2026-09-04, 10:38
Medlem
ILoveKnarks avatar
Hahahaha det här är det roligaste jag sett på länge. Detta är patetiskt. Tycker också det låter väldigt mycket som att låten totalt är genererad med AI
Citera
2026-09-04, 10:51
Medlem
Vilken kvalite.
Felicia lämnade skuttan i tid.
Citera
2026-09-04, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Fröken Snusks påverkan på valet är inte större än Dolly Styles påverkan på Ulf Kristerssons klädsel.

Nej, inte i detta val. Hennes fanbase är ju till största delen inte röstberättigade.

Men hon är väldigt stor i gruppen 14- 18 år både i stad och landsbygd.
Citera
2026-09-04, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Nej, inte i detta val. Hennes fanbase är ju till största delen inte röstberättigade.

Men hon är väldigt stor i gruppen 14- 18 år både i stad och landsbygd.

Hon är inte stor bland politiskt intresserade ungdomar. Och även om hon vore det - tror du att dessa ungdomar i valet 2030 då tänker på den här låten och väljer parti utifrån vad ”skådespelaren” som spelade Fröken Snusk fyra år tidigare tyckte?
Citera
2026-09-04, 11:57
Medlem
IceEyess avatar
Timbuktu och Rebecca & Fiona hyllades för att man tog ställning mot SD, så det är väl positivt att det finns artister som tar ställning mot V också.
Citera
2026-09-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Timbuktu och Rebecca & Fiona hyllades för att man tog ställning mot SD, så det är väl positivt att det finns artister som tar ställning mot V också.

Det är säkert positivt för de rödgröna att white-trashartister cementerar bilden av SD-anhängare som mindre vetande slödder utan musiksmak.
Citera
2026-09-04, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
De kommer in till stan på raggarträff. Som gamla dagars cruising på Sveavägen då alla kom in från landet visa omkring i sina jänkare och körde upp och ner Sveavägen hela natten.

Haha, ja det är verkligen som att gå på zoo när de kommer till Sveavägen. ”Titta barn, så här ser bönder ut!”
Citera
2026-09-04, 12:31
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveKnark
Hahahaha det här är det roligaste jag sett på länge. Detta är patetiskt. Tycker också det låter väldigt mycket som att låten totalt är genererad med AI

En låt för Stefan 47, som gått livets hårda skola och gjärna lägger upp bilder på en öl på balkongen.

Högern har ju totalt tappat det, så fort något kritiserar något som är vänster eller hyllar höger så är det de bästa som gjorts. Det otäcka är ju att det börjat mer och mer likna Trump sekten.

Hade någon sån här skitlåt gjorts i tvärtom syfte så hade jag avskytt den trots att mina sympatier inte är åt höger.
Citera
2026-09-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Fascinerande att SD samarbetar med en kvinnlig artist vars gimmick är att dölja ansiktet med en rosa niqab. Islamofascisterna och svennefascisterna kanske har en del gemensamt ändå.
Är det inte en skidmask/rånarluva? Eller ser jag så dåligt? Har inte sett några muslimska kvinnor i sådana.
Citera
2026-09-04, 12:35
Medlem
xcoms avatar
Personligen ingen älskare av fröken, men den va rätt rolig och faktiskt till stor del en sann text. Varför våldta en när du kan få 5 till priset av en, det är ju faktiskt vad vänster och många andra tycker och vill.
Citera
2026-09-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Hon är inte stor bland politiskt intresserade ungdomar. Och även om hon vore det - tror du att dessa ungdomar i valet 2030 då tänker på den här låten och väljer parti utifrån vad ”skådespelaren” som spelade Fröken Snusk fyra år tidigare tyckte?

Nej med den är anti-vänster.

14 åringen:
Fröken snusk är antivänster, jag tycker om henne. Jag tycker lika dant.
Citera
2026-09-04, 12:48
Medlem
Tankefrihets avatar
Jag ger låten 1 av 10.

Inte för jag en anhängare av vänstern utan för att den var fenomenalt usel. Skämskudde-nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in