2026-08-31, 00:27
Medlem
olasvenssons avatar
#821.

Jag skulle vilja veta hur många döda barn det ligger i den vita skåpbilen. Han såg inte frisk ut, skäggapan Emil.

https://dumpen.se/2026/08/30/gadda-pa-barnjakt-sosdala-821/
Citera
2026-08-31, 01:51
Medlem
Alltså djävla #821, blev bara så jäkla förbannad på honom! Enträget, desperat äckligt fetto som inte har minsta möjliga originalitet i sitt skriveri. Han skickar om samma mening gång på gång, men orkar inte ens skriva ut den så han klickar bara på "citera" knappen på sin egen text och skickar om och om igen och tjatar om att få se bild, och skriver direkt och ber om en avsugning osv. Nej, alltså vissa gäddor kan man småskratta åt, vissa kan man våndas över att se, vissa är direkt obehagliga, men sedan finns det sådana som #821 som man enbart vill slå på käften och ge ett redigt kok stryk!
Citera
2026-08-31, 03:18
Medlem
SDUs avatar
Man undrar verkligen om gädda #821 har levt under en sten? Han känner ju inte igen Sara eller Patrik av vad det verkar som på hans reaktion. Det är först när hon nämner lite som han börja fatta vad det handlar om.

Förövrigt ser han ut som en självmordsgädda till beteendet, han verkar inte orka med något och är den där typen som har "kort stubin". Han ser också lite glad ut i början då han tror att detta verkligen ska gå igenom till hans stora överraskning när han ser peruk-Sara

Shit man, vissa av dessa gubbar är ju verkligen mega efterblivna, men denna sticker ut något med sitt deprimerade ansikte och det punghåret han har på nyllet.

Snubben är 38 bast, ser ut som en total nolla som är fullblods-medicinerad från psykiatrin eller nåt, sättet han gör kiss face, tyder på att det är något han sakande i sin ungdom som han inte fick uppleva, total brist på närhet och kärlek. Hur hamnar man här liksom? Jag menar med den åldern och det ansiktet och tror att en 13 åring tycker om en? Då har man inte upplevt knull eller kärlek i sin ungdom.

Tycker synd om snubben verkligen.
Senast redigerad av SDU 2026-08-31 kl. 03:20.
Citera
2026-08-31, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#821 när han gör pussmun och slickar sig om läppen ser hans mun mer ut som ett sönderknullat anus. Krulligt och kraftigt skägg, lär vara fullt av matrester men även snus, sperma och svett.

När han ligger på sidan och gör pussmun liknar han tiktokaren Samme.

Snoppen ser ut som en blek falukorv. Blir arg när jag ser sådana dåliga kukbilder.

En vit skåpbil. Det utseendet. Med de brillorna. Haha.
Fanns väl inga kukbilder i chatten?

Sen undrar jag vad fan som händer med fiskarnas google maps. Det ligger inget City Gross där fiskarens skärmdump visar.
Mycket märkligt.
Citera
2026-08-31, 05:59
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt

Sen undrar jag vad fan som händer med fiskarnas google maps. Det ligger inget City Gross där fiskarens skärmdump visar.
Mycket märkligt.

Den var lätt att missa så liten som den var...

Det förstärker min teori om de oftast klent utrustade gäddorna, de vill ha oerfarna fjortisar på gr. av liten mandom.
Citera
2026-08-31, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Bra då vet vi att du också tycker att Dumpen fångar riktiga pedofiler.

Vad är allt detta snack om "grönsaker", varselkostymer och "dem riktigt farliga pedofilerna fångas inte" om då?
Du kanske har missat dom 50 senaste grönsakerna med varselkostym. Lugn jag har haft stenkoll.
Hur man en försöker förneka det så har merparten mer eller mindre haft en varselkostym vilket gör dom automatiskt lite efterblivna.
Citera
2026-08-31, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt

Mycket märkligt.
Ungefär som en annan skribent
- det finns inga bilder med varselkostym

Joda det finns både kukbild och varsel i chatten. Man måste bara granska lite den är inte stor men den finns
Citera
2026-08-31, 09:04
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
Man undrar verkligen om gädda #821 har levt under en sten? Han känner ju inte igen Sara eller Patrik av vad det verkar som på hans reaktion. Det är först när hon nämner lite som han börja fatta vad det handlar om.

Förövrigt ser han ut som en självmordsgädda till beteendet, han verkar inte orka med något och är den där typen som har "kort stubin". Han ser också lite glad ut i början då han tror att detta verkligen ska gå igenom till hans stora överraskning när han ser peruk-Sara

Shit man, vissa av dessa gubbar är ju verkligen mega efterblivna, men denna sticker ut något med sitt deprimerade ansikte och det punghåret han har på nyllet.

Snubben är 38 bast, ser ut som en total nolla som är fullblods-medicinerad från psykiatrin eller nåt, sättet han gör kiss face, tyder på att det är något han sakande i sin ungdom som han inte fick uppleva, total brist på närhet och kärlek. Hur hamnar man här liksom? Jag menar med den åldern och det ansiktet och tror att en 13 åring tycker om en? Då har man inte upplevt knull eller kärlek i sin ungdom.

Tycker synd om snubben verkligen.

Han behöver placeras på mentalsjukhus för resten av livet, alternativt kastrering och fotboja, eller avlivning
Citera
2026-08-31, 09:08
Medlem
Nationalromantiks avatar
Vissa här tycker att gäddor ska få dispans för att de är efterblivna, typ som 821. Helt sjuk inställning, Anders Eklund var också efterbliven, hjälpte det Pernilla och Engla? Gjorde det Anders mindre farlig?
Citera
2026-08-31, 09:28
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Vissa här tycker att gäddor ska få dispans för att de är efterblivna, typ som 821. Helt sjuk inställning, Anders Eklund var också efterbliven, hjälpte det Pernilla och Engla? Gjorde det Anders mindre farlig?
Exakt, det är helt jävla sjukt att dessa anser att det ska vara normaliserat att efterblivna får våldta barn #allagäddor
Citera
2026-08-31, 10:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Nej, det gjorde absolut inte inte. Eklund är fullkomligt livsfarlig, men han är lyckligtvis inlåst på obestämd tid. Det borde gäddorna också vara och aldrig släppas ut igen. Skadorna som barn får efter övergrepp blir inte mindre för att förövaren är lågbegåvad.
Citera
2026-08-31, 10:10
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
Hittade bilder från hans bröllop 2023 på facebook igår, så någon gång har han nog kärlek iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in