Citat:
Ursprungligen postat av
2x4femtum
När ska 2.4 komma? Går faen inte avinstallera detta spel någon slags hatkärlek.
Vi borde lira ihop någon gång grabbar :P
Har vi inte pratat om det här någon gång redan? Känner mig nästan lite löjlig när jag skriver det här men jag är en rätt privat person som dessutom inte direkt uppskattar att spela i pluton/klan längre - så, förhoppningsvis utan att framstå som en allmänt sketen person passar jag på den, men tack ändå. Hoppas däremot att någon annan hakar på.
Dessutom vill nog ingen spela med mig just nu. Från att ha haft en ganska bra period har jag de senaste dagarna haft MM från helvetet! Har typ 30% WR på mina 30-35 senaste matcher. Helt galet. Lagen dör konstant som flugor. I inte ens en handfull av alla förluster har det varit jämnt in på slutet. Resten har alla slutat 0 till 2-15 (ofta beroende på om man själv hinner få till en kill eller två innan man blir gruppvåldtagen). Det är fucking olidligt. Jag kan acceptera att torska med 0-15 emellanåt men då ska det fan vinnas med 15-0 lika ofta. Men nej då. Den typen av rättvisa (normalisering) känns det som att WG har avskaffat med nya MMn.
Patchen kommer i början av september. Fast redan idag startar FL igen. Det brukar alltid vara underhållande.