2026-08-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kartfunktionen känns väldigt amerikansk och visst kan kan man väl sätta upp en skylt där ölmagen bor men hur får gubbarna in tonårstjejerna i bostaden?
Där borde diskussionen ligga. Ett fjun med EPA som luktar diesel, ciggen dröjer, man måste dela på en avslagen cider kämpar mm men gubbarna knullar? Naturen borde liksom sätta stopp för Greger78 knullande med tonårstjejer, annars staten och nudå sista livlinan Dumpen.

Det här måste redas ut och vi kanske landar i en tacksamhets skuld till Dumpen, vem vet.
Både du och jag kanske har dålig koll på dagens tonåringar. Får man tro sekten har preferenserna. ändrats radikalt och flodhästarna med ölmage har blivit rena kukmagneterna med sina bilder för dagens tonårstjejer. Greger 78 har nog inga problem att få in tjejerna i bostaden som blivit skjutsade dit i epa av kåta deprimerade utkonkurrerade tonårskillar. Här har dumpen mycket att göra för att trösta tonårskillarna.
Citera
2026-08-30, 22:09
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Det här kan nog vara det mest korkade jag läst på avdelningen trivialisera övergrepp mot barn. Och konkurrensen om den titeln är extremt hårt.
Jag trivialiserar inte övergrepp. Det är Dumpens agerande jag avser, och försöker få er att förstå att det är rätt vanligt att folk är lättpåverkade. Och att någon är korkad ger inte Dumpen eller andra rättigheter att manipulera någon till att göra något dåligt. För om man läser på Dumpen så förstår man att det ofta manipuleras. Att manipulera är dåligt även om det är Dumpen som gör det.

Det väsentliga, skulle personen gjort som den gjort om denne inte blivit manipulerad?
Citera
2026-08-30, 22:15
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det väsentliga, skulle personen gjort som den gjort om denne inte blivit manipulerad?
Ja verkligen. Det är ju gäddan som kontaktar fiskarna i tron om att det är barn. Folk som kommer in på tips, tex raketen #588. Gäddan som kom idag (en riktigt smaskig en för övrigt) skulle ju muta de fiktiva barnet med alkohol för tusentals kronor för att få våldta det.
Citera
2026-08-30, 22:17
Medlem
Citat:
En som gillar köttbullar kan fås att äta veganska köttbullar. Helt klart finns de som inte går att trigga. Men de som går, varför ska man göra det? Vad är fördelen med det, vad är syftet med det, blir det något bra med det? Det är att skapa problem som kanske inte fanns, och då är inte problemen syftet, utan något annat som till exempel tillfredställande av dåligt mående personer som tillfälligt kan bli nöjdare.
Jag tror jag börjar förstå er som kritiserat mig och ni menar alltså att dessa pedofiler skulle i sin vardag inte träffa barn i sexuellt syfte. Men eftersom Dumpen triggade igång dem, så dyker de upp. Annars skulle de inte komma eller göra illa barn?

Så ni tänker alltså inte att dessa i övriga fall försöker träffa barn? För det är inte logiskt att ''fjortonåringar kommer och träffar gubbar''?

Okej, jag fattar. Fast det tråkiga är att det sker. Det tråkiga är att alla fjortonåringar inte är försiktiga. Man kan alltid hoppas på det, men alla är inte det. Många fjortonåringar tänker inte sig för. Många kan känna sig ensamma och då är det kanske inte från deras sidan sexuellt syfte. Utan deras sida handlar om ensamhet eller vad som. Och pedofiler kanske inte får napp på alla fjortonåringar de försöker få kontakt med. Men ett barn kanske nappar. Ett barn, som känner sig ensam. En fjortonåring, som vill ha cigg eller vad som helst. Som inte tänker sig för. Inte är denne är dummare än någon annan. UTAN, det handlar om barn.

Kanske kan det också bli som så att denne pedofil kanske inte får napp via nätet. Utan rätt som det är, så börjar pedofilen istället utpressa en fjortonåring. HOTA eller med våld kidnappar en fjortonåring.

Och då är det bra att Dumpen dykt upp.

Hoppas polisen kan snart jobba som Dumpen.

