2026-09-04, 08:29
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Jag tänker inte lyssna på låten, hon ska inte få några klick den okända fanskapet....
Citera
2026-09-04, 08:33
Medlem
Mycket fin bit ...Tack Snusk o Louise
Citera
2026-09-04, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Alla ska komma ihåg det här, sossarnas egentliga tankar om hårt arbetande skattebetalare. Ni är bara lågbegåvade hjon i deras ögon, det enda ni duger till är att fylla deras giriga fickor.

Ett mer utvecklat kulturintresse är verkligen ingen garanti för fyllda fickor, haha. Jag påpekar bara att det här är smurfhits med buskis (och numera nationalistiskt)-tema. Ingen människa med ett mer fördjupat intresse för musik lyssnar på sådant. Att det finns fler sådana inom SD än andra partier avspeglas tydligt i bl.a deras egna kulturpolitik.

Jag röstar inte på sossarna och anser vidare att alla partier har lågbegåvade individer, både inom partiet som bland väljarna (även om det stämmer att min uppfattning är att andelen sticker ut i SD). Din reaktion ger visst stöd för min tes iom att du helt missar mitt resonemang, som snarare handlar om varför gozzi verkar försöka utvidga sin publik.
Citera
2026-09-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Ansiktet utåt för epadunken, Fröken Snusk, har tillsammans med Louise Andersson Bodin släppt en riktig disslåt om vänsterledaren Nooshi Dadgostar och egentligen om hela vänsternarrativet som rått i Sverige i decennier.

Några utdrag från låten:

Välkommen till Sverige, inget lagom längre
med Nooshi i spetsen blir vi svagare och sämre

Välkommen till Sverige där kultur är vänsterstyrt
om du tycker något annat kan det kosta dig så dyrt

Hon vill stänga kärnkraft, låta vindkraft lösa allt
men när vinden slutar blåsa blir det jävligt mörkt och kallt

Min favorit: "Om du frågar Nooshi.. då är en gärningsman en härlig man"

Låten presenterades i kanalen 100%, se uppträdandet nedan:

https://www.youtube.com/watch?v=2bAG1_MtsvA

Äntligen säger jag, en känd artist som inte slickar vänsterns röv för att få plats i tv-soffan. Det är vi inte bortskämda med. Kommer detta att ha någon effekt på valet i år eller nästa val då epa-kidsen får rösta? Ser vi början på ett avståndstagande från vänsternarrativet hos kändisar? Det börjar bli riktigt osexigt att vara vänster?

Fröken Snusks påverkan på valet är inte större än Dolly Styles påverkan på Ulf Kristerssons klädsel.
Citera
2026-09-04, 09:09
Medlem
Folk i Vargtröja och crocs från dollarstore antar jag tilltalas av detta?
Citera
2026-09-04, 09:16
Medlem
Fortfarande besatt att vänstern fått cornelis vreeswijk, eva dahlgren, zara larsson medan högern fått mange schmidt och fröken snusk. Ni må ha fått alla hedgefonder, styrelsegrupper, och nepotism, men kulturen tillhör oss.
Citera
2026-09-04, 09:25
Medlem
Herre jävlar så dåligt! Skämskudde på. 😅😅
Om det där drar röster till SD så står det värre till med den intellektuella kapaciteten i Sverige än man kunde ana! Saknar ord. 🫣
Citera
2026-09-04, 09:27
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
zara larsson / ... / tillhör oss.
Det räckte att ni hade Leninpristagare Miha1L W1EHE för att sätta plakatkulturen.

On topic:

Nya Frk:en, är en G0TT1-GUZZ !

Heder åt Sd, att lyfta fram en Stark Kvinna som inte ta'r sk1t av betongs0ssar och rödhäxor.

Må den dunka i en E P A parkerad nära din finvilla.
Citera
2026-09-04, 09:29
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Fortfarande besatt att vänstern fått cornelis vreeswijk, eva dahlgren, zara larsson medan högern fått mange schmidt och fröken snusk. Ni må ha fått alla hedgefonder, styrelsegrupper, och nepotism, men kulturen tillhör oss.

Zara Larsson kultur
Citera
2026-09-04, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Zara Larsson kultur
Hon är knappast en favorit för mig, men faktum kvarstår att hennes popkulturella vingspann och verkshöjd sprider sig betydligt bredare än vad fröken snusk gör. Dessutom kan hon sjunga på riktigt. zara uppträder på USAs största festivaler framför en full publik, fröken snusk uppträder på sd valdag i skövde framför några kåta gubbar och bröliga 17-åringar.
Citera
2026-09-04, 09:36
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Och han den prostituerade dvärgen med shorts och skägg.

Glöm inte trubabaduren Wille Craaford.

”Bygg en moské baby, bygg gärna två baby..”

Denna gigant.
Citera
2026-09-04, 09:39
Medlem
r4ch3lhegartys avatar
Ja vem är det som bryr sig om alla brottsoffer egentligen? Högern som ser till att om man har ptsd och inte kan arbeta så klarar man sig inte ekonomiskt och får köa i flera år för att få psykologhjälp?
På vilket sätt bryr sig högern om brottsutsatta på fler sätt än att förövarna ska få sitt straff?
Brottsutsatta behöver hjälp och stöd i samhället. Att förövarna får längre straff tar inte bort det behovet.
Högerns politik går ut på att slakta välfärden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in