2026-09-04, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Ansiktet utåt för epadunken, Fröken Snusk, har tillsammans med Louise Andersson Bodin släppt en riktig disslåt om vänsterledaren Nooshi Dadgostar och egentligen om hela vänsternarrativet som rått i Sverige i decennier.

Några utdrag från låten:

Välkommen till Sverige, inget lagom längre
med Nooshi i spetsen blir vi svagare och sämre

Välkommen till Sverige där kultur är vänsterstyrt
om du tycker något annat kan det kosta dig så dyrt

Hon vill stänga kärnkraft, låta vindkraft lösa allt
men när vinden slutar blåsa blir det jävligt mörkt och kallt

Min favorit: "Om du frågar Nooshi.. då är en gärningsman en härlig man"

Låten presenterades i kanalen 100%, se uppträdandet nedan:

https://www.youtube.com/watch?v=2bAG1_MtsvA

Äntligen säger jag, en känd artist som inte slickar vänsterns röv för att få plats i tv-soffan. Det är vi inte bortskämda med. Kommer detta att ha någon effekt på valet i år eller nästa val då epa-kidsen får rösta? Ser vi början på ett avståndstagande från vänsternarrativet hos kändisar? Det börjar bli riktigt osexigt att vara vänster?

Hon är kanske populär.

Sen så gör kändisar bara det som gynnar karriären vilket normalt sett är vänsterblivet.
Citera
2026-09-04, 06:58
Medlem
Lika barn leka bäst Ft Gozzi
Citera
2026-09-04, 07:09
Medlem
JuniorDahlens avatar
Tycker det här var väldigt roligt skrivet.

Citat:
”Jag tycker inte att kvinnor ska behöva anpassa sina liv efter män som inte kan respektera deras frihet”, är trots allt ett lite oväntat utspel från en produkt av producenten Rasmus Gozzi som aldrig får visa sitt ansikte och vars föregångare sparkades när hon ville prata själv
Citera
2026-09-04, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Ansiktet utåt för epadunken, Fröken Snusk, har tillsammans med Louise Andersson Bodin släppt en riktig disslåt om vänsterledaren Nooshi Dadgostar och egentligen om hela vänsternarrativet som rått i Sverige i decennier.

Några utdrag från låten:

Välkommen till Sverige, inget lagom längre
med Nooshi i spetsen blir vi svagare och sämre

Välkommen till Sverige där kultur är vänsterstyrt
om du tycker något annat kan det kosta dig så dyrt

Hon vill stänga kärnkraft, låta vindkraft lösa allt
men när vinden slutar blåsa blir det jävligt mörkt och kallt

Min favorit: "Om du frågar Nooshi.. då är en gärningsman en härlig man"

Låten presenterades i kanalen 100%, se uppträdandet nedan:

https://www.youtube.com/watch?v=2bAG1_MtsvA

Äntligen säger jag, en känd artist som inte slickar vänsterns röv för att få plats i tv-soffan. Det är vi inte bortskämda med. Kommer detta att ha någon effekt på valet i år eller nästa val då epa-kidsen får rösta? Ser vi början på ett avståndstagande från vänsternarrativet hos kändisar? Det börjar bli riktigt osexigt att vara vänster?

Jag fattar inte hur artister eller andra kändisar vågar gå ut politiskt de riskerar ju nästan 50% ogillande oavsett om de väljer höger eller vänster sidan. Kan inte ha den smartaste rådgivare/managern Kommer ihåg när the Boppers spelade på ett SD möte...sen försvann dom fick inte ens sova på vissa hotellkedjor visserligen är det otroligt barnsligt men 50% av Sveriges befolknimg är inte bättre än så.
Citera
2026-09-04, 07:14
Medlem
zBr9s avatar
Man får den musik man förtjänar, och det här känns verkligen som en match made in heaven, riktig CP-musik för alla glada CPn där ute i stugorna 🤠
Citera
2026-09-04, 07:22
Medlem
Tomtekukars avatar
Riktigt dålig låt, som om AI komponerat den. Men det är nästan sekundärt. Högern, som passivt stått bredvid i många år medan vuxna barn fattat det ena emotionella beslutet efter det andra, har nu plötsligt iklätt sig rollen som Sveriges räddare, genom att bygga en allt mer repressiv stat.

Ironiskt nog verkar de ha upptäckt att lösningen på ett samhälle som tappat omdömet är att ge staten ännu mer makt.
Citera
2026-09-04, 07:22
Medlem
halaltarzans avatar
Den där låten kan nog säkert skruva upp fjädern på en del, kommer det ens att vara säkert att spela den så andra hör?

Lite småsexig den där med luvan i alla fall får jag allt lov att medge.
Citera
2026-09-04, 07:34
Avslutad
Pinsamt🤢 boomergubbar påfacebook blir helt till sig
Senast redigerad av 3munkar 2026-09-04 kl. 07:38.
Citera
2026-09-04, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Texten låter ungefär som om chat gpt har sammanfattat en flashbacktråd.
Nu tycker jag du är lite hård mot oss här i forumet.
Men lite intressant att Jimmy är med och sponsrar detta, handlar det att locka outbildade förstagångsväljare och ev. stöta bort vuxna väletablerade??
Citera
2026-09-04, 07:44
Avstängd
Connykrims avatar
Det är ju iof nya fejk fröken snusk som gör den.

Yngre, lite tightare, horigare och rassigare
Citera
2026-09-04, 07:51
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knyck
En fråga. Varför kallar sig människan för det hon gör. Att vara snuskig är inte särskilt trevligt för andra.

Nu ska vi inte vara sådana. Hennes syster "Fröken Slusk" är värre! Endast 64 Lyssnare på Radio Sölvesborg.
Men priset tar hennes svåger "Fröken Fusk" hon lyckades genom röstmanipulering få 3,2 lyssnare på Radio Sölvesborg, varav Jimmy var en av dem
Citera
2026-09-04, 07:52
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Låten går nog varmt hos alla WT i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in