Jag har fått kritik för att jag tycker Dumpen gör bra ifrån sig.

Jag måste också erkänna att jag blivit skrämd och funnit det obehagligt att många är så kritiska mot Dumpen. Även om jag hört om att en och annan är kritiskt. Så visste jag inte att det skulle finnas såhär mycket kritik. Å andra sidan kan man vara anonym på denna forum och jag tror det blir då lättare att kritisera.

Jag tror jag förstår er kritik nu i alla fall. Ursäkta för min upprepning, men er kritik handlar helt enkelt om att dessa pedofiler lever helt vanligt liv. MEN, Dumpen är där och triggad igång deras pedofili. Annars skulle dessa pedofiler bara fortsätta leva vanligt liv. Och att ingen fjortonåring skulle gå med och träffa en gubbe. Så det är inte rimligt, menar ni då.

Problemet är ju att man vet inte om dessa pedofiler någon gång kanske, som sagt, kidnappar ett barn.

Bara för att Dumpen tog kontakt via nätet, så betyder det inte att dessa pedofiler, får kontakt med barn på ett annat sätt, om Dumpen inte var där.

Dumpen gör bra jobb!

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Är du utredande psykiatriker som ställer diagnoser?
Är man inte pedofil, så träffar man inte barn i sexuellt syfte.
Citera
2026-08-30, 22:19
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Klart dom är på plats dom driver på. "inget riktigt barn/pedofilmamma" , den dagen det händer. Skicka mig ett PM för jag swishar 4 lax på stående fot.
https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169
Citera
2026-08-30, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Tror inte de röstar SD. De flesta avarter brukar rösta MP och VPK, fast jag misstänker att även C ligger dem varmt om hjärtat då det verkar finnas flertalet likasinnade där.
Intressant att 80% av Sveriges befolkning består av avarter.
Citera
2026-08-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Klart dom är på plats dom driver på. "inget riktigt barn/pedofilmamma" , den dagen det händer. Skicka mig ett PM för jag swishar 4 lax på stående fot.

Kommer inte hända. Möjligen i din överdrivna kiminalserie du har inne i huvudet, men inte i verkligheten nej.

Jag väntar med spänning på att Sara/Dumpen skall presentera en fällande dom där en kvinna dömts för att ha bjudit ut sina minderåriga barn som Dumpen låter påskina är vardag, helst till okända tjockisar online. Sara har lite att förklara om man säger så.

Tjocksmockarnas som är fjortisarnas favoriter, deras domar vill jag också se. I övrigt är jag tillfredsställd med Dumpen.
Citera
2026-08-30, 23:36
Medlem
Citat:
Ja verkligen. Det är ju gäddan som kontaktar fiskarna i tron om att det är barn. Folk som kommer in på tips, tex raketen #588. Gäddan som kom idag (en riktigt smaskig en för övrigt) skulle ju muta de fiktiva barnet med alkohol för tusentals kronor för att få våldta det.
Kan du reda ut följande.
X kommer in på tips , men det är X som kontaktar fiskarna? Är det inte mer sannolikt att det är tvärtom för att försäkra sig om att fåt till en chatt respektive en konfrontation?
Sitter fiskarna bara passivt och väntar på kontakt , med risk för att gäddan glider dem ur händerna?
Citera
2026-08-30, 23:46
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Under rättegången mot förtal för Sara, så sade hon att de fiskat upp gäddan på en seriös kanal som har 18 år och äldre som krav, och dessutom moderering, de gick över till KIK som har bristfällig moderering, visserligen är inte 14 år godkänt men som ändå kan fungera som groomingkanal. Där fick mannen veta att det var ett barn. För övrigt så är det väldigt få barn på KIK.

Det är detta som jag menar, det är inte mannen som kontaktar barn, han kontaktar fiskaren men fiskaren spelar en vuxen till en början. Han är varken på en möjlig kanal och han kontaktar inte ett barn, som uppkåtad klarar han inte att säga ifrån när han får veta att det är ett barn på KIK.

Man kan också undra hur han tolkar informationen, först en vuxen sedan ett barn, något stämmer inte, skojar den vuxne kanske? Man kan se på många att de reagerar först när Sara börjar anklaga för att vilja våldta ett barn. De verkar först ofta inte förvånade att det är en vuxen kvinna.

