Citat:
Ursprungligen postat av
frukostpizza
Visst, men det var min bedömning av vad som faktiskt har någon chans alls.
Ja, men jag tror inte han når någon framgång med det heller - jag kan ha fel - några 40k lär det i alla fall inte bli.
Citat:
Jockiboi använder de medel som står till buds för att trycka till alla som han identifierat som fiender, därför kan det vara bra att försöka att inte ge sånt som kan användas till sånt här, oavsett om han sen vinner eller inte.
Det gör han verkligen. Jag tror dessvärre inte att det är hennes formuleringar som gör att han går på henne - utan att han tror att han kan skrämma andra genom att gå på den enda som saknar pengar till advokat, han hoppas på att vinna enkelt genom det och visa upp ett exempel genom det
Bara en sån sak som att i första brevet (där advokaten inte formellt fick verka som advokat p g a utebliven uppgift om yrkesorganisation). ska hon dels:
Radera inlägg .. utan att de visar vilka inlägg det gäller.
Skriva under på att inte tala om Joakim igen när det gäller vad som står i inlägget i något sammanhang (står saker uppräknat)
OCH
Som förlikningssumma betal 30 000 kr ..
Då skulle Joakim Lundell inte stämma ... Hon skulle alltså
köpa bort stämningen för 30 000 kr - utan rättegång .. för det där tramset som han tagit upp.