2026-08-01, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Men var det kvinnor som tillverkade och sålde dessa kalendrar? Satt det arbetslag bestående av kvinnor i konferensrum och diskuterade vilka bilder som skulle finnas i kalendrarna? Var det kvinnor som castade, stylade och fotograferade de manliga modellerna? Och var det i huvudsak kvinnor som köpte kalendrarna och hängde upp i fikarummet på förskolan Ekorren? Eller var det möjligen så att några av kalendrarna tillverkades av män - för män?

Really? Vad menar du att kvinnor ser i honom?
Jo, det var kvinnliga fotografer som skapade, ofta som en sidoinkomst, men också en reaktion, som gick hem, då i alla fall. Ja, i huvudsak kvinnliga köpare.

Andra frågan. En snäll omtyckt karl med integritet som åstadkommer saker å fixar det mesta, en "klippa" på gården, som även kunde trösta ett barn om det behövdes.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-08-01 kl. 10:40. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-08-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Frun går kanske i första hand igång på att hon vet vad jag med min kropp kan göra med och för hennes kropp, njutning och välbefinnande.

Precis så!
Jag går inte igång på en random mans kropp. För mig sitter attraktionen någon annanstans, i vad hans kropp får mig att känna och i vad jag vet att den kan göra med mig.

När jag ser min partner naken(med den skrynkliga hängandes) fantiserar jag om hur sexig han är när
den är hård. Jag bli alltid sugen på att smaka lite när jag ser honom naken, göra den hård. Det är sexigt. Om hans kropp inte hade fått mig att njuta så mycket som den gör, hade jag tänt lika mycket på hans kropp.

En reflektion, mina preferenser vad gäller mäns utseende har förändras över tid. När jag var yngre var utseende ganska sällan kopplat till det sexuella, det skulle bara vara en snygg kille 🤷‍♀️ I dag är det nästan tvärtom. Det är som att det sexuella i en person har blivit mycket mer kopplat till helheten än till själva utseendet. Sexet har blivit viktigare för mig. Andra kvinnor som känner igen sig i detta?
Citera
2026-08-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaaifunghi
Precis så!
Jag går inte igång på en random mans kropp. För mig sitter attraktionen någon annanstans, i vad hans kropp får mig att känna och i vad jag vet att den kan göra med mig.

När jag ser min partner naken(med den skrynkliga hängandes) fantiserar jag om hur sexig han är när
den är hård. Jag bli alltid sugen på att smaka lite när jag ser honom naken, göra den hård. Det är sexigt. Om hans kropp inte hade fått mig att njuta så mycket som den gör, hade jag tänt lika mycket på hans kropp.

En reflektion, mina preferenser vad gäller mäns utseende har förändras över tid. När jag var yngre var utseende ganska sällan kopplat till det sexuella, det skulle bara vara en snygg kille 🤷‍♀️ I dag är det nästan tvärtom. Det är som att det sexuella i en person har blivit mycket mer kopplat till helheten än till själva utseendet. Sexet har blivit viktigare för mig. Andra kvinnor som känner igen sig i detta?

Om du var min flickvän och du faktiskt tyckte det du beskrev så hade jag helst gjort mig av med dig. Förstår biten med att det är helheten som är det sexiga men du skrev i princip ut för hela forumet att din man är ful. Så tolkar jag det.
Citera
2026-08-03, 20:04
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
En naken helt vanlig man. Ingen Brad Pitt eller så.

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.

Kvinnor tenderar att gå igång på en karl som de kan utnyttja för ekonomisk vinning. De vill ha en man som kan axla rollen som deras personlige Bankomat, stå för nästan alla kostnader, är villig att köpa dyra lyxprylar som de sedermera säljer på en pantbank samt lånar ut dem pengar mot noll ränta likt rättrogna muhammedaner från Arabstaterna samt befinner sig INTE på långa vägar vara på väg mot en ekonomisk kris.

LUST och GIRIGHET är vad som styr mellanmänskliga relationer. Killar vill ha sex. Tjejer vill ha pengar.

