2026-08-24, 15:11
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA

Då är det måndag

Undrar om gäddorna 816 och 817 gick till jobbet

Kanske med lite måndagsåmgest efter semestertider

😁😁😁😁

Jag tror speciellt #817 låtsades som ingenting för han är ju "oskyldig" lol
Citera
2026-08-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM

817 har inte jobbet kvar.
Citera
2026-08-24, 15:23
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Om det kommer på tal så kan han ju säga att ”det inte fanns något barn/pedofilmamma på platsen” så får vi se om kollegorna köper det.
Citera
2026-08-24, 15:38
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
817 har inte jobbet kvar.
Det är ju tur det
Citera
2026-08-24, 15:39
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Om det kommer på tal så kan han ju säga att ”det inte fanns något barn/pedofilmamma på platsen” så får vi se om kollegorna köper det.
Ja, det är sant men det han skriver i chatten säger något helt annat lol #817
Citera
2026-08-24, 15:42
Medlem
tindravargs avatar
Är det någon som vet hur det har gått för #770? Senast jag hörde spreds en protestlista på hans jobb för ingen vill jobba med fanskapet.
Citera
2026-08-24, 15:43
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Men en sak jag inte om dessa pedofiler som finns, speciellt de som har egna barn. Varför vill dem våldta barn och lämna de med livslånga trauman som gör att de inte kan leva ett "vanligt" liv, medan pedofilerna i sig är nöjda och fortsätter leva sitt utan att bry sig om skadan de orsakar. Liksom varför anser de att det är okej att förgripa sig på barn? Och varför anser de att det är okej att göra så mot andra barn men om någon skulle göra så mot sina egna barn då är det inte okej, hur är det logiskt?? #Alla gäddor

Ja du den frågan fick ju #817 och hans förklaring var väl nåt i stil med "svårt att stå emot" typ...
Citera
2026-08-24, 15:48
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Ja du den frågan fick ju #817 och hans förklaring var väl nåt i stil med "svårt att stå emot" typ...
Haha, "Svårt att stå emot" då är det ju bara att isolera sig från omvärlden isåfall eller söka hjälp men det vågar de ju dessa "monster" inte göra lol
Citera
2026-08-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
För du tänker våldta i den bemärkelsen ordet brukar betyda.

En 14is som är med ngn kille på 22, skulle inte anse sig våldtagen med trauma för 5 öre.

Däremot anser du hon är brutalt våldtagen och trauma utan dess like.
Meh.. kan de va så?

Men tänk om de är Örjan 62 då? Haha, ja jo, men nu kommer inte tjej va med Örjan 62…

Bara Sara som målar upp de så, för hon va det.

Vilken gädda pratar du om?
Citera
2026-08-24, 16:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
För du tänker våldta i den bemärkelsen ordet brukar betyda.

En 14is som är med ngn kille på 22, skulle inte anse sig våldtagen med trauma för 5 öre.

Däremot anser du hon är brutalt våldtagen och trauma utan dess like.
Meh.. kan de va så?

Men tänk om de är Örjan 62 då? Haha, ja jo, men nu kommer inte tjej va med Örjan 62…

Bara Sara som målar upp de så, för hon va det.
En 14-åring kan inte ge sitt samtycke, hur mycket du än vill att det ska vara så. Och jo, underåriga flickor råkar ut för både Örjan och andra av hans vidriga kaliber, trots att just du väljer att tro att det inte är så. Roland, 78 i Norrköping (#300) är ett bra exempel på att du har alldeles åt helvete fel, men du har säkert låtit bli att läsa om det fallet för att det inte passar din agenda. Jag måste säja att "det är både upprörande och skrämmande hur [vissa] människor totalt kan sakna all form av tankekraft".🙄
Citera
2026-08-24, 17:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
En 14-åring kan bara ge samtyckte till att ta emot en godisbit (av till exempel 588) inte att ge samtyckte till att vara en godisbit för honom.
Personligen skulle jag avråda alla barn från att överhuvudtaget befinna sej i närheten av #588 om han så delade ut säckvis med godis. Han är tamejfan sinnebilden av en ful farbror som lockar barn med godis för att sedan förgripa sej på dom. Jag kan bara säja som Loopen - usch och twii!
Citera
2026-08-24, 18:41
Medlem
ERKKANMs avatar
Ny gädda! https://dumpen.se/2026/08/24/kramar-och-kyssar-i-parti-och-minut-i-ruda-818/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in