2026-09-04, 11:18
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymprincess
Märkligt ändå att det är pervornas drömscenario att de ska få träffa barn eller pedomammor men ändå gör de oftast 0 ansträngning.

Standardgäddan ser allmänt ovårdad ut, har tagit på sig sin sämsta outfit och håret (om det finns) är fult och flottigt. Sedan är de snåla så pedomammorna eller barnen de ska träffa får betala sin egen resa och dejten är på något billigt café eller McDonald’s. Efter det ska de knulla på toaletten eller i gäddans bil. Borde man inte bjuda till lite och anstränga sig om man får sin pervodröm i uppfyllelse?

Verkar som att de tycker att den enda ansträngningen de behöver göra är att slicka lite fitta.

#nästanallagäddor
Ändå är 99% av alla tanter och svenssons övertygade om att det faktiskt händer hela tiden, och alla som publiceras har gjort det ungefär 100 gånger innan.

Det är väldigt mycket otur när man tänker över det.

I verkligheten är den sannolikheten 0,00%, det vet du också.
Citera
2026-09-04, 11:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-29
Minns att det höhöades om insamlingen när det skrevs som mest om honom, så ja det är någon här eller i Gröv som satt igång det. Alltså, det är ok, jag är inte helt utan humor, men att han skulle startat den? Inte en chans, bilden är för knäpp även för honom. Fattar inte vad du håller på med egentligen.
Vad jag håller på med? Jag svarade på ett inlägg om #588s påstådda insamling online.
Citera
2026-09-04, 11:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ändå är 99% av alla tanter och svenssons övertygade om att det faktiskt händer hela tiden, och alla som publiceras har gjort det ungefär 100 gånger innan.

Först och främst har du ingen jävla aning om vad andra vet, så du ska nog vara lite försiktig med att uttala dej om det. Jag är varken tant eller Svensson, men naturligtvis är det så att barn blir utsatta hela tiden, dygnet runt, över hela jordklotet, trots att just du inte tror det. Vilka gäddor som är förstagångsförövare på Dumpen och vilka som är vanepedofiler kan vi inte vara helt säkra på, men en sak kan vi däremot slå fast utan någon som helst tveksamhet - gäddorna har sexchattat med barn eller pedofilmammor och därefter stämt träff i syfte att faktiskt begå övergrepp, blivit konfronterade och sedan publicerade på Dumpen. #1-825...and counting.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-09-04 kl. 11:45.
Citera
2026-09-04, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69

Ändå har flera av dessa fula, lata och smutsiga gäddor partner och barn. Anders Eklund hade en 20 år yngre flickvän som han blev tillsammans med när hon var tonåring och hade han dykt upp på Dumpen hade du hävdat att han absolut inte skulle vara någon fara för att han är för äcklig för att någon skulle nappa.

De sitter dessutom och skickar kukbilder till riktiga barn vilket redan det är ett övergrepp som skapar obehag.

Du är förövrigt i fel tråd eftersom du uppenbarligen egentligen inte vill diskutera gäddorna i sig utan använder dem som svepskäl för att diskutera Dumpens existens, vilket den andra tråden är till för.
Citera
2026-09-04, 11:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Haha, ja. Det måste ju vara på skämt det där. Fast det står att insamlingen är skapad av Sebastian Johan Borg. Vet inte hur man legitimerar sig så på Amerikanska sidor. Önsketänkande om han tror han ska få donationer. Har han tio anhängare kanske? Sen har väl publicerade gäddor inte den starkaste ekonomin.
Ja, man ska nog inte ta det på allvar att någon har för avsikt att köpa in 360 miljoner disketter. 😅 Någon skämtar såklart och jag har även hittat några uppenbara fejkkonton på Facebook som använder #588s fula nuna. Jag tänker inte nämna vilka det är här, för jag tycker att han kan leta upp dom på egen hand. Det vore ganska kul om #588 började bråka med Facebook också, tycker jag. Kanske yra om GDPR och liknande för att någon ID-kapat hans bild. (Och nej, det är inte jag som har skapat dessa fejkkonton.)
Citera
2026-09-04, 11:54
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
För ynka 100000.- dessutom som är målet. 😅 #588

Vad ska han göra med alla disketter? #588
Citera
2026-09-04, 12:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Vad ska han göra med alla disketter? #588
Det kanske är någon ny designtrend att arrangera hårddiskar (520TB totalt) tillsammans med 360 miljoner disketter i intrikata mönster i sitt hem? Raketbyggandet blir det nog inte så mycket med nuförtiden, så han behöver väl ett kontemplativt alternativ att sysselsätta sej med. #588
Citera
2026-09-04, 12:06
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-29
Det där har någon (du?) skapat åt honom för att håna.

Har du belägg för ditt påhopp, eller är det bara en "teori" som du har? Populärt bland vissa "nytillkomna i tråden" att komma med dessa teorier. De håller inte, men ger oss andra ett gott skratt.
Citera
2026-09-04, 12:08
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vilken fart han har i snön så hjulet lossnar.
Rolig video.

HAHAHA herregud vilken rolig video
Har vi nåt ID på honom? Eller är det månne det namn som står i chatten.... #
Citera
2026-09-04, 12:10
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det kanske är någon ny designtrend att arrangera hårddiskar (520TB totalt) tillsammans med 360 miljoner disketter i intrikata mönster i sitt hem? Raketbyggandet blir det nog inte så mycket med nuförtiden, så han behöver väl ett kontemplativt alternativ att sysselsätta sej med. #588

Jag tror raketen går på sparlåga nu för tiden #588 ägnar sig nog mest åt rättshaveri och självömkan, varvat med runk till fjortisar och spädbarn.
Citera
2026-09-04, 12:39
Medlem
Varför har #825 bögröst när han gillar småflickor?
Citera
2026-09-04, 12:44
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tror raketen går på sparlåga nu för tiden #588 ägnar sig nog mest åt rättshaveri och självömkan, varvat med runk till fjortisar och spädbarn.

Kanske smyger förbi godisaffären och drömmer om tiden när han var kung där (i hans ögon då). I själva verket ett varnande exempel för tonåringarna hur det kan gå om man inte pluggar.

588
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in