2026-08-31, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klippendorf
Skulle det gå att lägga upp i pdf vis t.ex catbox?

Kan du länka mig sidan jag ska lägga upp det och länka via så kan jag göra det. Imgur är det som jag visste. Jag brukar inte göra såna här inlägg eller kommentarer.
Citera
2026-08-31, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scubascubs
Är det helt säkert att det är denna s*bastian?

Ja 20000% bombsäkert. Det är den killen som har koppling till GAIS som akademichef.
Citera
2026-08-31, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snirv
Du kan själv skapa en pdf av texten på bilderna, inte raketforskning direkt.

Är det något problem med det jag länkade? Generell fråga. Jag visste inte bättre vart jag skulle ladda upp det på.
Citera
2026-08-31, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klippendorf
men brukar de inte maska fupen?

Det där är ingen FUP. Det är domen!
FUPEN kommer inte släppas till allmänheten så vitt inte målsäganden väljer att släppa det till allmänheten själva. Om ens det.
Citera
2026-08-31, 12:47
Medlem
BrunkeMundts avatar
Parallellt med att han fostrade fram unga fotbollstalanger så låtsade han att vara en kåt kvinna på nätet som sökte knull med främmande män?

Nog att Gais är faktumförsäljarnas favoritlag. Men till min förvåning verkar Gais också dra till sig sexuellt depraverade män som id-kapar kvinnor på fritiden.
Citera
2026-08-31, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scubascubs
Är det helt säkert att det är denna s*bastian?

100 %. Jag har hela domslutet
Senast redigerad av sansus69 2026-08-31 kl. 13:23.
Citera
2026-08-31, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Parallellt med att han fostrade fram unga fotbollstalanger så låtsade han att vara en kåt kvinna på nätet som sökte knull med främmande män?

Nog att Gais är faktumförsäljarnas favoritlag. Men till min förvåning verkar Gais också dra till sig sexuellt depraverade män som id-kapar kvinnor på fritiden.

Id-kapning låter för milt i detta fall - det känns som ett pervo kommer undan för lätt med tanke på hur länge det pågått och vad det har resulterat i.

Personen har alltså fått flertalet män att tro att det var kvinnorna de pratade med och vissa har även sökt upp kvinnorna. Nu har som tur väl är männen accepterat kvinnornas förklaring och slutat när de fått informationen men kränkningen det innebar är ju ändå ganska grov. Tänk om MGM snackat riktigt kinky saker som "Kom du gärna - jag kan spela motvillig om du vill"? Många män kan vara farliga även utan såna inviter och med såna inviter kan många bli ännu farligare.
Citera
2026-08-31, 13:59
Medlem
ngn som vet ifall han är kvar i sin tjänst?
vore intressant o se vad som hände om man visselblåste till RF för avvikelser från värdegrunden inom idrotten och ser ifall de tvingar gais att agera då svar ska ges inom 10 dagar

Dessutom så sjukt att spridningen av bilderna på tjejerna,speciellt mer avklädda + sexchattandet inte är något form av sexualbrott.. han kom undan jävligt billigt
Citera
2026-08-31, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jklpuzo95
Kan du länka mig sidan jag ska lägga upp det och länka via så kan jag göra det. Imgur är det som jag visste. Jag brukar inte göra såna här inlägg eller kommentarer.

https://catbox.moe/
Citera
2026-08-31, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snirv
Du kan själv skapa en pdf av texten på bilderna, inte raketforskning direkt.
Säkert men det blir skitdålig kvalité om jpg konverteras till pdf.
Citera
2026-08-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jklpuzo95
Det där är ingen FUP. Det är domen!
FUPEN kommer inte släppas till allmänheten så vitt inte målsäganden väljer att släppa det till allmänheten själva. Om ens det.
Trodde det var en allmänn handling och att målsägande bestämmer och inte domstol eller åklagare visste jag inte.
Citera
2026-08-31, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lextex001
ngn som vet ifall han är kvar i sin tjänst?
vore intressant o se vad som hände om man visselblåste till RF för avvikelser från värdegrunden inom idrotten och ser ifall de tvingar gais att agera då svar ska ges inom 10 dagar

Dessutom så sjukt att spridningen av bilderna på tjejerna,speciellt mer avklädda + sexchattandet inte är något form av sexualbrott.. han kom undan jävligt billigt
Hoppas någon tipsar gais ledning.
Att sådant pervo dels tränar barn/ungdomar och sedan kåtar sig på nätet och id-kapar är steget inte långt tills han börjar med tjejerna han tränar, göra samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in