2026-08-25, 20:47
Medlem
Johan var en bra kille , med en tung och kämpig bakgrund , alltid trevlig och skämtsam när man pratade med honom .
Han ville komma åt tombackar m pantflaskor fattig och desperat kan tyckas , men fick sätta till sitt liv för detta ! är detta ett skäl att bli ihjälslagen? För lite pantflaskor!!

Enligt Mariestadstidningen idag så har man hållit flera förhör med vittnen , ett vittne har varit i direkt anslutning till händelsen och är den första som ringer polis .
Men fler vittnen har ringt polis .

De 4 st anhållna nekar till att de vet något om händelsen. Ingen av dessa vill ta på sig ansvar för att man hittat en avliden.
Senast redigerad av Fighter83 2026-08-25 kl. 20:59.
Citera
2026-08-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsokt
Coolt. Då var det en vålnad jag såg på byn idag då.

Nu är ju inte jag den enda som säger att den svarta avlivades.
Vem har den svarta idag då?
Och vart är den ljusa?
Citera
2026-08-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Johan var en bra kille , med en tung och kämpig bakgrund , alltid trevlig och skämtsam när man pratade med honom .
Han ville komma åt tombackar m pantflaskor fattig och desperat kan tyckas , men fick sätta till sitt liv för detta ! är detta ett skäl att bli ihjälslagen? För lite pantflaskor!!

Enligt Mariestadstidningen idag så har man hållit flera förhör med vittnen , ett vittne har varit i direkt anslutning till händelsen och är den första som ringer polis .
Men fler vittnen har ringt polis .

De 4 st anhållna nekar till att de vet något om händelsen. Ingen av dessa vill ta på sig ansvar för att man hittat en avliden.
ska bli intressant vilka som blir häktade imorgon, bra det finns vittnen det styrker händelseförloppet, ska även bli intressant se rubriceringarna.

Blir någon några häktade imorgon väntar med största sannolikhet en förhandling i tingsrätten och den här förundersökningen ser jag fram emot, vad var motivet hade de tillhyggen? knivar? vilka är MGM mm
Citera
2026-08-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamiten90
Han är en fjolla och har ingen respekt i undre världen. Sluta sarkastiskt försöka höja honom till skyarna, säkert en av hans kompanjoner som försöker måla upp NB som något han inte är.

Haha. Respekt i under världen .
Bro snacket på kvällen . Sen är du förrådd dagen efter med en kula i huvudet.

Finns inget respekt för någon bland kriminella.
Bara naiva tror på sånt ..
Citera
2026-08-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Smart med inbrottsförsök mitt under ett albanskt maffia-bröllop. Måste gjort väldig dålig research.

Det var en 40-årsfest inget albansk bröllop, är det helt dum i huvudet. Sen finns det ingen maffia i denna hållan. Du måste vara redigt blåst.
Citera
2026-08-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
ska bli intressant vilka som blir häktade imorgon, bra det finns vittnen det styrker händelseförloppet, ska även bli intressant se rubriceringarna.

Blir någon några häktade imorgon väntar med största sannolikhet en förhandling i tingsrätten och den här förundersökningen ser jag fram emot, vad var motivet hade de tillhyggen? knivar? vilka är MGM mm
Ja två namn på MGM kom ju fram rätt så fort om de nu stämmer, undrar vilka de två andra 20-25 åringarna är ?
Citera
2026-08-25, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Ja två namn på MGM kom ju fram rätt så fort om de nu stämmer, undrar vilka de två andra 20-25 åringarna är ?
japp som det ser ut nu har vi namn på två MGM och BO eller om det är ett alias namn på BO kanske.

ska se om jag får ut alla namn ifrån förhandlingen imorgon, då vet vi mera
Citera
2026-08-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgreyo
Det var en 40-årsfest inget albansk bröllop, är det helt dum i huvudet. Sen finns det ingen maffia i denna hållan. Du måste vara redigt blåst.
Inte för det är jätte relevant men vilken alban fyllde år? Och var samtliga albaner i stan där på festen?
Citera
2026-08-25, 22:19
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Inte för det är jätte relevant men vilken alban fyllde år? Och var samtliga albaner i stan där på festen?

ALLA albaner i Mariestad är misslyckade halvkrimmella losers, största luffarna i regionen. Finns inte en enda vettig albansk släkt i Mariestad
Citera
2026-08-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
ALLA albaner i Mariestad är misslyckade halvkrimmella losers, största luffarna i regionen. Finns inte en enda vettig albansk släkt i Mariestad
jag vet inte vad du svarade på nu men det var inte det jag undrade iaf.
Citera
2026-08-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgreyo

Okej. Men det var en större tillställning iaf med flera mördare närvarande. Jag säger inte att maffian är från Mariestad men det finns släkt som kommer från andra ställen.
Citera
2026-08-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Okej. Men det var en större tillställning iaf med flera mördare närvarande. Jag säger inte att maffian är från Mariestad men det finns släkt som kommer från andra ställen.
ok du ska få en chans vilka mördare var på plats? och vilka ifrån naseerligan var på plats för dem är albanligan maffian i sverige du refererar till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in