2026-08-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
La ut på Snapchat att hon sovit med någon man, kanske hennes nya pojkvän?

Hursomhelst, så faller din teori Sedan måste man vara riktigt naiv att man tror att Bianca, mångmiljonär, framgångsrik, rätt ung kvinna som ser ändå bra ut trots allt skit folk skriver här medans deras knubbiga fruar tar halva sängen , ska ha svårt att få killar
Hon är säkert attraktiv för vissa killar/män men trots miljoner och operationer är och kommer hon alltid att förbli WT. Det är inte något som attraherar alla män,speciellt inte de som vill ha ett seriöst förhållande!
Citera
2026-08-24, 14:46
Medlem
Citat:
La ut på Snapchat att hon sovit med någon man, kanske hennes nya pojkvän?

Hursomhelst, så faller din teori Sedan måste man vara riktigt naiv att man tror att Bianca, mångmiljonär, framgångsrik, rätt ung kvinna som ser ändå bra ut trots allt skit folk skriver här medans deras knubbiga fruar tar halva sängen , ska ha svårt att få killar

Hon har ju hängt med honom hela sommaren sen resan till Ibiza. Han bor i Barcelona och hon verkar dökär.
Citera
2026-08-24, 15:18
Avstängd
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Hon har ju hängt med honom hela sommaren sen resan till Ibiza. Han bor i Barcelona och hon verkar dökär.
Men han är lika osynlig som schweizaren. Inte en enda bild.
Citera
2026-08-24, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve

Det skapar ju spänning och ”content”…
Är väl någon kriminell dude som likt Bianca endast lever för ytlighet och lyx. Sådana som det blivit lite väl många av och som förstör vår jord. Tråkig utveckling.
Citera
2026-08-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve

Det har florerat många bilder på honom i sommar på hennes vänners sociala medier. Han heter Fernando Funke Cuesta så sök själv.
Citera
2026-08-24, 16:38
Medlem
Jag har inget emot Bianca, eller alltså, hon påverkar inte mitt liv ett skit, hon verkar resa runt som få och leva lyxlivet. Har TV program och sminkmärke, det är väl bara bra saker? Hon hade inte haft ett TV program om INGEN kollade samt gillade vad de ser på? Varför stör sig folk SÅ mycket på henne?

Vissa skriver här massa skit som att hon är en brottsling eller gjort någon nåt ont? Hennes liv, hennes val.
Citera
2026-08-24, 17:21
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jag har inget emot Bianca, eller alltså, hon påverkar inte mitt liv ett skit, hon verkar resa runt som få och leva lyxlivet. Har TV program och sminkmärke, det är väl bara bra saker? Hon hade inte haft ett TV program om INGEN kollade samt gillade vad de ser på? Varför stör sig folk SÅ mycket på henne?

Vissa skriver här massa skit som att hon är en brottsling eller gjort någon nåt ont? Hennes liv, hennes val.
Du kan ju ta och läsa tråden.
Citera
2026-08-24, 17:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nae, orkar inte läsa fler sidor där folk snackar skit om hur hon är ingen bra framtida mamma, hennes aborter, utseende, samt om hon är fjortis eller inte.

Väldigt icke givande info.
Tråden ligger i forumet Kändisskvaller - vad hade du väntat dig?
Sen är det inte skitsnack heller - eller du menar att en partyprinsessa som inte ens kan ta hand om sina egna små hundar, eller koka ägg framstår som bra wifey-material? Eller att en tjej som inte tvättar håret på 14 dagar är en tjej som många män vill ha som flickvän?

Fan, när jag var hemlös så tvättade jag håret oftare än så.
Citera
2026-08-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Tråden ligger i forumet Kändisskvaller - vad hade du väntat dig?
Sen är det inte skitsnack heller - eller du menar att en partyprinsessa som inte ens kan ta hand om sina egna små hundar, eller koka ägg framstår som bra wifey-material? Eller att en tjej som inte tvättar håret på 14 dagar är en tjej som många män vill ha som flickvän?

Fan, när jag var hemlös så tvättade jag håret oftare än så.

Kändisskvaller betyder inte ”Skriva ner all skit jag bara kan om en framgångsrik kvinna”. Men okej.

Du måste vara bra naiv om du tror på allt det du skrev precis, men okej.
Citera
2026-08-24, 19:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Kändisskvaller betyder inte ”Skriva ner all skit jag bara kan om en framgångsrik kvinna”. Men okej.

Du måste vara bra naiv om du tror på allt det du skrev precis, men okej.
Det är exakt vad kändisskvaller betyder.

Alltså, det är hennes egna ord från hennes egna sociala medier. Om det inte skulle vara sant - så är det desto värre för då är hon bara en simpel lögnerska och i så fall bör man inte tro på ett ord av vad hon säger.

'Lämna den stackars offentliga miljonärskan ifreeeed'.
Citera
2026-08-24, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vänta lite.. Hon gör vad?
Ja hon har pratat om det flera gånger
Citera
2026-08-24, 19:58
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Hon är säkert attraktiv för vissa killar/män men trots miljoner och operationer är och kommer hon alltid att förbli WT. Det är inte något som attraherar alla män,speciellt inte de som vill ha ett seriöst förhållande!

Du vet ju inte ens vad WT innebär, din dumme fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in