2026-08-30, 10:03
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Idag bär det iväg till vallokalen för att förtidsrösta. Är det fler som ska eller har gjort det i år?
Citera
2026-08-30, 10:19
Medlem
Tac kför påminnelsen, kanske borde edt så man slipper köerna sen sista dagen som vanligt. Skönt ju att vi har möjlighet att göra det över en period. Lär ju också underlätta för de som ska behöva räkna skiten.
Citera
2026-08-30, 10:22
Medlem
Serialfreaks avatar
Har funderingar på att förtidsrösta. Men den vallokalen ligger så jäkla långt bort från min vanliga rörelse.
Skall ta mig i kragen och göra det till helgen.
Citera
2026-08-30, 10:23
Medlem
Förtidsrösta?
Huuur gay som helst!
Man firar jul på julafton, födelsedagen på födelsedagen, Mors dag på mors dag osv.

Jävla påhitt.
Citera
2026-08-30, 10:23
Medlem
carlpetersen73s avatar
Nytt för detta val är att det räcker att ha med sig legitimation. Förtidsröstar idag.
Citera
2026-08-30, 10:24
Medlem
olasvenssons avatar
Jag ska förtidsrösta idag. Skall rösta i köpcentret Kungsmässan. Två minuters cykelväg från mig.
Citera
2026-08-30, 10:29
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Idag bär det iväg till vallokalen för att förtidsrösta. Är det fler som ska eller har gjort det i år?
Japp, gjorde det i fredags. Finns en kommunpolitiker med rediga sillikonpattar som jag röstat på, med lite tur får man doppa där.
Citera
2026-08-30, 10:30
Medlem
Att förtidsrösta är ju som att börja torka när korven fortfarande hänger i skitkiken. Är ni redan så övertygade om att MP är det rätta för landet?
Citera
2026-08-30, 11:18
Medlem
Redan röstat SD
Citera
2026-08-30, 11:33
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Japp, gjorde det i fredags. Finns en kommunpolitiker med rediga sillikonpattar som jag röstat på, med lite tur får man doppa där.

Jag får önska all lycka.

Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Minst 4 miljoner förväntas vara för tidiga. Vi önskar det inte var så.

Det är Folkhemsköandet på valdagsmorgon, risslad i farfarssviden, som gör mödan värd.

Lyfta på kannan för fru & hr Jonson, när spatserandes rännan hem.

Inbillandes sig själv snappa dem tissla och tassla om huruvida gubbf-n röstar Jimpan lr n00shi.

Ungefär samma känsla som mig. Det känns som om man missar en folkfest i det lilla ("fest" kanske inte är rätt ord men ändå) - samtidigt så vet jag ju vad jag ska rösta på ändå och kan lika gärna lösa det antar jag.
Citera
2026-08-30, 11:49
Medlem
olasvenssons avatar
Jag måste förtidsrösta och nu har jag gjort det. Mina arbetstider kan ibland vara 7-dagars arbete i veckan, vilket gör att annars kan missa det. Därför är förtidsröstning bra.
Citera
2026-08-30, 11:55
Medlem
Majoriteten kommer att förtidsrösta. Det är bara gamla gubbar som röstar på valdagen. Det är en högtidsstund för dem. De tar på sig helgdagsrocken, ställer sig i kö och tittar på varandra med självbelåtna blickar över att de har "gjort sin plikt".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in