Två tankar, utan Dumpen skulle han ha kontaktat barn? När han väl tänt på barn klarar en svag person att backa från barntankar? Dessutom riskerar detta att skapa ett bestående intresse. Man kan dessutom tänka att fiskaren försäger sig eller på annat sätt avslöjar att det är fejk, säkert är det så i flera fall än i dessa antal som de publicerar, och i dessa män kan det ha skapats ett bestående intresse. Hur är det att ha dessa män ute i samhället, män som vet hur man undgår Dumpen, skyddar detta barn i allmänhet?

Dumpen hävdar att de publicerar allt utom sådant de måste dölja som avslöjar Dumpen som ex. v. nick på fiskarna. Men de publicerar heller aldrig aldrig dessa fördumpar där det är en vanlig konversation mellan lovliga personer. Varför gör de inte det, jo de lägger vinn vid att kleta så mycket skit på gäddorna som möjligt, och detta just för att annars skulle Dumpen inte fungera bland folk och partier.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-08-30 kl. 23:55.
Citera
2026-08-30, 23:53
Medlem
Citat:
Under rättegången mot förtal för Sara, så sade hon att de fiskat upp gäddan på en seriös kanal som har 18 år och äldre som krav, och dessutom moderering, de gick över till KIK som har bristfällig moderering, visserligen är inte 14 år godkänt men som ändå kan fungera som groomingkanal. Där fick mannen veta att det var ett barn. För övrigt så är det väldigt få barn på KIK.

Det är detta som jag menar, det är inte mannen som kontaktar barn, han kontaktar fiskaren men fiskaren spelar en vuxen till en början. Han är varken på en möjlig kanal och han kontaktar inte ett barn, som uppkåtad klarar han inte att säga ifrån när han får veta att det är ett barn på KIK.

Man kan också undra hur han tolkar informationen, först en vuxen sedan ett barn, något stämmer inte, skojar den vuxne kanske? Man kan se på många att de reagerar först när Sara börjar anklaga för att vilja våldta ett barn. De verkar först ofta inte förvånade att det är en vuxen kvinna.

Två tankar, utan Dumpen skulle han ha kontaktat barn? När han väl tänt på barn klarar en svag person att backa från barntankar? Dessutom riskerar detta att skapa ett bestående intresse. Man kan dessutom tänka att fiskaren försäger sig eller på annat sätt avslöjar att det är fejk, säkert är det så i flera fall än i dessa som de publicerar, och i dessa män kan det ha skapats ett bestående intresse. Hur är det att ha dessa män ute i samhället, män som vet hur man undgår Dumpen, skyddar detta barn i allmänhet?

Dumpen hävdar att de publicerar allt utom sådant de måste dölja som avslöjar Dumpen som ex. v. nick på fiskarna. Men de publicerar heller aldrig aldrig dessa fördumpar där det är en vanlig konversation mellan lovliga personer. Varför gör de inte det, jo de lägger vinn vid att kleta så mycket skit på gäddorna som möjligt, och detta just för att annars skulle Dumpen inte fungera bland folk och partier.
Kleta är de definitivt duktiga på och det är just det som ligger dem i fatet när det gäller förtalsmål.
Nämligen att framställa någon som särskilt klandervärd och inte bara klandervärd.
Citera
2026-08-31, 00:41
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Orättfärdigt är synonymt med orättvist.
Det första är att behandla något, det andra är att blivit behandlad. Utförare och offer. Det första är att utföra, det andra är att känna sig utsatt.
Citera
2026-08-31, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja det vet jag.

Jag menar att du upprepar dig med scenariot du drar gång på gång.
Därför jag undrar om du har en hund i den här fighten?

Vem menar du de lurar? Gäddorna?

Sedan är de väl mest i dina fantasier att det är jättelika summor med pengar de drar in.
Du fick ett alternativ som du inte ens kommenterat utan återkommer till ditt stora trauma och vill leva insnöad och grundlurad. Du trivs tydligen med det. Försörjning är väl inte liktydigt med jättelika summor? Vem far iväg i fantasier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in