9 av 10 kvinnor är horor by nature. This is a statistically proven fact rooted in human nature.
Citera
2026-08-03, 20:12
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Kvinnor tenderar att gå igång på en karl som de kan utnyttja för ekonomisk vinning. De vill ha en man som kan axla rollen som deras personlige Bankomat, stå för nästan alla kostnader, är villig att köpa dyra lyxprylar som de sedermera säljer på en pantbank samt lånar ut dem pengar mot noll ränta likt rättrogna muhammedaner från Arabstaterna samt befinner sig INTE på långa vägar vara på väg mot en ekonomisk kris.

LUST och GIRIGHET är vad som styr mellanmänskliga relationer. Killar vill ha sex. Tjejer vill ha pengar.

9 av 10 kvinnor är horor by nature. This is a statistically proven fact rooted in human nature.
Tjejer vill nog ha trygghet. Pengar är en sorts trygghet. Om kvinnan är jävligt snygg så kan hon få en rik snubbe. Är tjejen mindre snygg så kan hon få killar med pengar eller killar som ger annat än pengar. Kanske har muskler eller utstrålar lugn eller något.
Citera
2026-08-03, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Om du var min flickvän och du faktiskt tyckte det du beskrev så hade jag helst gjort mig av med dig. Förstår biten med att det är helheten som är det sexiga men du skrev i princip ut för hela forumet att din man är ful. Så tolkar jag det.

Jag skriver ganska tydligt att attraktionen till min partner sitter i helheten och i vad hans kropp får mig att känna, inte att jag tycker att hans kropp i sig är oattraktiv. Det är en ganska viktig skillnad.

Givet det TS skriver är ju en kvinnokropp, rent estetiskt, vackrare än en manskropp och det tror jag att många skulle kunna hålla med om. Frågan var, vad är det jag som kvinna attraheras av hos en man? Det var det min text försökte svara på.

För mig är min partner världens snyggaste och sexigaste man, och det är väldigt tydligt för honom att jag tycker det. Det finns en skillnad mellan att kunna se att någon är snygg utifrån ganska konventionella ideal och att faktiskt tycka att någon är snygg och attraktiv(smaken är som baken). Brad Pitt är ett ganska enkelt exempel. Jag kan absolut se att han är en snygg man rent visuellt, utan att för den skull tycka att han är snygg/attraktiv.

Det är också det jag menar med att mina preferenser har förändrats. Inte att jag tycker att min partner är mindre snygg, utan snarare tvärtom. Jag skriver om skillnaden mellan att se någon som snygg och att faktiskt känna att någon är snygg. För mig är min partner 10 av 10 och på ett mycket mer omfattande sätt än bara det visuella.

När jag var yngre var jag mycket mer styrd av det visuella. En kille kunde vara "snygg", utan att det nödvändigtvis var det som väckte min attraktion. Förstår du hur jag menar? 😅
Senast redigerad av pizzaaifunghi 2026-08-03 kl. 21:41.
Citera
2026-09-03, 21:57
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Tjejer vill nog ha trygghet. Pengar är en sorts trygghet. Om kvinnan är jävligt snygg så kan hon få en rik snubbe. Är tjejen mindre snygg så kan hon få killar med pengar eller killar som ger annat än pengar. Kanske har muskler eller utstrålar lugn eller något.

Yeah, och dessa drop dead gorgeous tjejer som får lov att lägga vantarna på en rik man (kanske rentav en oljeshejk) är alltsomoftast en våpig och bitchig BIMBO med förnamnet Emma med tokblekt hår som varken vet namnet på det sydligaste landskapet eller var Afrika ligger på kartan.
Citera
2026-09-03, 22:02
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Yeah, och dessa drop dead gorgeous tjejer som får lov att lägga vantarna på en rik man (kanske rentav en oljeshejk) är alltsomoftast en våpig och bitchig BIMBO med förnamnet Emma med tokblekt hår som varken vet namnet på det sydligaste landskapet eller var Afrika ligger på kartan.
Just Afrika kanske inte är så viktigt? Det är ju bara skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in