2026-03-28, 18:00
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Fick du dina oxy löst eller i blister? Köpa dom lösa kan det vara äkta och fake. Blister enligt mig är mer safe att få äkta oxy

Fins mängder av falska oxy i blister. Även om det är vanligare med lösa som är falska. Opiater är inget att chansa med lixom. Kopiorna innehåller fent och nitazener🫤
Citera
2026-03-28, 18:04
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Fins mängder av falska oxy i blister. Även om det är vanligare med lösa som är falska. Opiater är inget att chansa med lixom. Kopiorna innehåller fent och nitazener🫤

Ja självklart finns det falska i blister. Men om jag fick välja att köpa lösa eller blister så väljer jag blister helst.

Säger inte att du ljuger om att det innehåller fent och nitraziner. Men har du varit med om någon som visat positivt på dom två ämmen efter att käkat fake oxy. Dela gärna med dig isåfall
Citera
2026-03-28, 19:42
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ja självklart finns det falska i blister. Men om jag fick välja att köpa lösa eller blister så väljer jag blister helst.

Säger inte att du ljuger om att det innehåller fent och nitraziner. Men har du varit med om någon som visat positivt på dom två ämmen efter att käkat fake oxy. Dela gärna med dig isåfall

Vet flera som köpt i blister och kört teststickor som gett utslag på fent. Vet inte om dom är dom ändå, gäller ju bara att veta att det är starkare än oxy så man kan dosera därefter.

Men som du säger, vanligare med lösa fake. Skulle aldrig köpa lösa oxy av någon jag inte litade på till 100%.
Citera
2026-03-28, 19:45
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Vet flera som köpt i blister och kört teststickor som gett utslag på fent. Vet inte om dom är dom ändå, gäller ju bara att veta att det är starkare än oxy så man kan dosera därefter.

Men som du säger, vanligare med lösa fake. Skulle aldrig köpa lösa oxy av någon jag inte litade på till 100%.

Tror på det du säger men har personligen aldrig stött på fenta i oxy när jag löst. Är däremot något år sen jag körde oxy så mycket kan ta ändrats sen dess. Säkert olika stad till stad med.

Ja jag är pro blister helt klart.
Citera
2026-03-29, 14:50
Medlem
Citat:
Fick du dina oxy löst eller i blister? Köpa dom lösa kan det vara äkta och fake. Blister enligt mig är mer safe att få äkta oxy
Bilister , dessa säljarna är stora i Gbg sånsäkert safe faktiskt. Dom hade inte varit så stora om dom sålde fake
Citera
2026-05-01, 05:59
Medlem
at0m3ns avatar
Inhandlade lorazepam 2.5 mg och dom kom som oranga nästan röda. Aldrig sett sådana tidigare. Enligt min langare är det lorazepam. Men dom andra jag haft har varit vita inte orange röda. Fattar ingen ting är det från asien eller?
Citera
2026-05-25, 16:38
Medlem
Jag hittade en guld rund tablett, på ena sidan står det A ovanpå D D, undrar vad det är för tablett?
Citera
2026-05-26, 11:16
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someonefromthere
Jag hittade en guld rund tablett, på ena sidan står det A ovanpå D D, undrar vad det är för tablett?
Abilify?
https://fass.se/product/20040607011416
Citera
2026-05-30, 13:59
Medlem
Blått runt piller, lite ljus spräckliga, höga minns ej om det är brytskåra men helt omärkt. Sägs vara underdoserade flualprazolam tabletter men känner mig tveksam. Någon som kommit över? Fick som test när jag beställde annat

Mvh
Citera
2026-05-30, 14:50
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waltman
Blått runt piller, lite ljus spräckliga, höga minns ej om det är brytskåra men helt omärkt. Sägs vara underdoserade flualprazolam tabletter men känner mig tveksam. Någon som kommit över? Fick som test när jag beställde annat

Mvh

Kan vara lorazepam..??? Ljusblå, skit-prylar isf...
Citera
2026-05-30, 16:32
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Inhandlade lorazepam 2.5 mg och dom kom som oranga nästan röda. Aldrig sett sådana tidigare. Enligt min langare är det lorazepam. Men dom andra jag haft har varit vita inte orange röda. Fattar ingen ting är det från asien eller?

Sökte lite och står att Storbritannien har orangea/persikofärgade 2.5mg lorazepam. Vet inte om det hjälper dig något. Ursäkta för sent svar.
Citera
2026-08-24, 18:41
Medlem
Tja Flashback jag har suttit i en timme och försökt identifiera ett vitt litet piller med brytskåra.

Beskrivning
vit, rund tablett, kupad på den ena sidan och svagt konkav med brytskåra på den andra sidan. Storlek: 7,0 x 7,0 mm oBS: denna texten är tagen från fass på Zopiklon Pilum för det stämmer väldigt väl FÖRUTOM att jag inte riktigt tycker pillret/tabletten ser lika dan ut.
Jag tycker sköran ser annorlunda ut men visst jag är medveten att bilder skiljer verkligheten. Jag laddar upp några bilder så får vin se om någon zopiclon guru kan ge mig ett definitivt svar!

https://imgur.com/a/uJLGrjT Snälla hjälp min ADHD hjärna släppa detta problem haha. Tack på förhand gubbar o tanter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in