Citat:
Ursprungligen postat av
Klas-Vegas
V och Mp har helt egna lösningar. S står inte så långt ifrån Tidö i praktiken var det jag kommenterade.
I teorin ja broder, va tror du händer dagen efter valet? S behöver mer röster, de behöver folk som definitivt stannar dessutom. Krav på egenförsörjningen är inte vägen till det. Och inte mindre invandring heller.
Jag tror inte S har blivit mindre maktkåta, förmodligen mer på något sjukt sätt de senaste 4 åren än de var innan. De måste, rent matematiskt, fortsätta den destruktiva politiken för att kunna finnas om 20 års tid och inte gå ner på 7 % ungefär.
Dessutom har SD blivit det nya arbetarpartiet, de har fått rätt i det dom sagt, de blir mindre kontroversiella och problemen blir mindre i samhället med dom. Dessutom går välfärden dit den ska med dom vid rodret. SD, ett riktigt arbetarparti, har dessutom hittat moderaterna i detta. S önskar att det vore dom men den tiden är förbi. Med SD och M blir det balans mellan arbetare och företagare dessutom, vilket är något som svenska folket kommer inse under kommande mandatperioder.
S har ingenting att erbjuda snart förutom lögner, jag tror det redan har hänt dock för ett "antal" år sedan.
Den enda stor anledningen till att S finns ens i riksdagen är p.g.a. 15 % invandrare som röstar på dom och runt 40 % gamla 65-85 år. Sedan också kvinnor p.g.a. oinsattheten, hjärntvätten och andra frågor man prioriterar.