-09-04, 19:37
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Kom in i tävlingen lite sent i början. Ingen Mondo?

Några få minuter tills de börjar hoppa:

https://brussels.diamondleague.com/en/programme-results/
Citera
2026-09-04, 19:40
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det här lär störa Tentoglous koncentration.

Edit; Hade dom inte kunnat vänta med falsksången till tävlingarna var över innan pausen? Det var lågt mot Tentoglou.
Senast redigerad av VoktorDodka 2026-09-04 kl. 19:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in