Mycket snack och funderingar på rasterna idag, men det verkar som det är dom enheter som den akutella chefen varit chef över som sysslat med detta spektakel.
Alla undrar vem "Casanovan" på jobbet är? Svartsjukedrama eftersom någon har " visselblåst"
Nu vet vi inte med säkerhet att det är en kille som " chefen" haft sex med på rumment, men dom är ganska lätträknade på elevhälsan och vaktmästeriet.
Mysteriet fortsätter på måndag!
Nä, de går väl att räkna på en hand. Men måste väl inte vara någon från just elevhälsan eller vaktmästeriet, eller har jag missat något där, att det är klarlagt att det är någon därifrån?
Om jag hade jobbat i skolan eller kommunen så hade jag gjort samma sak. Det är ju inte rimligt att de lokaler kommuninvånarna betalar skattepengar för ska stå outnyttjade det mesta av dygnet när de kan användas för fyllefest och sexorgier.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-09-04 kl. 18:09.
Vad är problemet? Har har druckit alkohol och haft sex på kvällstid när ingen elev var på skolan. På medarbetarnas fritid.
Förutom att relationen med den underställde kanske inte sköttes perfekt så är det där precis min tanke, vad är problemet. Skulle gissa de flesta kollegor som blir ihop någon gång har haft sex på jobbplatsen och jag skulle även gissa att de på de flesta arbetsplatser med alkoholförbud så dricks det åtminstone på julfesten. Godspeed, Carolin*!
En riktig class act, riktigt sofistikerat, top notch.
Rektorn, en kvinna med klass och smak.
Var väl därför som förvaltningen ville premiera henne med 750.000.
Senast redigerad av KurtSchweinsteiger 2026-09-04 kl. 19:24.